cechy diety:

Eliminuje z jadłospisu mięso i jego przetwory oraz ryby.

Nie zawiera produktów wysoko przetworzonych.

Pełnowartościowe białko uzupełniamy nabiałem i jajami.

Same korzyści:

logo rukola

Dzięki odpowiedniemu zbilansowaniu posiłków nie musisz obawiać się niedoborów składników odżywczych.

logo rukola

Czujesz się lekko i pełen energii.

logo rukola

Zmniejszysz ryzyko wystąpienia chorób układu sercowo-naczyniowego.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Szybkie zamówienie

Kaloryczność:

Menu

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Tradycyjny catering dietetyczny wegetariański dostarczamy na terenie miast: Warszawa, Gdańsk, Gdynia, Poznań, Łódź i Kraków. Wszystkie pozostałe lokalizacje, gdzie dostarczamy dietę wegetariańską znajdziesz w zakładce gdzie jesteśmy. Zapraszamy do kontaktu i współpracy.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie:
TOP