Cechy diety:

różnorodna dieta, odpowiednio zbilansowana do potrzeb osób aktywnych fizycznie

zawiera dodatkowy posiłek potreningowy

odpowiedni poziom węglowodanów, ułatwiający prowadzenie aktywnego trybu życia

Same korzyści:

logo rukola

wysoka zawartość węglowodanów i białek w małej porcji posiłku potreningowego pozwoli Ci na szybką regenerację i zwiększy siłę mięśni

logo rukola

zwiększysz efektywność Twoich treningów

logo rukola

wysoki poziom energii mimo wysokiej aktywności fizycznej

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Zamów

Kaloryczność:

Menu

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Catering Sport dostarczamy codziennie na terenie miast: Warszawa, Gdańsk, Poznań, Łódź i Kraków. Sprawdź pozostałe lokalizacje w zakładce gdzie jesteśmy, gdzie dowozimy dietę sport. Masz pytanie? Napisz biuro@rukolacatering.pl lub zadzwoń: 730 116 974.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie:
TOP