Idealna, gdy chcesz:

uzyskać smukłą sylwetkę bez meczących głodówek

zadbać o swoje zdrowie, samopoczucie i witalność

czuć się lekko i energicznie przez cały dzień - bez uczucia przejedzenia

zapobiegać chorobom cywilizacyjnym, takim jak otyłość, miażdżyca, czy nadciśnienie

Same korzyści:

otrzymujesz pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom twojego organizmu

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Szybkie zamówienie

Kaloryczność:

Menu

19.11 do 26.11

 śniadanieII śniadanieobiadpodwieczorekkolacja
PoniedziałekWiśniowa jaglanka z bananami

alergeny: 7
składniki: płatki jaglane, wiśnie, ksylitol, mleko, banan
Koktajl porzeczkowo-kokosowy

alergeny: 7
składniki: jogurt naturalny, porzeczki, wiórki kokosowe, miód
Schab w sosie z rodzynkami z kaszą gryczaną białą i fasolka szparagową

składniki: schab wieprzowy, rodzynki, skrobia ziemniaczana, cebula, kasza biała gryczana, szczypior, fasolka szparagowa, sól
Zupa jarzynowa

alergeny: 7, 9
składniki: kalafior, por, pietruszka, kalarepa, fasolka szparagowa, marchew, groszek, ziemniaki, seler, śmietana, koper, sól
Tarta z brokułami na spodzie migdałowo-słonecznikowym

alergeny: 3, 7, 8
składniki: brokuł, kukurydza, jajko, słonecznik, płatki migdałów, masło, skrobia ziemniaczana, mąka gryczana, sałata, pomidor, pestki dyni, oliwa, sól, pieprz
WtorekPasta z cieciorki z ogórkiem i pieczywem razowym

alergeny: 1
składniki: ciecierzyca, soczewica, oliwa, czosnek, passata pomidorowa, orzeszki pinii, roszponka, pieczywo razowe, ogórek
Pieczone jabłko z orzechami i miodem

alergeny: 7, 8
składniki: jabłko, twaróg, orzechy włoskie, morele suszone, miód, orzechy nerkowca, żelatyna
Wege kotleciki z buraków z kaszą jęczmienną

alergeny: 1, 6, 11
składniki: buraki, kasza jaglana, mąka pszenna pełnoziarnista, sezam, cebula, czosnek, słonecznik, oliwa, sos sojowy, natka pietruszki, kolendra, przyprawy, kasza jęczmienna, marchew, groszek
Śmietankowy fit sernik

alergeny: 1, 3, 7, 8
składniki: otręby orkiszowe, jajko, gorzka czekolada, mleko, twaróg, jogurt grecki, cukier z wanilią, skrobia ziemniaczana, płatki migdałów
Drożdżowy chlebek z chorizo

alergeny: 1, 7
składniki: mąka owsiana, skrobia ziemniaczana, mąka kukurydziana, drożdże, ksylitol, chorizo, suszone pomidory, pomidory pelati, cebula, pieczarki, mozzarella, rukola, sól, pieprz
ŚrodaPlacki jogurtowe z truskawkami

alergeny: 1, 3, 7
składniki: jogurt grecki, jogurt naturalny, jajko, olej kokosowy, ksylitol, mąka pszenna pełnoziarnista, soda oczyszczona, proszek do pieczenia, sól, truskawki, nasiona chia, wanilia
Krem z marchewki z nutą imbiru

składniki: marchew, imbir, mleczko kokosowe, jabłko, ziemniaki, ryż, sól
Chili con carne z ryżem
składniki: mięso wołowe, cebula, czosnek, pomidory pelati, fasola, papryka, kukurydza, ryż, oliwa, sól, przyprawy
ciasto z kremem gruszkowo-kardamonowym

alergeny: 1,3, 7
składniki: mąka orkiszowa, skrobia ziemniaczana, jajko, mleko, masło, ksylitol, proszek do pieczenia, gruszka, kardamon, żelatyna
Sałatka Waldorf

alergeny: 3, 8, 9, 10
składniki: jabłko, seler naciowy, orzechy włoskie, szczypior, mięso z piersi kurczaka, sałata rzymska, majonez, sok z cytryny, miód, czosnek, sól, pieprz
CzwartekFritatta z cukinią, szpinakiem i soczewicą

alergeny: 1, 3
składniki: jajko, cukinia, szpinak, soczewica, cebula, pomidory koktajlowe, sól, pieczywo razowe
Śliwkowy budyń jaglany

alergeny: 7
składniki: kasza jaglana, mleko, śliwki, ksylitol
Kurczak po meksykańsku z kaszą bulgur i soczewicą

alergeny: 1
składniki: mięso z piersi kurczaka, papryka, fasola, fasolka szparagowa, kukurydza, kasza bulgur, soczewica, oliwa, sól
Koktajl straciatella

alergeny: 7
składniki: jogurt naturalny, mleko, banan, gorzka czekolada
Sałatka z miksem serów

alergeny: 1, 7, 11
składniki: ser camembert, ser typu feta, ser pleśniowy, cebula konserwowa, mix sałat, sezam, pomidorki koktajlowe, kapary, winogrono, grzanki razowe, ocet balsamiczny, oliwa, cytryna
PiątekKanapki z pastą z suszonych pomidorów

alergeny: 1, 3, 10
składniki: pieczywo razowe, jajko, suszone pomidory, majonez, rzodkiewka, słonecznik, mix sałat
Krem z dyni

składniki: dynia, mleko kokosowe, pestki dyni, sól, pieprz, ocet winny biały, ksylitol
Pstrąg w ziołach z sosem cytrynowym

alergeny: 4
składniki: pstrąg, wywar rybny, mleczko kokosowe, sok z cytryny, ziemniaki, koper, ogórek kiszony, cebula, sól, przyprawy, oliwa
Dietetyczne brownie z sosem malinowym

alergeny: 1, 3
składniki: kakao, gorzka czekolada, wanilia, ksylitol, jajko, mąka owsiana, olej rzepakowy, maliny, miód
Sałatka z tuńczykiem i kiszoną rzodkiewką

alergeny: 1, 4
składniki: tuńczyk, jabłko, rzodkiewka, pieczywo chrupkie, sałata rzymska, miód, cytryna, ocet winny biały, oliwa, natka pietruszki, sól
SobotaCzekoladowa owsianka

alergeny: 1, 7
składniki: płatki owsiane, mleko, czekolada gorzka, suszone jagody goji, daktyle suszone, kakao
Grillowane warzywa

alergeny: 7
składniki: cukinia, papryka, pieczarki, batat, ser dziugas, oliwa, sól, przyprawy
Zielone risotto z cukinią, jarmużem i groszkiem

składniki: ryż, mięso z piersi kurczaka, cukinia, groszek, jarmuż, natka pietruszki, mleczko kokosowe, sól, przyprawy
Fit panna cotta

alergeny: 7
składniki: jogurt naturalny, truskawki, porzeczki, żelatyna, ksylitol
Gulasz meksykański z grillowaną tortillą

alergeny: 1
składniki: batat, kukurydza, cebula, pomidory pelati, mięso z piersi kurczaka, mleczko kokosowe, tortilla, sól, przyprawy
NiedzielaWytrawne muffiny z masłem pieczarkowym

alergeny: 3, 7
składniki: mąka kukurydziana, mąka gryczana, skrobia ziemniaczana, marchew, kalafior, jajko, czarnuszka, pieczarki, masło, natka pietruszki, sól, pieprz, ksylitol
Cobbler z jabłkiem

alergeny: 1, 3, 7
składniki: mąka pszenna pełnoziarnista, masło, proszek do pieczenia, ksylitol, żółtko jaja, mleko, jabłko, cynamon
Pełnoziarnisty makaron w szpinakowym pesto

alergeny: 1, 7, 8
składniki: szpinak, ser lazur, orzechy, oliwa, czosnek, sól, cytryna, kurczak, makaron pszenny pełnoziarnisty, słonecznik, pomidorki koktajlowe
Koktajl witalny

składniki: szpinak, banan, gruszka, cytryna, miód
Sałatka wietnamska z kurczakiem

alergeny: 6
składniki: mięso z piersi kurczaka, mix sałat, pak choi, kiełki soi, marchew, papryka, makaron ryżowy, orzechy ziemne, kolendra, kiełki słonecznika, oliwa, sos sojowy, ocet balsamiczny, miód, sok z cytryny
PoniedziałekDomowa granola z jogurtem i owocami

alergeny: 1, 7, 8
składniki: płatki owsiane, sezam, słonecznik, migdały, żurawina suszona, miód, olej rzepakowy, jabłko, imbir, jogurt naturalny, pomarańcza, kiwi, granat
Kuskus z brokułami

alergeny: 1, 7
składniki: kuskus, brokuł, cukinia, marchew, cebula, oliwa, czosnek, natka pietruszki, ser feta, nasiona słonecznika
Roladki z kurczaka ze szpinakiem i fetą

alergeny: 7
składniki: pierś z kurczaka, szpinak, ser feta, ryż brązowy, marchew, czarnuszka, jogurt, zioła
Galaretka z owocami
składniki: truskawki, winogrona, maliny, porzeczki, galaretka truskawkowa
Zapiekanka z cukinią, z sosem czosnkowym i zieloną sałatką

alergeny: 3, 7
składniki: ziemniaki, cukinia, jajko, natka pietruszki, papryka, jogurt naturalny, ogórek, miks sałatoliwa, czosnek, sól, pieprz

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Przeczytaj o diecie Zbilansowanej na naszym blogu

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie: