Catering
dietetyczny
Rukola

W Rukola Catering mamy coś wyjątkowego do zaoferowania i chcemy, żeby wszyscy mogli z tego korzystać - zdrowy i smaczny catering dietetyczny dopasowany do twoich indywidualnych potrzeb. Gdańsk, Gdynia, Sopot, Poznań, Warszawa, Wrocław, Łódź, Katowice, Kraków, Białystok, Częstochowa, Toruń, Szczecin, okolice Trójmiasta - to tylko kilka z kilkuset miast w których dowozimy dietetyczne jedzenie.
W czasach, w których każda godzina jest cenna, a troska o swoje zdrowie wysoka jak nigdy wcześniej, catering Rukola staje się nową odpowiedzią na codzienne potrzeby, oferując fit posiłki z dostawą do domu lub firmy. Naturalnie.

Sprawdź swoją miejscowość:

Zobacz video!

Kliknij, aby odtworzyć. Chcesz więcej?

Nasze diety

- Wybierz najlepszy catering dietetyczny dla siebie

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Zamów Catering Dietetyczny Online

Wybierz dietę, kaloryczność, zestaw posiłków i przejdź dalej

Kaloryczność:

Jak zdobyliśmy zaufanie już ponad 5000 wielbicieli zdrowego odżywiania?

Pytania i odpowiedzi

W pierwszym kroku zdecyduj, jaki plan dietetyczny jest zgodny z Twoimi preferencjami. W zależności od tego, czy chcesz jeść wszystkie produkty, czy jesteś np. wegetarianinem, albo masz nietolerancję glutenu lub laktozy, wybierz jedną z naszych 10 diet. W kolejnym etapie wybierz odpowiednią dla siebie kaloryczność. Jeżeli nie wiesz jakie jest zapotrzebowanie Twojego organizmu na energię skorzystaj z naszego kalkulatora kaloryczności, który znajdziesz przy opisie każdej z naszych diet. Jeśli nadal masz wątpliwości skontaktuj się z naszym dietetykiem pod numerem telefonu 730 116 974.

Skorzystaj z naszego kalkulatora kaloryczności, który znajdziesz przy opisie każdej z naszych diet.
Jeśli nadal masz wątpliwości skontaktuj się z naszym dietetykiem pod numerem telefonu 730 116 974.

TAK. Jeśli uznasz, że Twoja dieta wymaga zmiany na inną lub modyfikacji kaloryczności, możesz to zrobić również w trakcie trwania umowy. Pamiętaj jednak, że nowe zestawy dietetyczne zaczniesz otrzymywać najszybciej po 2 dniach roboczych od zgłoszenia nam Twojej chęci wprowadzenia modyfikacji. Jeżeli zmiana ta pociąga za sobą również zmianę ceny, dni pozostałe do końca umowy zostaną odpowiednio rozliczone (zwrócimy Ci różnicę lub poprosimy Cię o dopłatę).

Każdy posiłek opatrzony jest własną etykietą. Znajdziesz na niej między innymi takie informacje, jak data jego przygotowania, rodzaj posiłku, nazwa dania i jego kaloryczność, zawartość makroskładników i ewentualnych alergenów oraz zalecenie odnośnie podgrzania.

TAK, wszystkie nasze pojemniki nadają się do używania w kuchenkach mikrofalowych.

TAK. Możemy tak zaplanować dostawy ze standardowej umowy, abyś nie otrzymywał posiłków w weekendy. Wystarczy, że zaznaczysz opcję “Bez weekendów” podczas składania zamówienia w naszym sklepie. Harmonogram Twoich dostaw automatycznie będzie uwzględniał dni od poniedziałku do piątku. Umowa zostanie zawarta na wybraną przez Ciebie liczbę dni, z wykluczeniem weekendów.

TAK. Jeżeli z jakichkolwiek powodów chcesz zrezygnować z posiłków danego dnia, zgłoś nam to przynajmniej 2 dni robocze wcześniej, do godz. 12.00. Niewykorzystany dzień zostanie doliczony do całkowitego czasu trwania umowy i przesunie datę jej zakończenia.

Sprawdź dokąd możesz
zamówić nasz catering

Opinie

Zobacz dlaczego tak nas lubią!

Ile można rozmawiać o jedzeniu?
No cóż...
całe życie.

Partnerzy

Zasady, które przyjęliśmy w naszej firmie i dążenie do ciągłego rozwoju sprawiają, że kreatywne firmy i organizacje chętnie wchodzą z nami we współpracę. Dzięki temu możemy docierać z naszą pasją - zdrowym odżywianiem - jeszcze dalej.

Jesteśmy

Do Twojej
dyspozycji

Pod telefonem:
pon - pt   8:00 – 19:00
sobota   9:00 – 14:00

Godziny otwarcia biura:
pon - pt   8:00 – 16:00

Rukola sp. z o.o.
Chwarznieńska 198F, 81-602 Gdynia

KRS: 0000774328, Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku,
VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Wysokość Kapitału Zakładowego: 5 000 zł
NIP: 958 166 27 75

Numer rachunku bankowego: 80 1440 1084 0000 0000 1561 1308 PKO BP

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie: