Idealna, gdy chcesz:

utrzymać dietę odpowiednią dla życia sportowca lub po prostu - żyjesz aktywnie

odżywiać się racjonalnie, ale nie masz czasu na regularne przygotowywanie posiłków

otrzymywać posiłki przygotowane ze świeżych, nieprzetworzonych surowców

Same korzyści:

otrzymujesz pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Zamów

Kaloryczność:

Menu

od 16.07 do 22.07

 ŚniadanieII ŚniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekNaleśniki z twarożkiem

alergeny: 1, 3, 7
składniki: mąka pszenna pełnoziarnista, kakao, jajko, mleko, twaróg, jogurt grecki, miód, truskawki, borówki, sól, olej rzepakowy
Sałatka z pieczonym kalafiorem

alergeny: 7, 8, 9
składniki: kalafior, szpinak, oliwa, czosnek, pomidory koktajlowe, granat, seler naciowy, kolendra, orzechy włoskie, sok z cytryny, jogurt naturalny, tahini, skórka z cytryny, mięta, sól, przyprawy
Burgery z dynią, z kaszą jaglaną i surówką z selera oraz dla 3500 i 4000 kcal krem z groszku

alergeny: 3, 7, 8, 9
składniki: mięso z ud kurczaka, wątróbka, dynia, cebula, jajko, kasza jaglana, seler, rodzynki, orzechy włoskie, jogurt naturalny, ananas, sól, przyprawy, czosnek, zielony groszek, bulion drobiowy
Waniliowy pudding z tapioki z musem porzeczkowym oraz winogrona w czekoladzie dla 4000 kcal

alergeny: 7
składniki: mleko, tapioka, cukier z wanilią, ksylitol, porzeczki, miód, winogrona, czekolada gorzka
Grecka moussaka z sosem pomidorowym

alergeny: 1, 7
składniki: bakłażany, mięso z ud kurczaka, czosnek, cebula, pomidory pelati, natka pietruszki, oregano, sól, pieprz, masło, mąka pszenna pełnoziarnista, mleko, mozarella
WtorekZiołowe kuleczki twarogowe, z rzodkiewkami i pieczywem razowym

alergeny: 1, 11, 7
składniki: twaróg, jogurt naturalny, oliwa, słonecznik, szczypior, sezam, sól, przyprawy, pieczywo razowe, rzodkiewka
Bananowo-malinowy koktajl z siemieniem lnianym

alergeny: 7
składniki: banan, maliny, mleko, jogurt naturalny, siemię lniane, sok z cytryny
Rolsy z cukinii i kurczaka, z białą kaszą gryczaną i kalafiorem

składniki: mięso z piersi kurczaka, cukinia, kasza biała gryczana, kalafior, mleczko kokosowe, sól, przyprawy
Czekoladowe kulki owsiane

składniki: daktyle suszone, płatki owsiane, olej kokosowy, kakao, wiórki kokosowe, sól, napar kawy
Kasza jaglana z cukinią i sosem koperkowym

składniki: kasza jaglana, ser dziugas, cukinia, koper, pomidor, jogurt naturalny, koper, czosnek, sól, pieprz
ŚrodaFit placuszki z waniliowym serkiem

alergeny: 1, 3, 7
składniki: twaróg, mąka pszenna pełnoziarnista, jajko, proszek do pieczenia, jogurt grecki, miód, wanilia, jagody goji, sól
Zupa kalarepowa z marchewką

składniki: kalarepa, marchew, pietruszka, ziemniaki, wywar mięsny, masło, miód, sól, przyprawy
Marokański tadżin z kurczakiem i kuskusem oraz krem z dyni z mleczkiem kokosowym

alergeny: 1
składniki: mięso z ud kurczaka, cebula, oliwki, kolendra, czosnek, pomidory, marchew, imbir, szafran, kuskus, sól, dynia, mleko kokosowe
Ciasto z rabarbarem

alergeny: 1, 3
składniki: jajko, ksylitol, cukier z wanilią, olej rzepakowy, mąka pszenna pełnoziarnista, proszek do pieczenia, soda oczyszczona, rabarbar, cynamon
Zapiekane ziemniaki z sałatką z roszponki

alergeny: 3, 7
składniki: ziemniaki, mięso z ud kurczaka, cebula, czosnek, twaróg wędzony, jajko, sól, przyprawy, roszponka, marchew, rzodkiewka, słonecznik, oliwa, jogurt, curry
CzwartekPomidorowa pasta rybna ze szprotkami, z ogórkiem kiszonym i pieczywem razowym

alergeny: 1, 4
składniki: szprotki w pomidorach, szczypior, pieprz, chleb razowy, ogórek kiszony
Warzywa z dipem twarożkowym

alergeny: 7, 8
składniki: papryka, seler naciowy, marchew, twaróg, jogurt naturalny, sól, pieprz, czosnek, szczypior
Gulasz węgierski z kaszą jęczmienną i lekką surówką colesław

alergeny: 1, 7
składniki: mięso wołowe, cebula, pieczarki, papryka, kasza jęczmienna, kapusta biała, marchew, majonez, jogurt, cytryna, miód, sól, przyprawy
Truskawkowy koktajl z płatkami owsianymi oraz cisteczka pełnoziarniste dla 4000 kcal

alergeny: 1, 7
składniki: jogurt naturalny, truskawki, miód, płatki owsiane / mąka pszenna pełnoziarnista, masło, miód, jajko
Ratatouille z migdałami, z ryżem

składniki: bakłażan, cukinia, pomidory pelati, papryka, cebula, pieczarki, płatki migdałów, ryż, sól
PiątekRyż jaśminowy z brzoskwiniami

alergeny: 7, 8
składniki: ryż jaśminowy, mleko, miód, brzoskwinia, płatki migdałów
Sałatka z gruszką, błękitnym serem i orzechami oraz naleśniki z domową nutellą

alergeny: 7, 8 /1, 3
składniki: rukola, gruszka, winogrona, ser lazur, orzechy włoskie prażone, miód, cytryna, oliwa / jajko, mąka pszenna pełnoziarnista, mleko, banan, daktyle suszone, kakao
Dorsz z czosnkiem niedźwiedzim z zielonym puree i karmelizowanymi warzywami korzeniowymi

alergeny: 4
składniki: dorsz, czosnek niedźwiedzi, natka pietruszki, masło, brokuł, ziemniaki, marchew, jabłko, cytryna, sól, pieprz, oliwa, bazylia
Krem z brokułów

alergeny: 7
składniki: brokuł, ziemniak, sól, woda, płatki migdałów, pestki dyni, oliwa, śmietana
Sałatka nicejska

alergeny: 3, 4
składniki: roszponka, ziemniaki, szalotka, rzodkiewka, tuńczyk, oliwki, jajko, szczypior, fasolka szparagowa, rzodkiew, oliwa, cytryna
SobotaOmlet ze szpinakiem i pieczarkami, z papryką i pieczywem razowym

alergeny: 1, 3
składniki: jajko, szpinak, pieczarki, sól, pieprz, pieczywo razowe, pomidor
Domowe monte

alergeny: 7
składniki: kasza jaglana, mleko, miód , banan, olej kokosowy, kakao, orzechy laskowe
Spaghetti pełnoziarniste z sosem bolognese i bazylią

alergeny: 1
składniki: makaron pełnoziarnisty, brokuł, pomidory pelatti, cebula, czosnek, oliwa, mięso wieprzowe, bazylia, sól
Zupa z bobem i młodymi ziemniakami oraz ciastka proteinowe dla 4000 kcal

alergeny: 7 / 1, 7, 5
składniki: bób, ziemniaki, oliwa, masło, czosnek, bulion drobiowy, koper, szczypior, śmietana / sezam, banan, odżywka białkowa, płatki owsiane, masło orzechowe
Pęczotto z jarmużem, fetą i nasionami

alergeny: 1, 7
składniki: kasza pęczak, pestki dyni, słonecznik, jarmuż, ser typu feta, masło, sól, przyprawy
NiedzielaPasta pomidorowo-ziołowa z ogórkiem zielonym i pieczywem razowym

alergeny: 1, 7, 12
składniki: serek śmietankowy, suszone pomidory, oliwa, bazylia, roszponka, ogórek, pieczywo razowe
Sałatka z cukinią i malinowym winegretem

składniki: rukola, kasza jaglana, cukinia, migdały, cytryna, sól, pieprz, maliny, ocet balsamiczny, oliwa, miód
Kurczak w sosie słodko-kwaśnym z ryżem jaśminowym

składniki: mięso z piersi kurczaka, papryka, marchewka, ananas z puszki, imbir, czosnek, cytryna, miód, sól, pieprz, pomidory pelati, ryż jaśminowy
Czekoladowe ciasto z truskawkami oraz koktajl jagodowy dla 4000 kcal

alergeny: 1, 3
składniki: mąka pszenna pełnoziarnista, proszek do pieczenia, kakao, banan, jabłko, daktyle suszone, mleko, jajko, truskawki, herbata zielona / jogurt naturalny, jagody, miód, banan
Sałatka śledziowa

alergeny: 4, 7
składniki: śledź, ziemniaki, buraki, jabłko, cebula, jogurt naturalny, natka pietruszki, pieprz

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie:
TOP