Idealna, gdy chcesz:

utrzymać dietę odpowiednią dla życia sportowca lub po prostu - żyjesz aktywnie

odżywiać się racjonalnie, ale nie masz czasu na regularne przygotowywanie posiłków

otrzymywać posiłki przygotowane ze świeżych, nieprzetworzonych surowców

Same korzyści:

logo rukola

otrzymujesz pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

logo rukola

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Zamów

Kaloryczność:

Menu

20.05 do 27.05

 ŚniadanieII ŚniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekOmlet z bananem i sosem wiśniowym
alergeny: 3
składniki: jajko, banan, mąka ryżowa, wiśnie, kokos, ksylitol, mąka ziemniaczana, sól
Brokuły z migdałami i sosem jogurtowym

alergeny: 7, 8, 10
składniki: brokuł, żurawina suszona, jogurt naturalny, migdały, majonez, natka pietruszki, sól
Burgery z dynią, z kaszą jaglaną i marchewką z groszkiem oraz dla 3500 i 4000 kcal krem z kalafiora

alergeny: 3
składniki: mięso z ud kurczaka, wątróbka, dynia, cebula, jajko, natka pietruszki, kasza jaglana, soczewica, groszek, marchew, masło, skrobia ziemniaczana, sól, kalafior, bulion drobiowy
Waniliowy pudding z tapioki z musem jabłkowo-laurowym

alergeny: 7
składniki: mleko, tapioka, cukier z wanilią, ksylitol, jabłko, liść laurowy, ziele angielskie, miód
Grecka moussaka z sosem pomidorowym

alergeny: 1, 7
składniki: bakłażany, mięso z ud kurczaka, czosnek, cebula, pomidory pelati, natka pietruszki, oregano, sól, pieprz, masło, mąka pszenna pełnoziarnista, mleko, mozarella
WtorekZiołowe kuleczki twarogowe, z rzodkiewkami i pieczywem razowym

alergeny: 1, 11, 7
składniki: twaróg, jogurt naturalny, oliwa, słonecznik, szczypior, sezam, sól, przyprawy, pieczywo razowe, rzodkiewka
Bananowo-malinowy koktajl z siemieniem lnianym

alergeny: 7
składniki: banan, maliny, mleko, jogurt naturalny, siemię lniane, sok z cytryny
Rolsy z cukinii i kurczaka, z białą kaszą gryczaną i kalafiorem

składniki: mięso z piersi kurczaka, cukinia, kasza biała gryczana, kalafior, mleczko kokosowe, sól, przyprawy
Czekoladowe kulki owsiane

składniki: daktyle suszone, płatki owsiane, olej kokosowy, kakao, wiórki kokosowe, sól, napar kawy
Kasza jaglana z cukinią i sosem koperkowym

składniki: kasza jaglana, ser dziugas, cukinia, koper, pomidor, jogurt naturalny, koper, czosnek, sól, pieprz
ŚrodaFit placuszki z waniliowym serkiem

alergeny: 1, 3, 7
składniki: twaróg, mąka owsiana, jajko, proszek do pieczenia, jogurt grecki, miód, wanilia, mak, sól
Sałatka z bazyliowym dressingiem

składniki: szparagi zielone, groszek, pomidory koktajlowe, porzeczki, bazylia, mix sałat, oliwa, sól
Marokański tadżin z kurczakiem i kuskusem oraz krem z dyni z mleczkiem kokosowym

alergeny: 1
składniki: mięso z ud kurczaka, cebula, oliwki, kolendra, czosnek, pomidory, marchew, imbir, szafran, kuskus, sól, dynia, mleko kokosowe
Ciasto ze śliwkami oraz koktajl z mango i melona

alergeny: 1, 3
składniki: jajko, ksylitol, cukier z wanilią, olej rzepakowy, mąka pszenna pełnoziarnista, proszek do pieczenia, soda oczyszczona, śliwki, cynamon, mango, melon, truskawki, sok jabłkowy
Faszerowane ziemniaki z sałatką z roszponki

alergeny: 3, 7
składniki: ziemniaki, mięso z ud kurczaka, cebula, czosnek, twaróg wędzony, jajko, sól, przyprawy, roszponka, marchew, rzodkiewka, słonecznik, oliwa, jogurt, curry
CzwartekPomidorowa pasta rybna ze szprotkami, z ogórkiem kiszonym i pieczywem razowym

alergeny: 1, 4
składniki: szprotki w pomidorach, szczypior, pieprz, chleb razowy, ogórek kiszony
Warzywa z dipem twarożkowym

alergeny: 7, 8
składniki: papryka, seler naciowy, marchew, twaróg, jogurt naturalny, sól, pieprz, czosnek, szczypior
Wołowina z makronem sojowym po azjatycku

alergeny: 6, 11
składniki: wołowina, brokuł, kolby kukurydzy, imbir, kapusta biała, papryka, sos sojowy, sezam, makaron sojowy
Truskawkowy koktajl z płatkami owsianymi oraz cisteczka pełnoziarniste dla 4000 kcal

alergeny: 1, 7
składniki: jogurt naturalny, truskawki, miód, płatki owsiane / mąka pszenna pełnoziarnista, masło, miód, jajko
Sałatka grecka

alergeny: 7
składniki: ogórek, pomidory koktajlowe, papryka, oliwki, ser typu feta, cebula, sałata lodowa, oregano, oliwa, musztarda, sok z cytryny, miód, sól, pieprz
PiątekRozgrzewające congee z jabłkiem i rabarbarem

alergeny: 7
składniki: ryż, woda, jabłko, rabarbar, masło, cynamon, miód, pomarańcza, jagody goji, sól
Sałatka z gruszką, błękitnym serem i orzechami oraz naleśniki z domową nutellą

alergeny: 7, 8 /1, 3
składniki: rukola, gruszka, winogrona, ser lazur, orzechy włoskie prażone, miód, cytryna, oliwa / jajko, mąka pszenna pełnoziarnista, mleko, banan, daktyle suszone, kakao
Dorsz z czosnkiem niedźwiedzim z brokułowym puree i karmelizowanymi warzywami korzeniowymi

alergeny: 4, 7
składniki: dorsz, czosnek niedźwiedzi, natka pietruszki, ziemniaki, masło, koperek, zielone szparagi, sól, pieprz, oliwa
Krem z pomidorów z pesto z bazylii

alergeny: 9
składniki: marchew, pietruszka, seler, cebula, pomidory pelati, bazylia, oliwa, sól, przyprawy
Sałatka nicejska

alergeny: 3, 4
składniki: roszponka, ziemniaki, szalotka, rzodkiewka, tuńczyk, oliwki, jajko, szczypior, fasolka szparagowa, oliwa, cytryna
SobotaOmlet ze szpinakiem i pieczarkami, z papryką i pieczywem razowym

alergeny: 1, 3
składniki: jajko, szpinak, pieczarki, sól, pieprz, pieczywo razowe, pomidor
Domowe monte

alergeny: 7
składniki: kasza jaglana, mleko, miód , banan, olej kokosowy, kakao, orzechy laskowe
Spaghetti pełnoziarniste z sosem bolognese i bazylią

alergeny: 1
składniki: makaron pełnoziarnisty, brokuł, pomidory pelatti, cebula, czosnek, oliwa, udka kurczaka, bazylia, sól
Zupa z pieczonych ziemniaków oraz ciastka proteinowe dla 4000 kcal

alergeny: 7 / 1, 7, 5
składniki: ziemniaki, oliwa, masło, czosnek, bulion drobiowy, koper, szczypior, śmietana / sezam, banan, odżywka białkowa, płatki owsiane, masło orzechowe
Pęczotto z jarmużem, fetą i nasionami

alergeny: 1, 7
składniki: kasza pęczak, pestki dyni, słonecznik, jarmuż, ser typu feta, masło, sól, przyprawy
NiedzielaPasta pomidorowo-ziołowa z ogórkiem zielonym i pieczywem razowym

alergeny: 1, 7, 12
składniki: serek śmietankowy, suszone pomidory, oliwa, bazylia, roszponka, ogórek, pieczywo razowe
Sałatka z cukinią i malinowym winegretem

składniki: rukola, kasza jaglana, cukinia, migdały, cytryna, sól, pieprz, maliny, ocet balsamiczny, oliwa, miód
Kurczak w sosie słodko-kwaśnym z ryżem jaśminowym

składniki: mięso z piersi kurczaka, papryka, marchewka, ananas z puszki, imbir, czosnek, cytryna, miód, sól, pieprz, pomidory pelati, ryż jaśminowy
Jogurtowe ciasto z rabarbarem oraz koktajl jagodowy dla 4000 kcal

alergeny: 1, 3
składniki: mąka pszenna pełnoziarnista, jajka, jogurt naturalny, ksylitol, olej, cukier waniliowy, proszek do pieczenia, rabarbar / jogurt naturalny, jagody, miód, banan
Sałatka śledziowa

alergeny: 4, 7
składniki: śledź, ziemniaki, buraki, jabłko, cebula, jogurt naturalny, natka pietruszki, pieprz
PoniedziałekOrzechowe musli z jogurtem i musem malinowym

alergeny: 1, 7, 8, 11, 12
składniki: płatki owsiane, słonecznik, pestki dyni, sezam, siemię lniane, orzechy włoskie, orzechy laskowe, jogurt naturalny, maliny, miód
Grecka pasta fava z papryką i pieczywem razowym

alergeny: 1
składniki: groch, cebula, oliwa, cytryna, czosnek, pieczywo razowe, papryka, sól, przyprawy
Pieczone udka kurczaka z pomarańczowym puree i fasolką szparagową

alergeny: 11
składniki: mięso z ud kurczaka, ziemniaki, marchew, fasolka szparagowa, sezam, sól, przyprawy
Koktajl z owoców leśnych z wiórkami kokosowymi oraz dla 3500 kcal i 4000 kcal budyń czekoladowy

alergeny: 7
skład: jogurt naturalny, owoce leśne, banan, wiórki kokosowe, miód, mleko, kasza jaglana, kakao
Meksykańska sałatka z makaronem pełnoziarnistym

alergeny: 1
składniki: mięso z piersi kurczaka, makaron pszenny pełnoziarnisty, pomidory pelati, fasola, kukurydza, oliwa, natka pietruszki, sól, przyprawy

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Catering Sport dostarczamy codziennie na terenie miast: Warszawa, Gdańsk, Poznań, Łódź i Kraków. Sprawdź pozostałe lokalizacje w zakładce gdzie jesteśmy, gdzie dowozimy dietę sport. Masz pytanie? Napisz biuro@rukolacatering.pl lub zadzwoń: 730 116 974.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie: