Idealna, gdy chcesz:

wyeliminować z diety produkty wysoko przetworzone

zrezygnować z nabiału, produktów zawierających gluten oraz z cukru...

...i naprawdę lubisz mięso.

zmienić styl życia na Paleo!

Same korzyści:

przygotowujemy dla ciebie posiłki, zgodne z filozofią stylu życia Paleo

otrzymujesz pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Zamów

Kaloryczność:

Menu

od 21.05 do 27.05

 ŚniadanieII ŚniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekPieczone awokado z jajkiem i łososiem, z pieczywem gryczanym

alergeny: 3, 4
skład: awokado, jajka przepiórcze, łosoś, ogórek, pomidor, pieczywo gryczane
Dorsz w ziołach z warzywami w słupki

alergeny: 4, 9
skład: dorsz, przyprawy, zioła, cytryna, pomarańcza, seler naciowy, papryka kolorowa
Kotleciki drobiowo-warzywne z wątróbką, z kaszą jaglaną i surówką z selera

alergeny: 3, 8, 9
skład: udko z kurczaka, wątróbka, dynia, cebula, jajko, kasza jaglana, seler, rodzynki, ananas, orzechy, majonez
Waniliowy pudding z tapioki z musem mango
skład: mleczko koksowe, tapioka, cukier wanilinowy, ksylitol, mięta
Rissotto z mięsem i warzywami
skład: ryż, mięso kurczaka, cukinia, papryka czerwona, marchew, kurkuma
WtorekRillettes z łososia z pieczywem gryczanym i ogórkiem kiszonym

alergeny: 3, 4
skład: łosoś pieczony, łosoś wędzony, cytryna, koperek, szczypiorek, musztarda, przyprawy, majonez, pieczywo gryczane, ogórek kiszony
Kwaśnica na żeberku

alergeny: 9
skład: marchew, seler, pietruszka, por, kapusta kiszona, żeberka, przyprawy
Rolsy z kurczaka i boczku z pieczonym kalafiorem
skład: kurczak, boczek, cukinia, mleczko kokosowe, kalafior, przyprawy
Czekoladowe kulki jaglane
skład: daktyle, płatki jaglane, olej kokosowy, kakao, wiórki kokosowe, sól, kawa
Pieczone warzywa z szaszłykami z udek i boczku z sosem miodowo-musztardowym

alergeny: 10
skład: bataty, papryka, cukinia, udka z kurczaka, boczek, miód, oliwa z oliwek, musztarda
ŚrodaBaton amarantusowy ze śmietanką kokosową
skład: mąka gryczana, amarantus ekspandowany, kasza jaglana ekspandowana, słonecznik, żurawina, płatki jaglane, masło, miód, śmietanka kokosowa, winogrona
Krem z pieczonej papryki
skład: papryka czerwona, papryka zielona, cebula, pomidory pelatti, ziemniaki, sól
Gołąbki w sosie pomidorowym i buraczkami
skład: udo z kurczaka, kapusta biała, pomidory pelatti, oliwa z oliwek, buraki, cebula
Sałatka z pieczonym łososiem na liściu sałaty

alergeny: 4
skład: łosoś, ananas świeży, kolendra, roszponka, papryczka chilli, sos sojowy, miód, cytryna, sałata rzymska
Stir-fry ze szparagami

alergeny: 6
skład: kurczak, szparagi, cebula, czosnek, imbir, sos sojowy ciemny, makaron ryżowy, czarnuszka, cukinia, pak choi, marchewka, pędy fasolki, oliwa z oliwek
CzwartekWędzone szprotki z jajkiem przepiórczym, pieczywo gryczane

alergeny: 3
skład: szprotki wędzone, sałata rzymska, jajko przepiórcze, chleb gryczany z suszonymi pomidorami
Krem z porów

alergeny: 9
skład: seler, pietruszka, ziemniak, por, mleczko
Gulasz węgierski z kaszą gryczaną i lekką surówką colesław
skład: wołowina, cebula, pieczarki, papryka, kasza gryczana, kapusta biała, marchew, majonez, cytryna, miód, przyprawy
Spring rollsy z kurczakiem i mango

alergeny: 6, 11
skład: papier ryżowy, kurczak, sezam, sos sojowy, mango, chili
Ratatouille z indykiem i frytkami z batatów
skład: bakłażan, cukinia, pomidory, papryka żółta i czerwona, cebula, pieczarka, płatki migdałów, indyk, batat
PiątekPate z drobiowych wątróbek z pieczywem gryczanym
skład: wątróbki drobiowe, masło, sól, przyprawy, pieczywo gryczane, ogórki kiszone
Brokułowa sałatka

alergeny: 6
skład: brokuł, makaron ryżowy, kurkuma, mięso wieprzowe, cebula, imbir, chili, szczypiorek, sos sojowy
Dorsz z czosnkiem niedźwiedzim z zielonym puree i surówką z marchewki

alergeny: 4
skład: dorsz, czosnek niedźwiedzi, pietruszka natka, masło, brokuł, ziemniaki, marchew, jabłko, cytryna, sól, pieprz, czosnek niedźwiedzi, natka pietruszki, oliwa z oliwek, bazylia
Szaszłyki drobiowe z warzywami
skład: kurczak, batat, papryka, cukinia, pieczarka, oliwa z oliwek, zioła, rukola
Sałatka nicejska

alergeny: 3, 4, 10
skład: roszponka, ziemniaki, szalotka, rzodkiewka, tuńczyk, oliwki, jajko, szczypiorek, oliwa z oliwek, musztarda, cytryna
SobotaPasta z tuńczyka z ogórkiem i naszym pieczywem gryczanym

alergeny: 4
skład: tuńczyk, cebula, ogórek konserwowy, oliwa z oliwek, pieczywo gryczane, ogórki kiszone
Zupa cygańska
skład: cebula, papryka, koncentrat pomidorowy, oliwa z oliwek, kiełbasa, ziemniaki, mleczko kokosowe, majeranek, pietruszka, sól
Makaron ryżowy z sosem bolognese i brokułem
skład: makaron ryżowy, kurkuma, mięso z udek kurczaka, pomidory pelatti, brokuł, bazylia
Pierś z kurczaka z pistacjami

alergeny: 8
skład: kurczak, orzechy pistacji, oliwa z oliwek, cebula, sałata karbowana, przyprawy, awokado, oliwa z oliwek, cytryna
Sałatka jaglana

alergeny: 4, 9
skład: kasza jaglana, seler naciowy, ogórek kiszony, papryka czerwona, cebula czerwona, makrela wędzona
NiedzielaRolada z indyka w sosie curry

alergeny: 8, 9
skład: indyk, curry, mleczko kokosowe, marchew, seler naciowy, orzechy nerkowca
Kremowy koktajl z awokado

alergeny: 8
skład: banan, awokado, kakao, orzechy nerkowca
Kurczak w kokosowym sosie, z pieczonym kalafiorem i amarantusem

alergeny: 11
skład: kurczak, zielona pasta curry, olej sezamowy, imbir, mleczko kokosowe, wiórki kokosowe, seler naciowy, orzechy pinii, kapusta pak choy, komosa ryżowa, kalafior, oliwa z oliwek, sól, curry
Pasta pomidorowo-ziołowa z kolorową papryką i pieczywem gryczanym

alergeny: 12
skład: bakłażan, suszone pomidory, bazylia, chleb gryczany, papryka świeża
Sałatka śledziowa

alergeny: 4, 7
skład: śledź, ziemniak, burak, jabłko, cebula, jogurt naturalny, pietruszka

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Przeczytaj o diecie Paleo na naszym blogu

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie:
TOP