Idealna, gdy chcesz:

wyeliminować ze swojej diety mięso i jego przetwory, a jednocześnie być pewnym, że odżywiasz się racjonalnie.

nie rezygnować z jaj, ryb i nabiału.

uzyskać smukłą sylwetkę bez konieczności poddawania się męczącym głodówkom, zachowując twój preferencyjny styl odżywiania

Same korzyści:

logo rukola

możesz być pewien, że Twoje posiłki nie będą zawierały mięsa i jego przetworów.

logo rukola

będziesz otrzymywać pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

logo rukola

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Szybkie zamówienie

Kaloryczność:

Menu

19.08 do 26.08

 śniadanieII śniadanieobiadpodwieczorekkolacja
PoniedziałekOrzechowe musli z jogurtem i musem malinowym

Alergeny: 1, 7, 8, 11

Składniki: płatki owsiane, słonecznik, pestki dyni, sezam, siemię lniane, orzechy włoskie, orzechy laskowe, jogurt naturalny, maliny, miód
Tuńczyk z kaparami

Alergeny: 4

Składniki: tuńczyk, kapary, amarantus, kiełki brokuła, papryka, pomidory koktajlowe, oliwa, sól, przyprawy
Ziemniaczane massaman curry

Alergeny: 5, 6

Składnik: boczniaki, olej kokosowy, bataty, orzeszki ziemne, szalotka, mleczko kokosowe, sok z pomarańczy, sos sojowy, ksylitol, sok z limonki, czosnek, trawa cytrynowa, sól, przyprawy, natka pietruszki
Koktajl z owoców leśnych z wiórkami kokosowymi

Alergeny: 7

Składniki: jogurt naturalny, owoce leśne, banan, wiórki kokosowe, miód
Meksykańska wege sałatka z makaronem pełnoziarnistym

Alergeny: 1

Składniki: soczewica, makaron pszenny pełnoziarnisty, pomidory pelati, fasola, kukurydza, cebula, papryka, oliwa, natka pietruszki, sól, przyprawy
WtorekPasztet domowy z żurawiną

Alergeny: 1, 3

Składnik: marchew, kasza jaglana, soczewica, ciecierzyca, cebula, oliwa, czosnek, jajko, żurawina suszona, sól, przyprawy, pieczywo razowe, ogórek konserwowy
Muffiny czekoladowe z porzeczkami i frostingiem

Alergeny: 1, 3, 7

Składniki: jajka, ksylitol, olej, proszek do pieczenia, kakao, mąka pełnoziarnista, porzeczki, delfiko
Pstrąg w ziołach na warzywach

Alergeny: 4, 9

Składnik: pstrąg, zioła, batat, seler, pietruszka, sól, przyprawy
Koktajl mango lassi

Alergeny: 7

Składniki: mango, jogurt naturalny, miód, kardamon
Pad thai

Alergeny: 5, 6, 14

Składniki: makaron ryżowy, sos sojowy, sos ostrygowy, sok z cytryny, imbir, czosnek, cebula, papryka, zielona fasolka szparagowa, brokuł, pędy bambusa, szczypiorek, orzeszki ziemne, limonka
ŚrodaRacuchy z jabłkiem i bananem

Alergeny: 1, 3, 7

Składniki: mąka pszenna pełnoziarnista, mleko, jajko, proszek do pieczenia, jabłko, ksylitol, banan, otręby owsiane, jogurt naturalny, chia
Zupa tajska z mlekiem kokosowym

Alergeny: 6, 9

Składniki: papryka, grzyby mun, marchew, seler, cebula, por, imbir, pędy bambusa, liście limonki, mango, mleczko kokosowe, przyprawy, pasta curry, makaron sojowy, sól, sezam

Pudełka EKO:

Sałatka tajska

Alergeny: 4, 5, 6

Składniki: makaron sojowy/ryżowy, pomidorki koktajlowe, ogórek, orzeszki ziemne, papryczka chili, szczypiorek, mięta, imbir, ocet ryżowy, cukier brązowy, sos sojowy, limonka, sos rybny, kolendra
Kotleciki z kaszy gryczanej w sosie pieczarkowym

Alergeny: -

Składnik: pieczarki, kasza gryczana, fasola, cebula, olej kokosowy, skrobia ziemniaczana, mleczko kokosowe, potatki, kapusta, jabłko, marchew, cytryna, sól, pieprz, oliwa, ocet winny
Crumble z owsianą kruszonką

Alergeny: 1, 7

Składniki: wiśnie, śliwki, ksylitol, płatki owsiane, masło, cynamon
Sałatka grecka

Alergeny: 7, 10

Składniki: ogórek, pomidory koktajlowe, papryka, oliwki, ser typu feta, cebula, sałata lodowa, oregano, oliwa, musztarda, sok z cytryny, miód, sól, pieprz
CzwartekTwarożek z pestkami dyni

Alergeny: 1, 7, 9

Składniki: twaróg, jogurt naturalny, seler naciowy, pestki dyni, pieczywo razowe, sól, pieprz
Zupa minestrone

Alergeny: 9

Składniki: fasola, marchew, ziemniaki, groszek, kukurydza, pietruszka, seler korzeń, seler naciowy, cukinia, pomidory pelati, papryka, kapusta, czosnek, bazylia


Pudełka EKO:

Sałatka z arbuza i borówkami

Alergeny: 7

Składniki: szpinak, arbuz, borówki, ser kozi, miód, oliwa, limonka, mięta
Warzywne szaszłyki z ryżem cytrynowym

Alergeny: 6, 10

Składnik: tofu wędzone, papryka, cukinia, pomidory koktajlowe, oliwa, musztarda, miód, sos sojowy, czosnek, rozmaryn, kolendra, sól, pieprz, ryż, cytryna, groszek
Orzechowy deser

Alergeny: 1, 5, 7, 8

Składniki: kasza pęczak, ser twarogowy, orzechy włoskie, ksylitol, daktyle suszone, masło orzechowe, syrop klonowy, gorzka czekolada
Sałatka z pieczonych buraków z fetą i orzechami

Alergeny: 7, 8

Składniki: buraki, jabłko, ser typu feta, orzechy włoskie, czerwona cebula, mikro liście buraka, oliwa, ocet balsamiczny, miód, sól, pieprz
PiątekBatoniki owsiane z żurawiną

Alergeny: 1, 3, 7, 8

Składniki: płatki owsiane, mleko, siemię lniane, rodzynki, słonecznik, żurawina suszona, orzechy włoskie, jabłko, jajko, masło orzechowe, cynamon, jogurt naturalny, mak
Ciasto zielony mech

Alergeny: 3, 7

Składniki: mąka kukurydziana, maka ryżowa, jajka, szpinak, mascarpone, cytryna, olej, ksylitol, proszek do pieczenia, granat
Kotleciki rybne z dorszem

Alergeny: 3, 4

Składniki: dorsz, jajko, koper, ziemniaki potatki, rozmaryn, kiszona kapusta, jabłko, marchew, natka pietruszka, oliwa, sól, przyprawy
Peperonata z koprem włoskim i kaszą jaglaną

Alergeny: 11

Składniki: kasza jaglana, pomidory pelati, papryka, sezam, koper włoski
Sałatka z wędzonym pstrągiem

Alergeny: 3, 4

Składnik: kasza jaglana, wędzony pstrąg, jajko, papryka, ogórek kiszony, mix sałat, oliwki, koper, oliwa, przyprawy
SobotaTofucznica z pomidorami z pieczywem

Alergeny: 1, 6

Składnik: tofu, mąka z ciecierzycy, curry, papryka wędzona, oliwa, sól kala namah, pomidory koktajlowe, pieczywo razowe
Kasza gryczana z marchewką, kalafiorem i jarmużem

Alergeny: -

Składnik: kasza gryczana, marchew, brokuł, kalafior, jarmuż, oliwa, czosnek, cebula, sól, przyprawy
Pierogi z grzybami, soczewicą i fetą

Alergeny: 1, 7

Składnik: mąka orkiszowa, oliwa, pieczarki, podgrzybki suszone, ser typu feta, zielona soczewica, biała kasza gryczana, marchew, jabłko, słonecznik, sól
Sałatka z arbuzem i borówkami

Alergeny: 7

Składnik: szpinak, arbuz, borówki, ser, miód, oliwa z oliwek, sok z limonki/cytryny, świeża mięta, pieprz, sól
Placuszki warzywne z dipem twarożkowym

Alergeny: 1, 3, 7

Składniki: ziemniaki, cukinia, marchew, cebula, oliwa, natka pietruszki, mąka owsiana, słonecznik, jajko, twaróg, jogurt, sól, przyprawy
NiedzielaPasta guacamole z kolorową papryką

Alergeny: 1, 7

Składnik: awokado, serek śmietankowy, sól, pieprz, cytryna, czosnek, pieczywo razowe, papryka
Szarlotka

Alergeny: 1, 3, 7

Składniki: jabłka, mąka pełnoziarnista, ksylitol, jajka, masło, proszek do pieczenia, cynamon
Burgery wegetariańskie

Alergeny: 7

Składnik: ciecierzyca, cebula, czosnek, marchew, jarmuż, ryż jaśmiony, ryż czerwony, czarna soczewica, kalafior, pieczarki, suszone borowiki, śmietana, mąka kukurydziana, sól, przyprawy
Sałatka z ziołową ricottą

Alergeny: 7, 11

Składniki: ser ricotta, pomidory koktajlowe, rzodkiewka, szczypior, bazylia, kapary kwiaty, sałata lodowa, sezam, sól, pieprz
Zapiekanka z bakłażanów

Alergeny: 7

Składnik: bakłażan, suszone pomidory, soczewica, ser typu feta, czosnek, pomidory pelati, sól, szpinak
PoniedziałekBananowa jaglanka z wiśniami

Alergeny: 7

Składniki: kasza jaglana, wiśnie, ksylitol, mleko, banan, kakao
Owsiany koktajl gruszkowy

Alergeny: 1, 7

Składniki: maślanka, gruszka, płatki owsiane, cynamon
Boczniaki duszone w mleku kokosowym z imbirem

alergeny: -

Składniki: kasza gryczana, boczniaki, pieczarki, cebula, czosnek, szpinak, imbir, mleczko kokosowe, oliwa, natka pietruszki, ogórek, rzodkiew, sałata, sól, przyprawy
Zupa jarzynowa

Alergeny: 7, 9

Składniki: kalafior, por, pietruszka, kalarepa, fasolka szparagowa, marchew, groszek, ziemniaki, seler, śmietana, koper, sól


Pudełka EKO:

Sałatka wiosenna

Alergeny: 3, 10

Składniki: jajka, groszek zielony puszka, ogórek kiszony, szczypior, pietruszka, majonez
Tarta z brokułami na gryczanym spodzie

Alergeny: 3

Składniki: mąka gryczana, babka jajowata, olej kokosowy, mleko roślinne, brokuł, papryka, cebula, czosnek, zioła, przyprawy

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Catering dietetyczny wegetariański z rybami dostarczamy codziennie o określonej porze na terenie miast: Warszawa, Gdańsk, Gdynia, Poznań, Łódź i Kraków. Pozostałe miejsca dowozu diety wegetariańskiej znajdziesz w zakładce gdzie jesteśmy. Zapraszamy do kontaktu i współpracy e-mail: biuro@rukolacatering.pl tel: 730 116 974.

Lubisz wiedzieć więcej?

Przeczytaj o diecie Wegetariańskiej + ryby na naszym blogu

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Sugerowana dieta: