Idealna, gdy chcesz:

wyeliminować ze swojej diety mięso i jego przetwory, a jednocześnie być pewnym, że odżywiasz się racjonalnie.

nie rezygnować z jaj, ryb i nabiału.

uzyskać smukłą sylwetkę bez konieczności poddawania się męczącym głodówkom, zachowując twój preferencyjny styl odżywiania

Same korzyści:

logo rukola

możesz być pewien, że Twoje posiłki nie będą zawierały mięsa i jego przetworów.

logo rukola

będziesz otrzymywać pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

logo rukola

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Szybkie zamówienie

Kaloryczność:

Menu

23.04 do 29.04

 ŚniadanieII ŚniadanieObiadPodwieczorekKolacja
WtorekZiołowe kuleczki twarogowe, z rzodkiewkami i pieczywem razowym

alergeny: 1, 11, 7
skład: twaróg, jogurt naturalny, oliwa, słonecznik, szczypior, sezam, sól, przyprawy, pieczywo razowe, rzodkiewka
Bananowo-malinowy koktajl z siemieniem lnianym

alergeny: 7
skład: banan, maliny, mleko, jogurt naturalny, siemię lniane, sok z cytryny
Rolsy z cukinii i tofu, z białą kaszą gryczaną i kalafiorem

alergeny: 6
skład: tofu, cukinia, kasza biała gryczana, soczewica, kalafior, sól, przyprawy
Czekoladowe kulki owsiane

alergeny: 1
skład: daktyle suszone, płatki owsiane, olej kokosowy, kakao, wiórki kokosowe, sól, napar z kawy
Kasza jaglana z cukinią i sosem koperkowym

składniki: kasza jaglana, ser dziugas, cukinia, koper, pomidor, jogurt naturalny, czosnek, sól, pieprz
ŚrodaFit placuszki z waniliowym serkiem

alergeny: 1, 3, 7
składniki: twaróg, mąka owsiana, jajko, proszek do pieczenia, jogurt grecki, miód, wanilia, mak, sól
Sałatka z bazyliowym dressingiem

składniki: fasola konserwowa, groszek, pomidory koktajlowe, porzeczki, bazylia, mix sałat, oliwa, sól
Gołąbki wegetariańskie w sosie pomidorowym, z puree i buraczkami

skład: kapusta, kasza gryczana, fasola, ziemniaki, masło, koper, pomidory pelati, koncentrat pomidorowy, ksylitol, buraki, cebula, oliwa, sól, pieprz
Ciasto ze śliwkami

alergeny: 1, 3, 7
składniki: mąka pszenna pełnoziarnista, jajko, ksylitol, cukier z wanilią, olej rzepakowy, proszek do pieczenia, soda oczyszczona, śliwki, cynamon
Faszerowane ziemniaki, sałatka z roszponką

alergeny: 7
skład: ziemniaki, pieczarki, cebula, czosnek, twaróg wędzony, roszponka, marchew, rzodkiewka, słonecznik, oliwa, jogurt, sól, pieprz, curry
CzwartekPomidorowa pasta rybna ze szprotkami, z ogórkiem kiszonym i pieczywem razowym

alergeny: 1, 4
skład: szprotki w pomidorach, szczypior, pieprz, chleb razowy, ogórek kiszony
Warzywa z dipem twarożkowym

alergeny: 7, 8
skład: papryka, seler naciowy, marchew, twaróg, jogurt naturalny, sól, pieprz, czosnek, szczypior
Malijski gulasz z masłem orzechowym

skład: bataty, ciecierzyca, pomidory pelati, masło orzechowe, sok z cytryny, jarmuż, przyprawy, kasza jęczmienna
Truskawkowy koktajl z płatkami owsianymi

alergeny: 1, 7
skład: jogurt, truskawki, miód, płatki owsiane
Sałatka grecka

alergeny: 7
składniki: ogórek, pomidory koktajlowe, papryka, oliwki, ser typu feta, cebula, sałata lodowa, oregano, oliwa, musztarda, sok z cytryny, miód, sól, pieprz
PiątekRyż jaśminowy z owocami sezonowymi

alergeny: 3, 7, 8
składniki:ryż jaśminowy, mleko, jajko, miód, mandarynka, płatki migdałów, granat
Sałatka z gruszką, błękitnym serem i orzechami

alergeny: 7, 8
skład: rukola, gruszka, winogrona, ser lazur, orzechy włoskie, miód, cytryna, oliwa
Dorsz z czosnkiem niedźwiedzim z brokułowym puree i karmelizowanymi warzywami korzeniowymi

alergeny: 4
skład: dorsz, czosnek niedźwiedzi, natka pietruszki, masło, brokuł, ziemniaki, marchew, jabłko, cytryna, sól, pieprz, oliwa, bazylia
Krem z pomidorów z pesto z bazylii

alergeny: 7, 9
składniki: marchew, pietruszka, seler, cebula, pomidory pelati, śmietana, bazylia, oliwa, sól, przyprawy
Sałatka nicejska

alergeny: 3, 4
skład: roszponka, ziemniaki, szalotka, rzodkiewka, tuńczyk, oliwki, jajko, szczypior, fasolka szparagowa, oliwa, cytryna
SobotaOmlet ze szpinakiem i pieczarkami, z papryką i pieczywem razowym

skład: jajko, szpinak, pieczarki, sól, pieprz, pieczywo razowe, pomidor
Domowe monte

alergeny: 7
skład: kasza jaglana, mleko, miód, banan, olej kokosowy, kakao, orzechy laskowe
Spaghetti pełnoziarniste z sosem bolognese z soczewicą i bazylią

skład: makaron spaghetti pełnoziarnisty, pomidory pelati, cebula, czosnek, oliwa, soczewica, cukinia, brokuł, bazylia, sól
Zupa z pieczonych ziemniaków

alergeny: 7
skład: bób, ziemniaki, oliwa, masło, czosnek, koper, szczypior, śmietana
Pęczotto z jarmużem, fetą i nasionami

alergeny: 1, 7
składniki: kasza pęczak, pestki dyni, słonecznik, jarmuż, ser typu feta, masło, sól, przyprawy
NiedzielaPasta pomidorowo-ziołowa z ogórkiem zielonym i pieczywem razowym

alergeny: 1, 7, 12
skład: ser twarogowy, suszone pomidory, bazylia, roszponka, pieczywo razowe, ogórek świeży
Sałatka z cukinią i malinowym winegretem

alergeny: 8
skład: rukola, kasza jaglana, cukinia, migdały, cytryna, sól, pieprz, maliny, ocet balsamiczny, oliwa, miód
Chakalaka z kaszą jaglaną

składniki: marchew, papryka, groszek, cebula, czosnek, imbir, olej kokosowy, kapusta, pomidory pelati, koncentrat pomidorowy, kasza bulgur, sól, przyprawy
Czekoladowe ciasto z truskawkami

alergeny: 1, 3
skład: mąka pszenna pełnoziarnista, proszek do pieczenia, kakao, banan, jabłko, daktyle suszone, mleko, jajko, truskawki, herbata zielona
Sałatka śledziowa

alergeny: 4, 7
skład: śledź, ziemniaki, buraki, jabłko, cebula, jogurt naturalny, natka pietruszki, pieprz
PoniedziałekOrzechowe musli z jogurtem i musem malinowym

alergeny: 1, 7, 8, 11, 12
składniki: płatki owsiane, słonecznik, pestki dyni, sezam, siemię lniane, orzechy włoskie, orzechy laskowe, jogurt naturalny, maliny, miód
Grecka pasta fava z papryką i pieczywem razowym

alergeny: 1
składniki: groch, cebula, oliwa, cytryna, czosnek, pieczywo razowe, papryka, sól, przyprawy
Ziemniaczane massaman curry

alergeny: 6
składnik: boczniaki, olej kokosowy, ziemniaki, orzeszki ziemne, szalotka, mleczko kokosowe, sok z pomarańczy, sos sojowy, ksylitol, sok z limonki, czosnek, trawa cytrynowa, sól, przyprawy, natka pietruszki
Koktajl z owoców leśnych z wiórkami kokosowymi

alergeny: 7
składniki: jogurt naturalny, owoce leśne, banan, wiórki kokosowe, miód
Meksykańska wege sałatka z makaronem pełnoziarnistym

alergeny: 7
składnik: soczewica, makaron pszenny pełnoziarnisty, pomidory pelati, fasola, kukurydza, cebula, papryka, oliwa, natka pietruszki, sól, przyprawy

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Przeczytaj o diecie Wegetariańskiej + ryby na naszym blogu

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Sugerowana dieta: