Idealna, gdy chcesz:

zrezygnować z mięsa i jego przetworów oraz ryb, zachowując pewność, że odżywiasz się racjonalnie

nie rezygnować z jaj i nabiału.

uzyskać smukłą sylwetkę bez konieczności poddawania się męczącym głodówkom, zachowując twój preferencyjny styl odżywiania

Same korzyści:

możesz być pewien, że Twoje posiłki nie będą zawierały mięsa i jego przetworów oraz ryb

będziesz otrzymywać pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Szybkie zamówienie

Kaloryczność:

MENU

od 12.11 do 19.11

 śniadanieII śniadanieobiadpodwieczorekkolacja
PoniedziałekWiśniowa jaglanka z bananami

alergeny: 7
składniki: płatki jaglane, wiśnie, ksylitol, mleko, banan
Koktajl porzeczkowo-kokosowy

alergeny: 7
składniki: jogurt naturalny, porzeczki, wiórki kokosowe
Boczniaki duszone z mlekiem kokosowym,ostrą papryką i imbirem

składniki: kasza gryczana biała, boczniaki, cebula, czosnek, szpinak, imbir, mleczko kokosowe, oliwa, natka pietruszki, sól, przyprawy
Zupa jarzynowa

alergeny: 7, 9
składniki: kalafior, por, pietruszka, kalarepa, fasolka szparagowa, marchew, groszek, ziemniaki, seler, śmietana, koper, sól
Tarta z brokułami na spodzie migdałowo-słonecznikowym

alergeny: 3, 7, 8
składniki: brokuł, kukurydza, jajko, słonecznik, płatki migdałów, masło, skrobia ziemniaczana, mąka gryczana, sałata, pomidor, pestki dyni, oliwa, sól, pieprz
WtorekPasta z cieciorki z ogórkiem i pieczywem razowym

alergeny: 1
składniki: ciecierzyca, soczewica, oliwa, czosnek, passata pomidorowa, orzeszki pinii, roszponka, pieczywo razowe, ogórek
Pieczone jabłko z orzechami i miodem

alergeny: 7, 8
składniki: jabłko, twaróg, orzechy włoskie, morele suszone, miód, orzechy nerkowca, agar
Wege kotleciki z buraków z kaszą jęczmienną

alergeny: 1, 6, 11
składniki: buraki, kasza jaglana, mąka pszenna pełnoziarnista, sezam, cebula, czosnek, słonecznik, oliwa, sos sojowy, natka pietruszki, kolendra, przyprawy, kasza jęczmienna, marchew, groszek
Śmietankowy fit sernik

alergeny: 1, 3, 7, 8
składniki: otręby orkiszowe, jajko, gorzka czekolada, mleko, twaróg, jogurt grecki, cukier z wanilią, budyń śmietankowy, płatki migdałów
Drożdżowy chlebek z pieczarkami

alergeny: 1
składniki: mąka owsiana, skrobia ziemniaczana, mąka kukurydziana, drożdże, ksylitol, suszone pomidory, pomidory pelati, cebula, pieczarki, rukola, sól, pieprz
ŚrodaPlacki jogurtowe z truskawkami

alergeny: 1, 3, 7
składniki: jogurt grecki, jogurt naturalny, jajko, olej kokosowy, ksylitol, mąka pszenna pełnoziarnista, soda oczyszczona, proszek do pieczenia, sól, truskawki, nasiona chia, wanilia
Krem z marchewki z nutą imbiru

składniki: marchew, imbir, mleczko kokosowe, jabłko, ziemniaki, ryż, sól
Wegetariańskie chili sin carne z ryżem

alergeny: 6, 9
składniki: fasola, papryka, cebula, seler naciowy, pomidory pelati, kukurydza, sos sojowy, ocet balsamiczny, sól, przyprawy, ryż
ciasto z kremem brzoskwiniowym

alergeny: 1,3, 7
składniki: mąka orkiszowa, skrobia ziemniaczana, jajko, mleko, masło, ksylitol, proszek do pieczenia, gruszka, kardamon, agar
Francuska sałatka z zieloną soczewicą

alergeny: 7, 8
składniki: soczewica, liście laurowe, sól, ser typu feta, orzechy włoskie, natka pietruszki, mięta, marchew, pomidory, ocet balsamiczny, musztarda, oliwa
CzwartekFritatta z cukinią, szpinakiem i soczewicą

alergeny: 1, 3
składniki: jajko, cukinia, szpinak, soczewica, cebula, pomidory koktajlowe, sól, pieczywo razowe
Śliwkowy budyń jaglany

alergeny: 7
składniki: kasza jaglana, mleko, śliwki, ksylitol
Kofta serowa w sosie curry z kaszą bulgur i marchewką z kuminem

alergeny: 1, 3, 7
składniki: twaróg, ziemniaki, mąka pszenna pełnoziarnista, natka pietruszki, jajko, jogurt naturalny, śmietana, koncentrat pomidorowy, ksylitol, sól, przyprawy, kasza bulgur, soczewica, marchew
Koktajl straciatella

alergeny: 7
składniki: jogurt naturalny, mleko, banan, gorzka czekolada
Sałatka z miksem serów

alergeny: 1, 7, 11
składniki: ser camembert, ser typu feta, ser pleśniowy, cebula konserwowa, mix sałat, sezam, pomidorki koktajlowe, grejpfrut, kapary, winogrono, grzanki razowe, ocet balsamiczny, oliwa, cytryna
PiątekKanapki z pastą z suszonych pomidorów

alergeny: 1, 3, 10
składniki: pieczywo razowe, jajko, suszone pomidory, majonez, rzodkiewka, słonecznik, mix sałat
Krem z dyni

składniki: dynia, mleko kokosowe, pestki dyni, sól, pieprz, ocet winny biały, ksylitol
Kotleciki sojowe w sosie pieczarkowym

alergeny: 6

składniki: kotleciki sojowe, pieczarki, cebula, mleczko kokosowe, natka pietruszki, ziemniaki, koper, ogórek kiszony, oliwa, sól, przyprawy
Dietetyczne brownie z sosem malinowym

alergeny: 1, 3
składniki: kakao, gorzka czekolada, wanilia, ksylitol, jajko, mąka owsiana, olej rzepakowy, maliny, miód
Sałatka z tofu i kiszoną rzodkiewką

alergeny: 1, 4
składniki: tofu, jabłko, rzodkiewka, pieczywo chrupkie, sałata rzymska, miód, cytryna, ocet winny biały, oliwa, natka pietruszki, sól
SobotaCzekoladowa owsianka

alergeny: 7
składniki: płatki owsiane, mleko, czekolada gorzka, suszone jagody goji, daktyle suszone, kakao
Grillowane warzywa

alergeny: 7
składniki: cukinia, papryka, pieczarki, batat, ser dziugas, oliwa, sól, przyprawy
Zielone risotto z cukinią, jarmużem i groszkiem

składniki: ryż, ciecierzyca, cukinia, groszek, jarmuż, natka pietruszki, mleczko kokosowe, sól, przyprawy
Fit panna cotta

alergeny: 7
składniki: jogurt naturalny, truskawki, porzeczki, agar, ksylitol
Gulasz meksykański z grillowaną tortillą

alergeny: 1
składniki: batat, ciecierzyca, kukurydza, cebula, pomidory pelati, mleczko kokosowe, tortilla, sól, przyprawy
NiedzielaWytrawne muffiny z masłem pieczarkowym

alergeny: 3, 7
składniki: mąka kukurydziana, mąka gryczana, skrobia ziemniaczana, marchew, kalafior, czarnuszka, jajko, pieczarki, masło, natka pietruszki, sól, pieprz, ksylitol
Cobbler z jabłkiem

alergeny: 1, 3, 7
składniki: mąka pszenna pełnoziarnista, masło, proszek do pieczenia, ksylitol, żółtko jaja, mleko, jabłko, cynamon
Pełnoziarnisty makaron w szpinakowym pesto

alergeny: 1, 7, 8
składniki: makaron pszenny pełnoziarnisty, ciecierzyca, szpinak, ser lazur, orzechy nerkowca, oliwa, czosnek, cytryna, słonecznik, pomidory koktajlowe, sól
Koktajl witalny

składniki: szpinak, banan, gruszka, cytryna, miód
Sałatka wietnamska z tofu

alergeny: 5, 6, 12
składniki: tofu, mix sałat, pak choi, kiełki soi, marchew, papryka, makaron ryżowy, orzechy ziemne, kolendra, kiełki słonecznika, oliwa, sos sojowy, ocet balsamiczny, miód, sok z cytryny
PoniedziałekDomowa granola z jogurtem i owocami

alergeny: 1, 7, 8
składniki: płatki owsiane, sezam, słonecznik, migdały, żurawina suszona, miód, olej rzepakowy, jabłko, imbir, jogurt naturalny, pomarańcza, kiwi, granat
Kuskus z brokułami

alergeny: 1, 7
składniki: kuskus, brokuł, cukinia, marchew, cebula, oliwa, czosnek, natka pietruszki, ser feta, nasiona słonecznika
Dahl z czerwonej soczewicy z ryżem i zieloną pietruszką

składniki: czerwona soczewica, cebula, oliwa, pomidory pelatti, czosnek, sól, garam masala, kurkuma, pietruszka, ryż
Galaretka z owocami
składniki: truskawki, winogrona, maliny, porzeczki, galaretka truskawkowa z agarem
Zapiekanka z cukinią, z sosem czosnkowym i zieloną sałatką

alergeny: 3, 7
składniki: ziemniaki, cukinia, jajko, natka pietruszki, papryka, jogurt naturalny, ogórek, miks sałatoliwa, czosnek, sól, pieprz

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie: