Idealna, gdy chcesz:

wyeliminować ze swojej diety mięso i jego przetwory, a jednocześnie być pewnym, że odżywiasz się racjonalnie.

nie rezygnować z jaj, ryb i nabiału.

uzyskać smukłą sylwetkę bez konieczności poddawania się męczącym głodówkom, zachowując twój preferencyjny styl odżywiania

Same korzyści:

możesz być pewien, że Twoje posiłki nie będą zawierały mięsa i jego przetworów.

będziesz otrzymywać pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Szybkie zamówienie

Kaloryczność:

Menu

15.10 do 22.10

 śniadanieII śniadanieobiadpodwieczorekkolacja
PoniedziałekOrzechowe musli z jogurtem i musem malinowo-agrestowym

alergeny: 1, 7, 8, 11, 12
składniki: płatki owsiane, słonecznik, pestki dyni, sezam, siemię lniane, orzechy włoskie, orzechy laskowe, jogurt naturalny, maliny, agrest, miód
Grecka pasta fava z papryką i pieczywem razowym

alergeny: 1
składniki: groch, cebula, oliwa, cytryna, czosnek, pieczywo razowe, papryka, sól, przyprawy
Ziemniaczane massaman curry

alergeny: 6
składnik: boczniaki, olej kokosowy, ziemniaki, orzeszki ziemne, szalotka, mleczko kokosowe, sok z pomarańczy, sos sojowy, ksylitol, sok z limonki, czosnek, trawa cytrynowa, sól, przyprawy, natka pietruszki
Koktajl z owoców leśnych z wiórkami kokosowymi

alergeny: 7
składniki: jogurt naturalny, owoce leśne, banan, wiórki kokosowe, miód
Meksykańska wege sałatka z makaronem pełnoziarnistym

alergeny: 7
składnik: soczewica, makaron pszenny pełnoziarnisty, pomidory pelati, fasola, kukurydza, cebula, papryka, oliwa, natka pietruszki, sól, przyprawy
WtorekPasztet domowy z żurawiną, z ogórkiem konserwowym i pieczywem razowym

alergeny: 1, 3
składnik: marchew, kasza jaglana, soczewica, ciecierzyca, cebula, oliwa, czosnek, jajko, żurawina suszona, sól, przyprawy, pieczywo razowe, ogórek konserwowy
Muffiny cytrynowo-makowe

alergeny: 3
składnik: mąka kukurydziana, skrobia ziemniaczana, ksylitol, mak, proszek do pieczenia, jajko, banan, olej rzepakowy, mleczko kokosowe, sok z cytryny, skórka z cytryny
Falafel z sosem tahini z ryżem jaśminowym i lekką sałatką

alergeny: 7
składnik: ciecierzyca, cebula, czosnek, pietruszka, kolendra, soda oczyszczona, olej kokosowy, tahini, jogurt naturalny, ryż jasminowy, groszek, migdały, pestki dyni, mięta, bazylia, koper, oliwa, ocet winny, sól, przyprawy, miód
Peperonata z koprem włoskim i kaszą jaglaną
alergeny: 11
składniki: kasza jaglana, pomidory pelati, papryka, sezam, koper włoski
Wegański pad thai z sosem orzechowym

alergeny: 1, 5, 6, 8, 11
składniki: makaron tagliatelle, cebula, marchew, cukinia, orzechy nerkowca, oliwa, masło orzechowe, pasta curry, sos sojowy, imbir, sos sezamowy, rzodkiew, szczypior, limonka
ŚrodaRacuchy z jabłkiem i bananem

alergeny: 1, 3, 7
składniki: mąka owsiana, mleko, jajko, proszek do pieczenia, jabłko, ksylitol, banan, otręby owsiane, jogurt naturalny
Zupa tajska z mlekiem kokosowym

alergeny: 6, 9, 11
składniki: papryka, grzyby mun, marchew, seler, cebula, por, imbir, pędy bambusa, liście limonki, mango, mleczko kokosowe, przyprawy, pasta curry, makaron sojowy, sól, sezam
Kotleciki z kaszy gryczanej w pieczarkowym sosie z potatkami i surówką z marchewki

alergeny: 7
składnik: pieczarki, kasza gryczana, fasola, cebula, olej kokosowy, skrobia ziemniaczana, ziemniaki potatki, mleczko kokosowe, śmietana, marchew, sól, przyprawy
Crumble z owsianą kruszonką

alergeny: 1, 7
składniki: wiśnie, śliwki, ksylitol, płatki owsiane, masło, cynamon
Komosa ryżowa z gruszką i suszonymi pomidorami

alergeny: 7
składniki: komosa ryżowa, sałata, suszone pomidory, ogórek, gruszka, ser dziugas, szczypior, oliwa, sól, pieprz, cytryna, miód, natka pietruszki
CzwartekTwarożek z pestkami dyni

alergeny: 1, 7, 9
składniki: twaróg, jogurt naturalny, seler naciowy, pestki dyni, pieczywo razowe, sól, pieprz
Krem z cukinii i pomidorów

alergeny: 7
składniki: cukinia, pomidory pelati, marchew, seler, pietruszka, por, ziemniaki, śmietana, ocet winny, ksylitol, czosnek, sól
Warzywne szaszłyki z cytrynowym ryżem i groszkiem

alergeny: 6, 10
składnik: tofu wędzone, papryka, cukinia, pomidory koktajlowe, oliwa, musztarda, miód, sos sojowy, czosnek, rozmaryn, kolendra, sól, pieprz, ryż, groszek
Orzechowy deser

alergeny: 1, 3, 5, 7, 8
składniki: kasza pęczak, ser twarogowy, orzechy włoskie, ksylitol, daktyle suszone, masło orzechowe, syrop klonowy
Sałatka z pieczonych buraków z fetą i orzechami

alergeny: 7, 8, 12
składniki: buraki, jabłko, ser typu feta, orzechy włoskie, oliwa, ocet balsamiczny, miód, sól, pieprz
PiątekBatoniki owsiane z żurawiną i jabłkiem

alergeny: 1, 3, 7, 8
składniki: płatki owsiane, mleko, siemię lniane, rodzynki, słonecznik, orzechy włoskie, jabłko, jajko, masło orzechowe, cynamon, jogurt naturalny, mak
Tarta z budyniem i śliwkami

alergeny: 1, 3, 7
składniki: mąka owsiana, masło, ksylitol, śliwki, jajko, mleko, skrobia ziemniaczana, miód, sól, przyprawy
Kotleciki rybne z patatkami w rozmarynie i surówką z kapusty

alergeny: 3, 4
składniki: dorsz, pstrąg, jajko, skrobia ziemniaczana, koper, ziemniaki potatki, rozmaryn, kiszona kapusta, jabłko, marchew, natka pietruszki, oliwa, sól, przyprawy
Koktajl mango lassi

alergeny: 7
składnik: mango, jogurt naturalny, miód, kardamon
Sałatka z wędzonym pstrągiem

alergeny: 3, 4
składnik: kasza jaglana, wędzony pstrąg, jajko, papryka, patison, ogórek kiszony, mix sałat, oliwki, koper, oliwa, przyprawy
SobotaTofucznica z pomidorami i ziołami z pieczywem

alergeny: 1, 6
składnik: tofu, mąka z ciecierzycy, curry, papryka wędzona, oliwa, sól kala namah, pomidory koktajlowe, pieczywo razowe
Kasza gryczana z marchewką, kalafiorem i jarmużem

składnik: kasza gryczana, marchew, kalafior, jarmuż, oliwa, czosnek, cebula, sól, przyprawy
Pierogi z grzybami, soczewicą i fetą

alergeny: 1, 3, 7
składnik: mąka pszenna pełnoziarnista, jajko, oliwa, pieczarki, podgrzybki suszone, ser typu feta, zielona soczewica, biała kasza gryczana, marchew, jabłko, słonecznik, sól
Owsiany koktajl gruszkowy

alergeny: 1, 7
składnik: maślanka, gruszka, płatki owsiane, cynamon
Placuszki warzywne z sosem ziołowym

alergeny: 1, 3, 7
składniki: ziemniaki, cukinia, marchew, cebula, oliwa, natka pietruszki, mąka owsiana, jajko, ser dziugas, jogurt naturalny, sól, przyprawy
NiedzielaPasta guacamole z kolorową papryką i pieczywem razowym

alergeny: 1, 7
składnik: awokado, serek śmietankowy, sól, pieprz, cytryna, czosnek, pieczywo razowe, papryka
Ciasteczka biszkoptowe z pomarańczowym ponczem

alergeny: 1, 3
składniki: mąka owsiana, jajko, skrobia ziemniaczana, ksylitol, sok z pomarańczy, sok z cytryny, miód, cynamon, imbir
Mini burgery warzywne z pęczakiem i kalafiorem

składnik: ciecierzyca, cebula, czosnek, marchew, papryka, kukurydza, groszek, jarmuż, kasza pęczak, kalafior, pieczarki, suszone borowiki, śmietana, mąka kukurydziana, sól, przyprawy
Sałatka z ziołową ricottą

alergeny: 7, 11
składniki: ser ricotta, pomidory koktajlowe, ogórek kiszony, rzodkiewka, szczypior, bazylia, kapary kwiaty, sałata lodowa, sezam, sól, pieprz
Zapiekanka z bakłażanów z sosem pomidorowym

alergeny: 7
składnik: bakłażan, suszone pomidory, ser typu feta, czosnek, pomidory pelati, sól
PoniedziałekWiśniowa jaglanka z bananami

alergeny: 7
skład: płatki jaglane, wiśnie, mleko, banan
Koktajl porzeczkowo-kokosowy

alergeny: 7
skład: jogurt, banan, porzeczki, kokos
Nugetsy z tofu z kaszą bulgur i groszkiem

alergeny: 1, 6, 11
skład: tofu, sezam, sos sojowy, kasza bulgur, groszek
Wiosenna zupa jarzynowa

alergeny: 7, 9
skład: kalafior, por, korzeń pietruszki, kalarepa, zielona fasolka szparagowa, marchew, zielony groszek, ziemniaki, seler, śmietana, koperek
Wytrawna tarta z kapustą młodą i brokułami

alergeny: 1, 3, 7
skład: mąka pełnoziarnista, mąka kukurydziana, masło, sól, jajko, mleko, kukurydza konserwowa, brokuł, kapusta, jajko, słonecznik

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Przeczytaj o diecie Wegetariańskiej + ryby na naszym blogu

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Sugerowana dieta:
TOP