Idealna, gdy chcesz:

zrezygnować z mięsa i jego przetworów oraz ryb, zachowując pewność, że odżywiasz się racjonalnie

nie rezygnować z jaj i nabiału.

uzyskać smukłą sylwetkę bez konieczności poddawania się męczącym głodówkom, zachowując twój preferencyjny styl odżywiania

Same korzyści:

logo rukola

możesz być pewien, że Twoje posiłki nie będą zawierały mięsa i jego przetworów oraz ryb

logo rukola

będziesz otrzymywać pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

logo rukola

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Szybkie zamówienie

Kaloryczność:

MENU

od 12.11 do 19.11

 śniadanieII śniadanieobiadpodwieczorekkolacja
PoniedziałekDomowa granola z jogurtem i owocami

alergeny: 1, 7, 8, 11, 12
składniki: płatki owsiane, sezam, słonecznik, migdały, żurawina suszona, miód, olej rzepakowy, jabłko, imbir, jogurt naturalny, pomarańcza, kiwi, granat
Kuskus z brokułami

alergeny: 1, 7
składniki: kuskus, brokuł, marchew, cebula, oliwa z oliwek czosnek, natka pietruszki, ser feta, nasiona słonecznika
Dahl z czerwonej soczewicy z ryżem i zieloną pietruszką

składniki: soczewica, cebula, oliwa, pomidory pelati, czosnek, natka pietruszki, ryż, sól, przyprawy
Galaretka z owocami
składniki: truskawki, winogrona, maliny, porzeczki, ksylitol, agar
Zapiekanka z cukinią, z sosem czosnkowym i zieloną sałatką

alergeny: 3, 7
składniki: ziemniaki, cukinia, jajko, natka pietruszki, papryka, jogurt naturalny, ogórek, miks sałatoliwa, czosnek, sól, pieprz
WtorekPasta jajeczna z papryką i kalarepą, z pieczywem razowym

alergeny: 1, 3, 10
składniki: jajko, majonez, sól, pieprz, szczypior, pieczywo razowe, papryka, kalarepa
Deser chia

alergeny: 7
składniki: nasiona chia, mleczko kokosowe, mleko, cytryna, miód, maliny, figi, ksylitol, agar
Curry ze szpinakiem,ciecierzycą i mleczkiem kokosowym

alergeny: 10
składniki: szpinak, ciecierzyca, mleczko kokosowe, czosnek, cebula, oliwa, imbir, sól, przyprawy, sok z cytryny, ryż basmati
Ciasteczka owsiane

alergeny: 1, 8
składniki: mąka pszenna pełnoziarnista, płatki owsiane, soda oczyszczona, wiórki kokosowe, olej kokosowy, rodzynki, żurawina, orzechy włoskie, słonecznik, miód, ksylitol
Tajskie placuszki z kukurydzy z dipem i sałatką z ogórków

alergeny: 7
składniki: kukurydza, mąka ryżowa, skrobia kukurydziana, płatki ryżowe, pasta curry czerwona, kolendra, jogurt naturalny, zioła, ogórek, koper, oliwa, sól
ŚrodaPasztet z grzybami z ogórkiem i rzodkiewkami, z pieczywem razowym

alergeny: 1
składniki: pieczarki, fasola, cebula, ryż, liść laurowy, ziele angielskie, imbir, skrobia ziemniaczana, ogórek świeży, rzodkiewki, pieczywo razowe
Koktajl z zielonej herbaty

składniki: pomarańcza, ananas, sok z cytryny, zielona herbata, chia
Medaliony sojowe z kaszą gryczaną i surówką z ogórka kiszonego

alergeny: 1, 3, 6
składniki: kotlety sojowe, jajko, mąka pełnoziarnista, len mielony, kasza gryczana, ogórek kiszony, cebula, oliwa
Jagielnik z daktylowym karmelem

alergeny: 5, 8, 11
składniki: daktyle, kasza jaglana, nerkowce, migdały, masło orzechowe, miód, cytryna, tahini, olej kokosowy
Makaron z bakłażanem

alergeny: 1
składniki: makaron pszenny pełnoziarnisty, bakłażan, suszone pomidory, rukola, słonecznik, cebula, czosnek, sól, pieprz
CzwartekBaton amarantusowy z jogurtem i pomarańczą

alergeny: 1, 7
składniki: mąka pszenna, amarantus, słonecznik, żurawina, płatki owsiane, masło, miód, jogurt naturalny, jagody goji, pomarańcza
Kopytka z batatów z chutneyem dyniowym

alergeny: 3
składniki: bataty, skrobia ziemniaczana, jajko, dynia, napar z kawy, ksylitol, sok z cytryny, ocet biały winny, sól, przyprawy
Zapiekanka z kaszy gryczanej z sosem z ciecierzycy

alergeny: 3, 9, 10, 11
składniki: kasza gryczana, por, marchew, cukinia, seler, czosnek, jajko, len, masło, natka pietruszki, roszponka, curry, ciecierzyca, mleko roślinne, płatki drożdzowe, skrobia ziemniaczana, sos sojowy, musztarda Dijon, sól
Mus owocowy

alergeny: 3
składniki: truskawki, ananas, kiwi, brzoskwinia, agar, białko jaja
Zielony kuskus

alergeny: 1, 3, 7, 8
składniki: kuskus, jajko, bazylia, świeży tymianek, natka pietruszki, feta, orzech włoski, miód , cytryna, oliwa, czosnek
PiątekOmlet z porem, z pomidorem i pieczywem razowym

alergeny: 1, 3
składniki: jajko, por, pak choi, kukurydza, pieczywo razowe, pomidor, masło, sól, pieprz
Lekki sernik z owocami na daktylowo-owsianym spodzie

alergeny: 1, 7
składniki: płatki owsiane, daktyle, kakao, olej kokosowy, jogurt naturalny, twaróg, agar, maliny, ksylitol, czekolada gorzka
Wegetariańskie curry z dynią, soczewicą i ryżem
składniki: dynia, olej kokosowy, imbir, czosnek, cebula, czerwona soczewica, kurkuma, cukinia, czerwona papryka, zielona fasolka szparagowa, bulion warzywny, mleczko kokosowe, pomidory, kolendra, ryż
Sałatka pełna witamin
składniki: roszponka, brokuł, batat, pietruszka natka, granat, miód, kiełki lucerny
Ratatouille z migdałami, z ryżem

alergeny: 8
składniki: bakłażan, cukinia, pomidory, papryka, cebula, pieczarki, płatki migdałów, ryż, sól
SobotaWaniliowa jaglanka z powidłami śliwkowymi

alergeny: 7
składniki: kasza jaglana, mleko, śliwki, ksylitol, masło, miód
Sałatka jarzynowa z naszym majonezem koperkowym

alergeny: 3, 9, 10
składniki: marchew, seler, pietruszka, ziemniak, ogórek kiszony, olej rzepakowy, jajko, musztarda, koper, skrobia ziemniaczana
Pappardelle w delikatnym sosie z suszonych pomidorów z tofu

alergeny: 1, 6
składniki: makaron pappardelle, tofu, szalotka, czosnek, pomidory pelatti, natka pietruszki, oregano, słodka papryka, sól, płatki drożdzowe
Czekoladowy koktajl ze słonecznikiem

alergeny: 7
składniki: mleko, napój ryżowy, banan, kakao, słonecznik
Pieczone bataty z ciecierzycą, szpinakiem i fetą

alergeny: 7
składniki: bataty, ciecierzyca, szpinak, feta, pomidor, czosnek, oliwa, papryczka chili, przyprawy, roszponka, pomidory koktajlowe
NiedzielaSzpinakowa rolada z warzywami, z pieczywem pełnoziarnistym

alergeny: 1, 3, 7
składniki: szpinak, jajko, sól, pieprz, serek śmietankowy, chrzan, przyprawy, suszone pomidory, ogórki koserwowe, patisony, pieczywo razowe, pomidorki koktajlowe
Pudding ryżowy z gruszką

alergeny: 7
składniki: ryż arborio, mleko, gruszka, miód
Kotlety brokułowe z kaszą bulgur i buraczkami

alergeny: 1, 3
składniki: brokuł, kasza jaglana, jajko, bazylia, natka pietruszki, masło klarowane, kasza manna, kasza bulgur, buraki, oliwa
Pełnoziarniste pancakes z suszonymi owocami i sosem malinowym

alergeny: 1, 3, 7
składniki: mąka pszenna pełnoziarnista, jajko, maślanka, ksylitol, proszek do pieczenia, soda oczyszczona, oliwa, sól, suszone owoce, maliny
Makaronowa sałatka z fetą i orzeszkami pinii

alergeny: 1, 7
składniki: makaron pełnoziarnisty, ser feta, pomidory koktajlowe, pietruszka natka, orzeszki pinii, oliwa, zioła, sok z cytryny
PoniedziałekNaleśniki z domową nutellą

alergeny: 1, 3, 7
składniki: mąka pszenna pełnoziarnista, jajko, mleko, awokado, banan, kako, miód, olej rzepakowy, pomarańcza
Brokuły z migdałami i sosem jogurtowym

alergeny: 3, 7, 8, 10
składniki: brokuł, żurawina suszona, jogurt naturalny, migdały, majonez, natka pietruszki, sól
Burgery z dynią, z kaszą jaglaną i chińską sałatką z ogórka

alergeny: 3, 7, 8, 9
składniki: ciecierzyca, soczewica, pietruszka, sezam, dynia, jajko, kasza jaglana, seler, rodzynki, orzechy włoskie, jogurt naturalny, ananas
Waniliowy pudding z tapioki z musem z jabłek i cynamonu

alergeny: 7
składniki: mleko, tapioka, cukier z wanilią, ksylitol, jabłka, goździki, cynamon, miód
Grecka moussaka z czarną soczewicą i sosem pomidorowym

alergeny: 1, 7
składniki: bakłażany, soczewica, czosnek, cebula, pomidory pelati, natka pietruszki, oregano, sól, pieprz, masło, mąka pszenna pełnoziarnista, mleko, mozarella

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie: