Idealna, gdy chcesz:

wyeliminować z diety produkty wysoko przetworzone

zrezygnować z nabiału, produktów zawierających gluten oraz z cukru...

...i naprawdę lubisz mięso.

zmienić styl życia na Paleo!

Same korzyści:

przygotowujemy dla ciebie posiłki, zgodne z filozofią stylu życia Paleo

otrzymujesz pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Zamów

Kaloryczność:

Menu

od 17.09 do 24.09

 śniadanieII śniadanieobiadpodwieczorekkolacja
poniedziałekRoladki z bekonem z sałatką supefood

alergeny: 3, 8, 11
składniki: mięso z piersi kurczaka, jajko, bekon, wywar mięsny, dymka, natka pietruszki, amarantus, jarmuż, czarny sezam, płatki migdałów, suszone jagody goji, granat, kiełki, oliwa, sól
Sałatka z brokułem i jajkiem

alergeny: 3
składniki: brokuł, jajko, rzodkiewka, mix sałat, pestki dyni, polędwica wieprzowa, oliwa, sól, przyprawy
Udka faszerowane pieczarkami i papryką z puree i surówką z marchewki

składniki: mięso z ud kurczaka, pieczarki, papryka, ziemniaki, marchew, sól, przyprawy
Tuńczyk z kaparami

alergeny: 4
składniki: tuńczyk, kapary, komosa ryżowa, kiełki brokuła, papryka, pomidory koktajlowe, oliwa, sól, przyprawy
Kociołek Paleo

składniki: mięso z ud kurczaka, marchew, pieczarki, cebula, koper, koncentrat pomidorowy, liść laurowy, kasza gryczana, sól, pieprz, oliwa
wtorekPasztet domowy z żurawiną, z ogórkiem konserwowym i pieczywem gryczanym

alergeny: 3
składniki: mięso z ud kurczaka, kalafior, brokuł, marchew, jajko, żurawina suszona, sól, przyprawy, pieczywo gryczane, ogórek konserwowy
Zupa pieczarkowa z natką pietruszki

składniki: pieczarki, marchew, seler, pietruszka, por, ziemniak, cebula, mleczko kokosowe, sól, pieprz
Indyk w kokosowym sosie cury z komosą ryżową i brokułami

składniki: mięso z piersi indyka, wywar warzywny, mleczko kokosowe, komosa ryżowa, brokuł, sól, przyprawy
Nuggetsy z dipem ziołowym

alergeny: 3
składniki: mięso z ud kurczaka, otręby gryczane, majonez, koper, roszponka, mix kiełków, słonecznik, ziemniak, sól, przyprawy
Pstrąg w ziołach z warzywami

alergeny: 4, 9
składniki: pstrąg, zioła, batat, seler, pietruszka, sól, przyprawy
środaPlacuszki jajeczne z kurczakiem i jarmużem, z warzywami i pieczywem gryczanym

alergeny: 3
składniki: jajko, mięso z piersi kurczaka, jarmuż, sól, przyprawy, pieczywo gryczane, pomidory koktajlowe
Zupa tajska z krewetkami

alergeny: 2, 11
składniki: papryka, grzyby mun, por, imbir, pędy bambusa, liście limonki, mango, mleczko kokosowe, przyprawy, pasta curry, krewetki, makaron ryżowy, sól, sezam
Bitki w sosie własnym z kaszą gryczaną i surówką z czerwonej kapusty

składniki: mięso wołowe, kasza gryczana biała natka pietruszki, kapusta czerwona, jabłko, marchew, cytryna, sól, pieprz, oliwa
Crumble z migdałową kruszonką

alergeny: 8
składniki: wiśnie, nektarynki, ksylitol, migdały, masło, cynamon
Burgery z ananasem i batatami

alergeny: 3
składniki: mięso z ud kurczaka, ananas, cukinia, batat, sałata, sól, pieprz, oliwa
czwartekKiełbaski zawijane w cukinię z zielonym pesto, z ogórkiem kiszonym i pieczywem gryczanym

alergeny: 8
składniki: kiełbasa wieprzowa, cukinia, orzechy nerkowca, szpinak, bazylia, sól, pieprz, czosnek, pieczywo gryczane, ogórek kiszony
Kurczak z orzechowym puree z topinanbura

alergeny: 5
składniki: mięso z piersi kurczaka, szpinak, topinambur, masło orzechowe, cytryna, sól
Klopsiki w sosie pieczarkowym z puree marchewkowym i romanesco

składniki: mięso z ud z kurczaka, pieczarki, cebula, mleczko kokosowe, marchew, kalafior, sól
Gulasz z serc drobiowych

składniki: serca drobiowe, cebula, pieczarki, marchew, natka pietruszki, sól, przyprawy, oliwa
Sałatka z chorizo

składniki: ryż, brokuł, kiełbasa chorizo, słonecznik, sos balsamiczny, boczek
piątekSataye z kurczaka sosem orzechowym

alergeny: 5, 6
składniki: mięso z ud kurczaka, czosnek, imbir, sok z cytryny, sos sojowy, kolendra, olej sezamowy, mleczko kokosowe, masło orzechowe, sok z cytryny, sos sojowy, ksylitol, sól, przyprawy, pieczywo gryczane, ogórek, papryka
Daktylowe kuleczki

składniki: masło orzechowe, daktyle suszone, płatki gryczane, orzechy laskowe
Kotleciki rybne z patatkami w rozmarynie i surówką z kapusty

alergeny: 3, 4
składniki: dorsz, pstrąg, jajko, koper, kurkuma, ziemniaki potatki, rozmaryn, kiszona kapusta, jabłko, marchew, natka pietruszki, oliwa
Sałatka z wątróbką i pomarańczą

alergeny: 6, 11
składniki: wątróbka drobiowa, pomarańcza, sezam, roszponka, młode liście buraka, sos sojowy, sos teryaki, sok z pomarańczy, sok z limonki, olej sezamowy, czosnek, imbir, oliwa
Sałatka z wędzonym pstrągiem

alergeny: 3, 4
składniki: kasza jaglana, wędzony pstrąg, jajko, papryka, patison, ogórek kiszony, mix sałat, oliwki, koper, oliwa, sól, przyprawy, kiełki słonecznika
sobotaJaglanka z bananami

alergeny: 8
składniki: kasza jaglana, mleczko kokosowe, banan, orzechy laskowe
Zupa jarmużowa

składniki: ziemniaki, jarmuż, marchew, ogórek kiszony, mięso z piersi kurczaka, chili, wywar drobiowy, ksylitol, sól, pieprz
Makaron ryżowy z prażonymi nasionami i pieczarkami

alergeny: 5, 9, 11
składniki: makaron ryżowy, mięso wieprzowe, mięso z ud kurczaka, seler naciowy, pieczarki, papryczka chili, czosnek, imbir, olej sezamowy, olej arachidowy, cebula dymka, słonecznik, pestki dyni, sezam
Pierś z kaczki z pomarańczowym dressingiem

alergeny: 8
składniki: mięso z piersi kaczki, jabłko, rukola, roszponka, suzszone pomidory, płatki migdałów, pomarańcza, miód, oliwa, sól, pieprz
Cukinia faszerowana indykiem

alergeny: 9, 12
składniki: cukinia, mięso z piersi indyka, komosa ryżowa, oliwki, tymianek, rozmaryn, szpinak, oliwa, sól
niedziela Burger z duszoną kapustą z koperkiem

składniki: mięso z ud kurczaka, boczek, kapusta, pomidory pelati, koper, sól, pieprz
Komosotto z kurczakiem

składniki: komosa ryżowa, mięso z piersi kurczaka, mleczko kokosowe, cebula, czosnek, papryka, cukinia, natka pietruszki
Eskalopki cielęce z sałatką z pieczonymi burakami i amarantusem

składniki: karkówka cielęca, skrobia ziemniaczana, buraki, amarantus, masło klarowane, czosnek niedźwiedzi, czosnek, szałwia, śmietanka kokosowa, gałka muszkatołowa, sól
Sałatka azjatycka z ogórkiem

alergeny: 6, 11
składniki: mięso z piersi kurczaka, sos sojowy, kolendra, sezam, ogórek, imbir, papryka czerwona, sól, przyprawy
Zapiekanka z bakłażanów z sosem pomidorowym
składniki: bakłażan, suszone pomidory, mięso z piersi kurczaka, czosnek, pomidory pelati, sól, zioła
poniedziałekSzakszuka z papryką i boczkiem, z pieczywem gryczanym
składniki: jajka, pomidory pellati, boczek, papryka, czosnek,sól, pieprz
Wiosenna zupa

alergeny: 9
składniki: kalafior, por, korzeń pietruszki, kalarepa, marchewka, ziemniaki, seler, mleczko kokosowe, koperek
Schabowy z pieczonymi warzywami korzeniowymi
składniki: schab, sól, pieprz, skrobia ziemniaczana, jajko, olej kokosowy/ burak, batat, seler, marchew
Pstrąg z kremem z bananów
składniki: pstrąg, banany, cytryna, biała rzodkiew, sól, pieprz, curry
Sałatka z sosem wiśniowym
alergeny: 3
składniki: pierś z kurczaka, roszponka, wiśnie, awokado, migdały / sos: wiśnie, miód, śmietanka kokosowa

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Przeczytaj o diecie Paleo na naszym blogu

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie:
TOP