Idealna, gdy chcesz:

wyeliminować z diety produkty wysoko przetworzone

zrezygnować z nabiału, produktów zawierających gluten oraz z cukru...

...i naprawdę lubisz mięso.

zmienić styl życia na Paleo!

Same korzyści:

logo rukola

przygotowujemy dla ciebie posiłki, zgodne z filozofią stylu życia Paleo

logo rukola

otrzymujesz pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

logo rukola

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Zamów

Kaloryczność:

Menu

18.03 do 25.03

 śniadanieII śniadanieobiadpodwieczorekkolacja
PoniedziałekJajka faszerowane z chipsami z bekonu z zieloną sałatką

składniki: jajko, tuńczyk, bekon, mix sałat, ogórki, papryka zielona, cukinia, oliwa
Quinoa z brokułami

składniki: quinoa, suszone pomidory, rzodkiewka, szczypiorek, brokuły, natka pietruszki, oliwa, zioła
Eskalopki z indyka w sosie kokosowo-musztardowym z duszoną marchewką

alergeny: 10
składniki: mięso z piersi indyka, mleczko kokosowe, musztarda, cebula, marchew
Owocowa sałatka

składniki: melon, ananas, winogrona, płatki migdałów, granat
Kotleciki ziemniaczane z łososiem i warzywami

alergeny: 4
składniki: ziemniaki, łosoś wędzony, pietruszka, cebula, sól, pieprz, ogórek kiszony, papryka, pieprz, oliwa
WtorekKanapki z pastą z kurczaka

składniki: mięso z piersi kurczaka, oliwa, szczypior, majonez, szpinak, pieczywo gryczane, rzodkiewka, mix sałat, sól, pieprz
Aromatyczna sałatka z wątróbką

składniki: wątróbka, kurczak, roszponka, rukola, awokado, gruszka, cebula, orzechy, oliwa, musztarda, miód, sól, pieprz
Kurczak po chińsku z komosa ryżową

alergeny: 6
składniki: mięso z ud kurczaka, wywar mięsny, komosa ryżowa, marchew, papryka, por, pędy bambusa, grzyby moon, cebula, chorizo, sos sojowy, olej sezamowy, szczypior, sok z cytryny, miód, sól, przyprawy
Tymbaliki z kurczakiem

składniki: jajko, mięso z ud kurczaka, żelatyna, seler, pietruszka, marchew, sól, pieprz
Pomarańczowa sałatka z grillowanym kurczakiem i orzechami

alergeny: 8
składniki: sałata, mięso z piersi kurczaka, pomarańcza, pomidorki, orzechy
ŚrodaPieczeń rzymska z jajkiem, z ogórkiem i pieczywem gryczanym

alergeny: 3
składniki: mięso z ud kurczaka, przyprawy, jajko, ogórek kiszony
Kartoflanka z boczkiem i szczypiorkiem

alergeny: 9
składniki: pietruszka, marchew, seler, ziemniaki, mleczko kokosowe, szczypiorek, boczek
Wołowina w sosie BBQ

składniki: kark wołowy, cukinia, ziemniaki, marchew, pomidory pelati, ksylitol, ocet winny, espresso, sól, pieprz, ananas
Paleo baton

alergeny: 5, 8
składniki: mąka kokosowa, migdały, miód, masło orzechowe, gorzka czekolada
Sałatka z pomelo

alergeny: 8, 10
składniki: pomelo, gruszka, rzodkiew biała, szpinak, rzodkiewka, mięso z piersi kurczaka, orzechy włoskie, ogórek, sok z cytryny, miód, sól, pieprz, musztarda, oliwa
CzwartekRoladki drobiowe z rukolowym pesto i sałatką z suszonych pomidorów

alergeny: 8
składniki: mięso z piersi kurczaka, orzechy włoskie, rukola, oliwa, oliwki, suszone pomidory, pestki dyni, mix sałat, sól
Zupa chrzanowa z mleczkiem kokosowym

składniki: chrzan świeży tarty, bulion, mleczko kokosowe, żeberka wędzone, mąka gryczana, sól, pieprz
Pieczone udka w szynce parmeńskiej z puree z batatów

składniki: uda kurczaka bez skóry, szynka parmeńska, batat, mleczko kokosowe, sól, przyprawy
Paleo tacos

składniki: mięso z piersi indyka, cebula, czosnek, chili, kminek, przecier pomidorowy, rosół, sałata rzymska, marchew, papryka, bazylia, natka pietruszki, kolendra, czerwona cebula, pomidor, por, liść sałaty
Zielona quinoa z jajkiem i indykiem

alergeny: 3, 8
składniki: komosa ryżowa, mięso z piersi indyka, jajko, bazylia, tymianek, mięta, natka pietruszki, orzechy włoskie, oliwa, miód, cytryna, czosnek
PiątekPieczeń z indyka z pesto z buraków z pieczywem gryczanym

składniki: mięso z piersi indyka, sałata, sól, pieprz, przyprawy, buraki, chrzan, pieczywo gryczane
Babeczki z kalafiorem i sałatką z kurczaka

alergeny: 3
składniki: kalafior, jajko, kasza jaglana, cebula, szczypior, mięso z piersi kurczaka, szpinak, pestki dyni, oliwa, ocet jabłkowy
Pieczony dorsz na grillowanych warzywach

alergeny: 4
składniki: dorsz, oliwa, ziemniaki potatki, rozmaryn, pieczarki, papryka, cukinia, oliwa, sól, przyprawy
Sałatka pełna witamin

składniki: roszponka, brokuł, batat, pietruszka, granat, miód, kiełki lucerny
Ratatouille z indykiem i frytkami z batatów
składniki: bakłażan, cukinia, pomidory, papryka, cebula, pieczarki, mięso z pirsi indyka, płatki migdałów, batat
SobotaFritatta z jarmużem i awokado, z pomidorkami koktajlowymi i pieczywem gryczanym

alergeny: 3
składniki: jajko, jarmuż, awokado, pomidory koktajlowe, pieczywo gryczane
Sałatka jarzynowa z naszym majonezem koperkowym

alergeny: 3, 9, 10
składniki: marchew, seler, pietruszka, ziemniak, ogórek kiszony, oliwa, jajko, musztarda, koper, skrobia ziemniaczana
Polędwiczki w delikatnym sosie z suszonych pomidorów z brokułem

składniki: polędwiczki wieprzowe, suszone pomidory, sos sojowy, mąka ziemniaczana, woda, mleczko kokosowe, brokuł, sól, pieprz
Sałatka z krewetkami i warzywami na rukoli

alergeny: 2
składniki: rukola, papryka czerwona i żółta, krewetki, pomidor, chili
Sałatka paleo

alergeny: 3
składniki: mięso z piersi indyka, batat, szpinak, papryka, sól, pieprz, zioła, sok z cytryny, oliwa, ocet winny
NiedzielaRolada szpinakowa z suszonymi pomidorami i łososiem, z pieczywem gryczanym

alergeny: 3, 4
składniki: szpinak, jajko, sól, pieprz, suszone pomidory, łosoś, pieczywo gryczane, pomidory koktajlowe
Łódeczki z batatów z szarpanym kurczakiem

alergeny: 11
składniki: batat, mięso z piersi kurczaka, awokado, pestki granatu, świeża kolendra, tahini, limonka
Schab w sosie pieczeniowym z żurawiną, z ryżem i buraczkami

alergeny: 9
składniki: schab wieprzowy, cebula, marchew, seler, pietruszka, mąka ziemniaczana, żurawina, ryż, buraki, sól, pieprz, czosnek, oliwa
Greckie souvlaki z grillowaną cukinią

składniki: mięso z ud kurczaka, czosnek, cebula, papryka, mięta, tymianek, kolendra, sól, pieprz, grillowana cukinia, roszponka
Wątróbka po tajsku z warzywami

alergeny: 11
składniki: mięso z ud kurczaka, wątróbka, czosnek, cebula, chili, imbir, papryka, dymka, marchew, mleko kokosowe, pasta curry, sezam, kiełki
PoniedziałekPasta z awokado z jajkiem

alergeny: 3
składniki: awokado, jajko, pieczywo gryczane, suszone pomidory, oliwa, sok z cytryny, pomidor, szczypiorek, pieprz
Dorsz w ziołach z warzywami w słupki

alergeny: 4, 9
składniki: dorsz, przyprawy, zioła, cytryna, pomarańcza, seler naciowy, papryka
Kotleciki drobiowo-warzywne z wątróbką, z kaszą jaglaną i surówką z selera

alergeny: 3, 8, 9
składniki: mięso z ud kurczaka, wątróbka, dynia, cebula, jajko, kasza jaglana, seler, rodzynki, ananas, orzechy, majonez
Waniliowy pudding z tapioki z musem jabłkowo-cynamonowym

składniki: mleczko koksowe, tapioka, cukier z wanilią, ksylitol, jabłko, goździki, cynamon, miód
Rissotto z kurczakiem

składniki: ryż, mięso z ud kurczaka, cukinia, papryka czerwona, marchew, kurkuma

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Przeczytaj o diecie Paleo na naszym blogu

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie: