Idealna, gdy chcesz:

wyeliminować z diety produkty wysoko przetworzone

zrezygnować z nabiału, produktów zawierających gluten oraz z cukru...

...i naprawdę lubisz mięso.

zmienić styl życia na Paleo!

Same korzyści:

przygotowujemy dla ciebie posiłki, zgodne z filozofią stylu życia Paleo

otrzymujesz pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Zamów

Kaloryczność:

Menu

od 16.07 do 22.07

 ŚniadanieII ŚniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekPieczone awokado z jajkiem i łososiem, z pieczywem gryczanym

alergeny: 3, 4
składniki: awokado, jajko przepiórcze, łosoś, ogórek, pomidor, pieczywo gryczane
Dorsz w ziołach z warzywami w słupki

alergeny: 4, 9
składniki: dorsz, przyprawy, zioła, cytryna, pomarańcza, seler naciowy, papryka kolorowa
Kotleciki drobiowo-warzywne z wątróbką, z kaszą jaglaną i surówką z selera

alergeny: 3, 8, 9
składniki: mięso z ud kurczaka, wątróbka, dynia, cebula, jajko, kasza jaglana, seler, rodzynki, ananas, orzechy, majonez
Waniliowy pudding z tapioki z musem porzeczkowym

składniki: mleczko koksowe, tapioka, cukier z wanilią, ksylitol, porzeczki, miód, mięta
Rissotto z kurczakiem

składniki: ryż, mięso z ud kurczaka, cukinia, papryka czerwona, marchew, kurkuma
WtorekRillettes z łososia z pieczywem gryczanym i ogórkiem kiszonym

alergeny: 3, 4
składniki: łosoś pieczony, łosoś wędzony, cytryna, koper, szczypior, musztarda, przyprawy, majonez, pieczywo gryczane, ogórek kiszony
Kwaśnica na żeberku

alergeny: 9
składniki: marchew, seler, pietruszka, por, kapusta kiszona, żeberka, przyprawy
Rolsy z kurczaka i boczku z pieczonym kalafiorem
składniki: kurczak, boczek, cukinia, mleczko kokosowe, kalafior, przyprawy
Czekoladowe kulki jaglane
składniki: daktyle suszone, płatki jaglane, olej kokosowy, kakao, wiórki kokosowe, sól, napar z kawy
Pieczone warzywa z szaszłykami z udek i boczku z sosem miodowo-musztardowym

alergeny: 10
składniki: bataty, papryka, cukinia, mięso z ud kurczaka, boczek, miód, oliwa, musztarda
ŚrodaJajko poche z pieczonym boczkiem

składniki: mąka gryczana, amarantus ekspandowany, kasza jaglana ekspandowana, słonecznik, żurawina suszona, płatki jaglane, masło, miód, śmietanka kokosowa, winogrona
Zupa kalarepowa z marchewką

składniki: kalarepa, marchew, pietruszka, ziemniaki, wywar mięsny, masło, miód, sól, przyprawy
Marokański tadżin z kurczakiem
składniki: mięso z ud kurczaka, kapusta, pomidory pelati, oliwa, buraki, cebula
Sałatka z pieczonym łososiem na liściu sałaty

alergeny: 4
składniki: łosoś, ananas świeży, kolendra, roszponka, papryczka chilli, sos sojowy, miód, cytryna, sałata rzymska
Stir-fry ze szparagami

alergeny: 6
składniki: filet z piersi kurczaka, szparagi, cebula, czosnek, imbir, makaron ryżowy, czarnuszka, cukinia, pak choi, marchew, pędy fasolki, sos sojowy, oliwa, sól
CzwartekWędzone szprotki z jajkiem przepiórczym, pieczywo gryczane

alergeny: 3
składniki: szprotki wędzone, sałata rzymska, jajko przepiórcze, chleb gryczany z suszonymi pomidorami
Krem z porów

alergeny: 9
składniki: seler, pietruszka, ziemniak, por, mleczko kokosowe
Gulasz węgierski z kaszą gryczaną i lekką surówką colesław
składniki: wołowina, cebula, pieczarki, papryka, kasza gryczana, kapusta, marchew, majonez, cytryna, miód, przyprawy
Spring rollsy z kurczakiem i mango

alergeny: 6, 11
składniki: papier ryżowy, mięso z piersi kurczaka, sezam, sos sojowy, mango, chili
Ratatouille z indykiem i frytkami z batatów
składniki: bakłażan, cukinia, pomidory, papryka, cebula, pieczarki, mięso z pirsi indyka, płatki migdałów, batat
PiątekPate z drobiowych wątróbek z pieczywem gryczanym
składniki: wątróbki drobiowe, masło, sól, przyprawy, pieczywo gryczane, ogórki kiszone
Brokułowa sałatka

alergeny: 6
składniki: brokuł, makaron ryżowy, kurkuma, mięso wieprzowe, cebula, imbir, chili, szczypior, sos sojowy
Dorsz z czosnkiem niedźwiedzim z zielonym puree i surówką z marchewki

alergeny: 4
składniki: dorsz, czosnek niedźwiedzi, pietruszka natka, masło, brokuł, ziemniaki, marchew, jabłko, cytryna, sól, pieprz, czosnek niedźwiedzi, natka pietruszki, oliwa, bazylia
Szaszłyki drobiowe z warzywami
składniki: kurczak, batat, papryka, cukinia, pieczarki, oliwa, zioła, rukola
Sałatka nicejska

alergeny: 3, 4, 10
składniki: roszponka, ziemniaki, szalotka, rzodkiewka, tuńczyk, oliwki, jajko, szczypior, rzodkiew, oliwa, musztarda, cytryna
SobotaPasta z tuńczyka z ogórkiem i naszym pieczywem gryczanym

alergeny: 4
składniki: tuńczyk, cebula, ogórek konserwowy, oliwa, pieczywo gryczane, ogórki kiszone
Zupa cygańska

składniki: papryka, ziemniaki, koncentrat pomidorowy, kiełbasa wieprzowa, cebula, mleczko kokosowe, oliwa, sól, przyprawy
Makaron ryżowy z sosem bolognese i brokułem

składniki: makaron ryżowy, mięso wieprzowe, pomidory pelati, brokuł, bazylia
Pierś z kurczaka z pistacjami

alergeny: 8
składniki: mięso z piersi kurczaka, orzechy pistacji, oliwa, cebula, sałata, przyprawy, awokado, oliwa, cytryna
Sałatka jaglana

alergeny: 4, 9
składniki: kasza jaglana, seler naciowy, ogórek kiszony, papryka, cebula, makrela wędzona, oliwa, sok z cytryny, miód
NiedzielaRolada z indyka w sosie curry

alergeny: 8, 9
składniki: mięso z piersi indyka, curry, mleczko kokosowe, marchew, seler naciowy, orzechy nerkowca
Kremowy koktajl z awokado

alergeny: 8
składniki: banan, awokado, kakao, orzechy nerkowca
Kurczak w kokosowym sosie, z pieczonym kalafiorem i amarantusem

alergeny: 11
składniki: kurczak, zielona pasta curry, olej sezamowy, imbir, mleczko kokosowe, wiórki kokosowe, seler naciowy, orzechy pinii, kapusta pak choy, komosa ryżowa, kalafior, oliwa, sól, curry
Pasta pomidorowo-ziołowa z kolorową papryką i pieczywem gryczanym

alergeny: 12
składniki: bakłażan, suszone pomidory, bazylia, chleb gryczany, papryka
Sałatka śledziowa

alergeny: 4
składniki: śledź, ziemniak, buraki, jabłko, cebula, oliwa, natka pietruszki

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Przeczytaj o diecie Paleo na naszym blogu

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie:
TOP