Idealna, gdy chcesz:

jeść dania, które lubisz i na które masz akurat ochotę

samodzielnie decydować o tym co znajdzie się w Twoim menu przy zachowaniu założonej kaloryczności

uzyskać smukłą sylwetkę bez uczucia głodu i niedoborów składników odżywczych

Same korzyści:

logo rukola

Ty decydujesz o tym co będziesz jeść i samodzielnie wybierasz dania

logo rukola

my pilnujemy założonej przez Ciebie kaloryczności a Ty cieszysz się smakiem

logo rukola

nie musisz wykluczać produktów których nie możesz lub nie lubisz jeść

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

logo rukola

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Szybkie zamówienie

Kaloryczność:

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Tradycyjny catering dietetyczny wegetariański dostarczamy na terenie miast: Warszawa, Gdańsk, Gdynia, Poznań, Łódź i Kraków. Wszystkie pozostałe lokalizacje, gdzie dostarczamy dietę wegetariańską znajdziesz w zakładce gdzie jesteśmy. Zapraszamy do kontaktu i współpracy.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie:
TOP