Idealna, gdy chcesz:

wyeliminować z diety produkty wysoko przetworzone

zrezygnować z nabiału, produktów zawierających gluten oraz z cukru...

...i naprawdę lubisz mięso.

zmienić styl życia na Paleo!

Same korzyści:

przygotowujemy dla ciebie posiłki, zgodne z filozofią stylu życia Paleo

otrzymujesz pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Zamów

Kaloryczność:

Menu

19.11 do 26.11

 śniadanieII śniadanieobiadpodwieczorekkolacja
PoniedziałekSzakszuka z papryką i boczkiem, z pieczywem gryczanym

alergeny: 3
składniki: jajko, pomidory pellati, boczek, papryka, czosnek,sól, pieprz
Zupa jarzynowa

alergeny: 9
składniki: kalafior, por, korzeń pietruszki, kalarepa, marchewka, ziemniaki, seler, mleczko kokosowe, koper
Schabowy z pieczonymi warzywami korzeniowymi

alergeny: 3
składniki: schab wieprzowy, sól, pieprz, skrobia ziemniaczana, jajko, olej kokosowy, burak, batat, seler, marchew
Pstrąg z kremem z bananów

składniki: pstrąg, banany, cytryna, biała rzodkiew, sól, pieprz, curry
Sałatka z sosem wiśniowym

alergeny: 3
składniki: pierś z kurczaka, roszponka, wiśnie, awokado, migdały, miód, śmietanka kokosowa
WtorekDrobiowe burgery z pastą guacamole w liściach sałaty

alergeny: 11
składniki: uda kurczaka bez skóry, awokado, sałata rzymska, sól, pieprz, pomidory, ogórkek kiszony, papryka, sałata, oliwa, sezam
Pieczone jabłko z orzechami i miodem

alergeny: 8
składniki: jabłko, orzechy nerkowca, orzechy włoskie, morele, miód
Pieczone udka w szynce parmeńskiej z puree z batatów

składniki: uda kurczaka bez skóry, szynka parmeńska, batat, mleczko kokosowe, sól, przyprawy
Sałatka z kaszą jaglaną i krewetkami

alergeny: 2
składniki: kasza jaglana, mix sałat, pomidor, kolorowa papryka, krewetki, koper, oliwa, zioła
Gryczany chlebek z chorizo

składniki: mąka gryczana, skrobia ziemniaczana, drożdże, ksylitol, chorizo, suszone pomidory, pomidory pelati, cebula, pieczarki, rukola, sól, pieprz
ŚrodaFrittata z jarmużem i kurczakiem, z pomidorami i naszym pieczywem gryczanym

alergeny: 3
składniki: jajko, mięso z piersi kurczaka, jarmuż, przyprawy, pieczywo gryczane, pomidorki koktajlowe
Krem z marchewki z nutą imbiru

składniki: marchew, imbir, mleko kokosowe, jabłko, ziemniaki, ryż
Zrazy wołowe w sosie własnym z selerowym puree

alergeny: 9
składniki: mięso wołowe, boczek, ogórek kiszony, cebula, seler, mleczko kokosowe, sól, pieprz
Grillowane warzywa z indykiem

alergeny: 9
składniki: cukinia, batat, seler, pietruszka, papryka, oliwa, zioła, filet z indyka, sól
Zapiekany bakłażan z siekanym mięsem i pieczarkami

składniki: bakłażan, mięso z ud kurczaka, pieczarki, cebula, sól, przyprawy, natka pietruszki
CzwartekPasta jajeczna z tuńczykiem, z ogórkiem kiszonym i naszym pieczywem gryczanym

alergeny: 3, 4
składniki: tuńczyk, jajko, cebula, pieprz, sól, pieczywo gryczane, ogórek kiszony
Gyros

składniki: mix sałat, pomidor koktajlowy, filet z indyka, oliwa, zioła, sól
Roladki faszerowane suszonymi pomidorami z puree z marchewki i batatów z brokułem

składniki: mięso z piersi kurczaka, suszone pomidory, marchew, bataty, brokuły, sól, przyprawy
Pieczarki nadziewane mięsem i komosą ryżową

składniki: pieczarki, mięso wieprzowe, komosa, czosnek, pietruszka, przyprawy, cebula
Sałatka mango z pieczonym schabem

alergeny: 10
składniki: kasza gryczana, schab wieprzowy, rzodkiewka, szczypiorek, pietruszka, ogórek, mango, musztarda djon, oliwa
PiątekWytrawne muffinki z lekką sałatką

alergeny: 3, 4
składniki: jajko, łosoś, kapary, pieczywo gryczane, roszponka, pomidorki koktajlowe, słonecznik prażony, oliwa
Krem z dyni

składniki: dynia, mleko kokosowe, pestki dyni, sól, pieprz, ocet winny biały, ksylitol
Pstrąg w sosie cytrynowym z amarantusem

alergeny: 4
składniki: pstrąg, cytryna, mleczko kokosowe, amarantus, ogórek kiszony, cebula, oliwa, pieprz
Kurczak z ananasem

alergeny: 8
składniki: mięso z piersi kurczaka, ananas, papryka zółta i czerwona, cebula, mix sałat, orzechy nerkowca, natka pietruszki, oliwa, mango, cebula czerwona
Sałatka z melonem i szynką parmeńską

alergeny: 3
składniki: szynka parmeńska, melon, rukola, jajko, ogórek świeży, słonecznik, sok z cytryny, oliwa, pieprz, sól, miód
SobotaDynia z chorizo i naszym pieczywem gryczanym

składniki: dynia, chorrizo, cebula, czosnek, papryczka chili, pomidory koktajlowe, pieczywo gryczane, sól, przyprawy
Leczo z indykiem

składniki: cukinia, pomidory pelati, papryka, pieczarki, batat, mięso z piersi indyka, oliwa, sól, zioła
Kurczak nadziewany pieczarkami, surówka z buraków

składniki: mięso z piersi kurczaka, pieczarki, sól, pieprz, buraki, cebula
Truskawkowa panna cotta

składniki: mleko kokosowe, żelatyna, truskawki, porzeczki, ksylitol
Gulasz meksykański z grillowanym wrapem

składniki: cebula, bataty, pomidory pelati, mięso z piersi kurczaka, mleczko kokosowe, kmin, papryka słodka, kurkuma, papryka ostra, oregano, kolendra, sól, pieprz, tortilla bezglutenowa
NiedzielaBananowe pancakes

alergeny: 3
składniki: banan, jajko, mąka kokosowa, cynamon, sól, wanilia, soda oczyszczona, mango
Polędwiczki na makaronie z cukinii i marchewki

składniki: polędwica wieprzowa, miód, wino białe wytrawne, olej kokosowy, cukinia, marchew, migdały
Żeberka w sosie BBQ z pieczonym kalafiorem i chrupiącym bekonem

składniki: żeberka, sos BBQ, kalafior, boczek
Sałatka z łososiem wędzonym i melonem

alergeny: 4
składniki: łosoś wędzony na ciepło, melon, czerwona cebula, miód, mięta, sałata, słonecznik
Sałatka wietnamska z krewetkami

alergeny: 2, 6
składniki: krewetki, mix sałat, pak choi, kiełki soi, marchewka, papryka czerwona, kiełki słonecznika, makaron ryżowy, orzechy nerkowca, świeża kolendra, oliwa, sos sojowy, ocet balsamiczny, miód, cytryna
PoniedziałekJajka faszerowane z chipsami z bekonu z zieloną sałatką

alergeny: 3
składniki: jajko, tuńczyk, bekon, mix sałat, ogórki, papryka zielona, cukinia, oliwa
Quinoa z brokułami

składniki: quinoa, suszone pomidory, rzodkiewka, szczypiorek, brokuły, natka pietruszki, oliwa, zioła
Eskalopki z indyka w sosie kokosowo-musztardowym z duszoną marchewką

składniki: filet z indyka, mleczko kokosowe, musztarda, cebula, marchew
Owocowa sałatka

składniki: melon, ananas, winogrona, płatki migdałów, granat
Kotleciki ziemniaczane z łososiem i warzywami

alergeny: 4
składniki: ziemniaki, łosoś wędzony, pietruszka, cebula, ogórkek kiszony, papryka, pieprz, oliwa

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Przeczytaj o diecie Paleo na naszym blogu

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie: