Idealna, gdy chcesz:

zrezygnować z mięsa i jego przetworów oraz ryb, zachowując pewność, że odżywiasz się racjonalnie

nie rezygnować z jaj i nabiału.

uzyskać smukłą sylwetkę bez konieczności poddawania się męczącym głodówkom, zachowując twój preferencyjny styl odżywiania

Same korzyści:

logo rukola

możesz być pewien, że Twoje posiłki nie będą zawierały mięsa i jego przetworów oraz ryb

logo rukola

będziesz otrzymywać pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

logo rukola

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Szybkie zamówienie

Kaloryczność:

MENU

od 12.11 do 19.11

 śniadanieII śniadanieobiadpodwieczorekkolacja
PoniedziałekBatoniki owsiane z żurawiną i jabłkiem

alergeny: 1, 3, 7, 8
składniki: płatki owsiane, mleko, siemię lniane, rodzynki, słonecznik, orzechy włoskie, jabłko, jajko, masło orzechowe, cynamon, jogurt naturalny, mak
Peperonata z koprem włoskim i kaszą jaglaną
alergeny: 11
składniki: kasza jaglana, pomidory pelati, papryka, sezam, koper włoski
Grillowane tofu z pieczonymi potatkami i surówką z kapusty kiszonej

alergeny: 6
składniki: tofu, pieczone potatki, kapusta kiszona, jabłko, marchew, natka pietruszki, oliwa, sos sojowy, sól, przyprawy
Ciasto zielony mech

alergeny: 1, 3, 7
składniki: olej rzepakowy, skrobia ziemniaczana, szpinak, agar, ksylitol, proszek do pieczenia, ser ricotta, mąka owsiana
Wegański pad thai z sosem orzechowym

alergeny: 1, 5, 6, 8, 11
składniki: makaron tagliatelle, cebula, marchew, cukinia, orzechy nerkowca, oliwa, masło orzechowe, pasta curry, sos sojowy, imbir, sos sezamowy, rzodkiew, szczypior, limonka
WtorekTofucznica z pomidorami i ziołami z pieczywem

alergeny: 1, 6
składnik: tofu, mąka z ciecierzycy, curry, papryka wędzona, oliwa, sól kala namah, pomidory koktajlowe, pieczywo razowe
Kasza gryczana z marchewką, kalafiorem i jarmużem

składnik: kasza gryczana, marchew, kalafior, jarmuż, oliwa, czosnek, cebula, sól, przyprawy
Pierogi z grzybami, soczewicą i fetą

alergeny: 1, 3, 7
składnik: mąka pszenna pełnoziarnista, jajko, oliwa, pieczarki, podgrzybki suszone, ser typu feta, zielona soczewica, biała kasza gryczana, marchew, jabłko, słonecznik, sól
Owsiany koktajl gruszkowy

alergeny: 1, 7
składnik: maślanka, gruszka, płatki owsiane, cynamon
Placuszki warzywne z sosem ziołowym

alergeny: 1, 3, 7
składniki: ziemniaki, cukinia, marchew, cebula, oliwa, natka pietruszki, mąka owsiana, jajko, ser dziugas, jogurt naturalny, sól, przyprawy
ŚrodaPasta guacamole z kolorową papryką i pieczywem razowym

alergeny: 1, 7
składnik: awokado, serek śmietankowy, sól, pieprz, cytryna, czosnek, pieczywo razowe, papryka
Ciasteczka biszkoptowe z pomarańczowym ponczem

alergeny: 1, 3
składniki: mąka owsiana, jajko, skrobia ziemniaczana, ksylitol, sok z pomarańczy, sok z cytryny, miód, cynamon, imbir
Mini burgery warzywne z pęczakiem i kalafiorem

alergeny: 1
składnik: ciecierzyca, cebula, czosnek, marchew, papryka, kukurydza, groszek, jarmuż, kasza pęczak, kalafior, pieczarki, suszone borowiki, śmietana, mąka kukurydziana, sól, przyprawy
Sałatka z ziołową ricottą

alergeny: 7, 11
składniki: ser ricotta, pomidory koktajlowe, ogórek kiszony, rzodkiewka, szczypior, bazylia, kapary kwiaty, sałata lodowa, sezam, sól, pieprz
Zapiekanka z bakłażanów z sosem pomidorowym

alergeny: 7
składnik: bakłażan, suszone pomidory, ser typu feta, czosnek, pomidory pelati, sól
CzwartekWiśniowa jaglanka z bananami

alergeny: 7
składniki: płatki jaglane, wiśnie, ksylitol, mleko, banan
Koktajl porzeczkowo-kokosowy

alergeny: 7
składniki: jogurt naturalny, porzeczki, wiórki kokosowe
Boczniaki duszone z mlekiem kokosowym,ostrą papryką i imbirem

składniki: kasza gryczana biała, boczniaki, cebula, czosnek, szpinak, imbir, mleczko kokosowe, oliwa, natka pietruszki, sól, przyprawy
Zupa jarzynowa

alergeny: 7, 9
składniki: kalafior, por, pietruszka, kalarepa, fasolka szparagowa, marchew, groszek, ziemniaki, seler, śmietana, koper, sól
Tarta z brokułami na spodzie migdałowo-słonecznikowym

alergeny: 3, 7, 8
składniki: brokuł, kukurydza, jajko, słonecznik, płatki migdałów, masło, skrobia ziemniaczana, mąka gryczana, sałata, pomidor, pestki dyni, oliwa, sól, pieprz
PiątekKanapki z pastą z suszonych pomidorów

alergeny: 1, 3, 10
składniki: pieczywo razowe, jajko, suszone pomidory, majonez, rzodkiewka, słonecznik, mix sałat
Krem z dyni

składniki: dynia, mleko kokosowe, pestki dyni, sól, pieprz, ocet winny biały, ksylitol
Kotleciki sojowe w sosie pieczarkowym

alergeny: 6

składniki: kotleciki sojowe, pieczarki, cebula, mleczko kokosowe, natka pietruszki, ziemniaki, koper, ogórek kiszony, oliwa, sól, przyprawy
Dietetyczne brownie z sosem malinowym

alergeny: 1, 3
składniki: kakao, gorzka czekolada, wanilia, ksylitol, jajko, mąka owsiana, olej rzepakowy, maliny, miód
Sałatka z tofu i kiszoną rzodkiewką

alergeny: 1, 4
składniki: tofu, jabłko, rzodkiewka, pieczywo chrupkie, sałata rzymska, miód, cytryna, ocet winny biały, oliwa, natka pietruszki, sól
SobotaPlacki jogurtowe z truskawkami

alergeny: 1, 3, 7
składniki: jogurt grecki, jogurt naturalny, jajko, olej kokosowy, ksylitol, mąka pszenna pełnoziarnista, soda oczyszczona, proszek do pieczenia, sól, truskawki, nasiona chia, wanilia
Krem z marchewki z nutą imbiru

składniki: marchew, imbir, mleczko kokosowe, jabłko, ziemniaki, ryż, sól
Wegetariańskie chili sin carne z ryżem

alergeny: 6, 9
składniki: fasola, papryka, cebula, seler naciowy, pomidory pelati, kukurydza, sos sojowy, ocet balsamiczny, sól, przyprawy, ryż
Chlebek bananowy

alergeny: 1,3
składniki: banany, masło, jajko, mąka pełnoziarnista, suszone owoce, soda
Francuska sałatka z zieloną soczewicą

alergeny: 7, 8
składniki: soczewica, liście laurowe, sól, ser typu feta, orzechy włoskie, natka pietruszki, mięta, marchew, pomidory, ocet balsamiczny, musztarda, oliwa
NiedzielaFritatta z cukinią, szpinakiem i soczewicą

alergeny: 1, 3
składniki: jajko, cukinia, szpinak, soczewica, cebula, pomidory koktajlowe, sól, pieczywo razowe
Waniliowy budyń jaglany z truskawkowym sosem

alergeny: 7
składniki: kasza jaglana, mleko, miód, wanilia, truskawki, agar, płatki kokosowe
Kofta serowa w sosie curry z kaszą bulgur i marchewką z kuminem

alergeny: 1, 3, 7
składniki: twaróg, ziemniaki, mąka pszenna pełnoziarnista, natka pietruszki, jajko, jogurt naturalny, śmietana, koncentrat pomidorowy, ksylitol, sól, przyprawy, kasza bulgur, soczewica, marchew
Koktajl straciatella

alergeny: 7
składniki: jogurt naturalny, mleko, banan, gorzka czekolada
Sałatka z miksem serów

alergeny: 1, 7, 11
składniki: ser camembert, ser typu feta, ser pleśniowy, cebula konserwowa, mix sałat, sezam, pomidorki koktajlowe, grejpfrut, kapary, winogrono, grzanki razowe, ocet balsamiczny, oliwa, cytryna
PoniedziałekPasta z cieciorki z ogórkiem i pieczywem razowym

alergeny: 1
składniki: ciecierzyca, soczewica, oliwa, czosnek, passata pomidorowa, orzeszki pinii, roszponka, pieczywo razowe, ogórek
Pieczone jabłko z orzechami i miodem

alergeny: 7, 8
składniki: jabłko, twaróg, orzechy włoskie, morele suszone, miód, orzechy nerkowca, agar
Wege kotleciki z buraków z kaszą jęczmienną i grillowaną cukinią

alergeny: 1, 6, 11
składniki: buraki, kasza jaglana, mąka pszenna pełnoziarnista, sezam, cebula, czosnek, słonecznik, oliwa, sos sojowy, natka pietruszki, kolendra, przyprawy, kasza jęczmienna, marchew, cukinia
Śmietankowy fit sernik

alergeny: 1, 3, 7, 8
składniki: otręby orkiszowe, jajko, gorzka czekolada, mleko, twaróg, jogurt grecki, cukier z wanilią, budyń śmietankowy, płatki migdałów
Drożdżowy chlebek z pieczarkami

alergeny: 1
składniki: mąka owsiana, skrobia ziemniaczana, mąka kukurydziana, drożdże, ksylitol, suszone pomidory, pomidory pelati, cebula, pieczarki, rukola, sól, pieprz

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie: