Idealna, gdy chcesz:

wyeliminować z diety produkty wysoko przetworzone

zrezygnować z nabiału, produktów zawierających gluten oraz z cukru...

...i naprawdę lubisz mięso.

zmienić styl życia na Paleo!

Same korzyści:

logo rukola

przygotowujemy dla ciebie posiłki, zgodne z filozofią stylu życia Paleo

logo rukola

otrzymujesz pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

logo rukola

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Zamów

Kaloryczność:

Menu

14.01 do 21.01

 śniadanieII śniadanieobiadpodwieczorekkolacja
PoniedziałekSataye z kurczaka sosem orzechowym

alergeny: 5, 6
składniki: mięso z ud kurczaka, czosnek, imbir, sok z cytryny, sos sojowy, kolendra, olej sezamowy, mleczko kokosowe, masło orzechowe, sok z cytryny, sos sojowy, ksylitol, sól, przyprawy, pieczywo gryczane, ogórek, papryka
Daktylowe kuleczki

alergeny: 8
składniki: masło orzechowe, daktyle suszone, płatki gryczane, orzechy laskowe
Indyk w kokosowym sosie cury z komosą ryżową i brokułami

składniki: mięso z piersi indyka, wywar warzywny, mleczko kokosowe, komosa ryżowa, brokuł, sól, przyprawy
Sałatka z wątróbką i pomarańczą

alergeny: 6, 11
składniki: wątróbka drobiowa, pomarańcza, sezam, roszponka, młode liście buraka, sos sojowy, sos teryaki, sok z pomarańczy, sok z limonki, olej sezamowy, czosnek, imbir, oliwa
Pstrąg w ziołach z warzywami

alergeny: 4, 9
składniki: pstrąg, zioła, batat, seler, pietruszka, sól, przyprawy
WtorekJaglanka z bananami

alergeny: 8
składniki: kasza jaglana, mleczko kokosowe, banan, orzechy laskowe
Zupa jarmużowa

składniki: ziemniaki, jarmuż, marchew, ogórek kiszony, mięso z piersi kurczaka, chili, wywar drobiowy, ksylitol, sól, pieprz
Makaron ryżowy z prażonymi nasionami i pieczarkami

alergeny: 5, 9, 11
składniki: makaron ryżowy, mięso wieprzowe, mięso z ud kurczaka, seler naciowy, pieczarki, papryczka chili, czosnek, imbir, olej sezamowy, olej arachidowy, cebula dymka, słonecznik, pestki dyni, sezam
Pierś z kaczki z pomarańczowym dressingiem

alergeny: 8
składniki: mięso z piersi kaczki, jabłko, rukola, roszponka, suzszone pomidory, płatki migdałów, pomarańcza, miód, oliwa, sól, pieprz
Cukinia faszerowana indykiem

alergeny: 9, 12
składniki: cukinia, mięso z piersi indyka, komosa ryżowa, oliwki, tymianek, rozmaryn, szpinak, oliwa, sól
ŚrodaBurger z duszoną kapustą z koperkiem

składniki: mięso z ud kurczaka, boczek, kapusta, pomidory pelati, koper, sól, pieprz
Komosotto z kurczakiem

składniki: komosa ryżowa, mięso z piersi kurczaka, mleczko kokosowe, cebula, czosnek, papryka, cukinia, natka pietruszki
Eskalopki cielęce z sałatką z pieczonymi burakami i amarantusem

składniki: karkówka cielęca, skrobia ziemniaczana, buraki, amarantus, masło klarowane, czosnek niedźwiedzi, czosnek, szałwia, śmietanka kokosowa, gałka muszkatołowa, sól
Sałatka azjatycka z ogórkiem

alergeny: 6, 11
składniki: mięso z piersi kurczaka, sos sojowy, kolendra, sezam, ogórek, imbir, papryka czerwona, sól, przyprawy
Zapiekanka z bakłażanów z sosem pomidorowym
składniki: bakłażan, suszone pomidory, mięso z piersi kurczaka, czosnek, pomidory pelati, sól, zioła
CzwartekSzakszuka z papryką i boczkiem, z pieczywem gryczanym

alergeny: 3
składniki: jajko, pomidory pellati, boczek, papryka, czosnek,sól, pieprz
Zupa jarzynowa

alergeny: 9
składniki: kalafior, por, korzeń pietruszki, kalarepa, marchewka, ziemniaki, seler, mleczko kokosowe, koper
Schabowy z pieczonymi warzywami korzeniowymi

alergeny: 3
składniki: schab wieprzowy, sól, pieprz, skrobia ziemniaczana, jajko, olej kokosowy, burak, batat, seler, marchew
Pstrąg z kremem z bananów

składniki: pstrąg, banany, cytryna, biała rzodkiew, sól, pieprz, curry
Sałatka z sosem wiśniowym

alergeny: 3
składniki: pierś z kurczaka, roszponka, wiśnie, awokado, migdały, miód, śmietanka kokosowa
PiątekWytrawne muffinki z lekką sałatką

alergeny: 3, 4
składniki: jajko, łosoś, kapary, pieczywo gryczane, roszponka, pomidorki koktajlowe, słonecznik prażony, oliwa
Krem z dyni

składniki: dynia, mleko kokosowe, pestki dyni, sól, pieprz, ocet winny biały, ksylitol
Pstrąg w sosie cytrynowym z amarantusem

alergeny: 4
składniki: pstrąg, cytryna, mleczko kokosowe, amarantus, ogórek kiszony, cebula, oliwa, pieprz
Kurczak z ananasem

alergeny: 8
składniki: mięso z piersi kurczaka, ananas, papryka zółta i czerwona, cebula, mix sałat, orzechy nerkowca, natka pietruszki, oliwa, mango, cebula czerwona
Sałatka z melonem i szynką parmeńską

alergeny: 3
składniki: szynka parmeńska, melon, rukola, jajko, ogórek świeży, słonecznik, sok z cytryny, oliwa, pieprz, sól, miód
SobotaFrittata z jarmużem i kurczakiem, z pomidorami i naszym pieczywem gryczanym

alergeny: 3
składniki: jajko, mięso z piersi kurczaka, jarmuż, przyprawy, pieczywo gryczane, pomidorki koktajlowe
Krem z marchewki z nutą imbiru

składniki: marchew, imbir, mleko kokosowe, jabłko, ziemniaki, ryż
Zrazy wołowe w sosie własnym z selerowym puree

alergeny: 9
składniki: mięso wołowe, boczek, ogórek kiszony, cebula, seler, mleczko kokosowe, sól, pieprz
Grillowane warzywa z indykiem

alergeny: 9
składniki: cukinia, batat, seler, pietruszka, papryka, oliwa, zioła, filet z indyka, sól
Zapiekany bakłażan z siekanym mięsem i pieczarkami

składniki: bakłażan, mięso z ud kurczaka, pieczarki, cebula, sól, przyprawy, natka pietruszki
NiedzielaPasta jajeczna z tuńczykiem, z ogórkiem kiszonym i naszym pieczywem gryczanym

alergeny: 3, 4
składniki: tuńczyk, jajko, cebula, pieprz, sól, pieczywo gryczane, ogórek kiszony
Gyros

składniki: mix sałat, pomidor koktajlowy, filet z indyka, oliwa, zioła, sól
Roladki faszerowane suszonymi pomidorami z puree z marchewki i batatów z brokułem

składniki: mięso z piersi kurczaka, suszone pomidory, marchew, bataty, brokuły, sól, przyprawy
Pieczarki nadziewane mięsem i komosą ryżową

składniki: pieczarki, mięso wieprzowe, komosa, czosnek, pietruszka, przyprawy, cebula
Sałatka mango z pieczonym schabem

alergeny: 10
składniki: kasza gryczana, schab wieprzowy, rzodkiewka, szczypiorek, pietruszka, ogórek, mango, musztarda djon, oliwa
PoniedziałekDrobiowe burgery z pastą guacamole w liściach sałaty

alergeny: 11
składniki: uda kurczaka bez skóry, awokado, sałata rzymska, sól, pieprz, pomidory, ogórkek kiszony, papryka, sałata, oliwa, sezam
Pieczone jabłko z orzechami i miodem

alergeny: 8
składniki: jabłko, orzechy nerkowca, orzechy włoskie, morele, miód
Pieczone udka w szynce parmeńskiej z puree z batatów

składniki: uda kurczaka bez skóry, szynka parmeńska, batat, mleczko kokosowe, sól, przyprawy
Sałatka z kaszą jaglaną i krewetkami

alergeny: 2
składniki: kasza jaglana, mix sałat, pomidor, kolorowa papryka, krewetki, koper, oliwa, zioła
Gryczany chlebek z chorizo

składniki: mąka gryczana, skrobia ziemniaczana, drożdże, ksylitol, chorizo, suszone pomidory, pomidory pelati, cebula, pieczarki, rukola, sól, pieprz

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Przeczytaj o diecie Paleo na naszym blogu

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie: