Idealna, gdy chcesz:

utrzymać dietę odpowiednią dla życia sportowca lub po prostu - żyjesz aktywnie

odżywiać się racjonalnie, ale nie masz czasu na regularne przygotowywanie posiłków

otrzymywać posiłki przygotowane ze świeżych, nieprzetworzonych surowców

Same korzyści:

logo rukola

otrzymujesz pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

logo rukola

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Zamów

Kaloryczność:

Menu

14.01 do 21.01

 śniadanieII śniadanieobiadpodwieczorekkolacja
PoniedziałekBatoniki owsiane z żurawiną i jabłkiem

alergeny: 1, 3, 7, 8
składniki: płatki owsiane, mleko, siemię lniane, rodzynki, słonecznik, orzechy włoskie, jabłko, jajko, masło orzechowe, cynamon, jogurt naturalny, mak
Peperonata z koprem włoskim i kaszą jaglaną
alergeny: 11
składniki: kasza jaglana, pomidory pelati, papryka, sezam, koper włoski
Indyk w sosie curry z ryżem jaśminowym i brokułami

alergeny: 9
składniki: mięso z piersi indyka, sól, pieprz, curry, czerwona papryka, cebula, seler, pietruszka, mleczko kokosowe, ryż jaśminowy, brokuły
Ciasto zielony mech

alergeny: 1, 3, 7
składniki: olej rzepakowy, skrobia ziemniaczana, szpinak, żelatyna, ksylitol, proszek do pieczenia, ser ricotta, mąka owsiana
Wegański pad thai z sosem orzechowym

alergeny: 1, 5, 6, 8, 11
składniki: makaron tagliatelle, cebula, marchew, cukinia, orzechy nerkowca, oliwa, masło orzechowe, pasta curry, sos sojowy, imbir, sos sezamowy, rzodkiew, szczypior, limonka
WtorekPieczeń z groszkiem

alergeny: 1, 3
składniki: mięso z ud kurczaka, groszek, cebula, czosnek, sól, przyprawy, jajko, pieczywo razowe, ogórek korniszony
Kasza gryczana z marchewką, kalafiorem i jarmużem

składniki: kasza gryczana, marchew, kalafior, jarmuż, oliwa, czosnek, cebula, sól, przyprawy
Makaron pełnoziarnisty z mini klopsikami w sosie pomidorowym, z fetą i pietruszką

alergeny: 1, 3, 7
składniki: makaron pszenny pełnoziarnisty, mięso z ud kurczaka, jajko, pomidory pelati, ser typu feta, natka pietruszki, bazylia, oliwa, sól
Owsiany koktajl gruszkowy oraz wiśnia z czekoladą

alergeny: 1, 7
skład: maślanka, gruszka, płatki owsiane, cynamon, wiśnie, czekolada gorzka, ksylitol, migdały
Placuszki warzywne z sosem ziołowym

alergeny: 1, 3, 7
składniki: ziemniaki, cukinia, marchew, cebula, oliwa, natka pietruszki, mąka owsiana, jajko, ser dziugas, jogurt naturalny, sól, przyprawy
ŚrodaPasta guacamole z kolorową papryką i pieczywem razowym

alergeny: 1, 7
składniki: awokado, serek śmietankowy, sól, pieprz, cytryna, czosnek, pieczywo razowe, papryka
Ciasteczka biszkoptowe z pomarańczowym ponczem banan w czekoladzie

alergeny: 1, 3
składniki: mąka owsiana, jajko, skrobia ziemniaczana, ksylitol, sok z pomarańczy, sok z cytryny, miód, cynamon, imbir
Mini burgery warzywne z pęczakiem i kalafiorem

alergeny: 1
składniki: ciecierzyca, cebula, czosnek, marchew, jarmuż, kasza pęczak, kalafior, pieczarki, suszone borowiki, śmietana, mąka kukurydziana, sól, przyprawy
Sałatka z ziołową ricottą

alergeny: 7, 11
składniki: ser ricotta, pomidory koktajlowe, ogórek kiszony, rzodkiewka, szczypior, bazylia, kapary kwiaty, sałata lodowa, sezam, sól, pieprz
Zapiekanka z bakłażanów z sosem pomidorowym

alergeny: 12
składniki: bakłażan, pomidory pelati, suszone pomidory, kurczak, czosnek, sól, przyprawy
CzwartekWiśniowa jaglanka z bananami

alergeny: 7
składniki: płatki jaglane, wiśnie, ksylitol, mleko, banan
Koktajl porzeczkowo-kokosowy oraz dla 3500 i 4000 kcal muffinki czekoladowe

alergeny: 1, 3, 7
skład: jogurt naturalny, porzeczki, wiórki kokosowe / muffinki: mąka pszenna pełnoziarnista, kakao, ksylitol, jogurt naturalny, olej kokosowy, żółtko, proszek do pieczenia, czekolada gorzka
Schab w sosie z rodzynkami z kaszą gryczaną białą i fasolka szparagową

składniki: schab wieprzowy, rodzynki, skrobia ziemniaczana, cebula, kasza biała gryczana, szczypior, fasolka szparagowa, sól
Zupa jarzynowa

alergeny: 7, 9
składniki: kalafior, por, pietruszka, kalarepa, fasolka szparagowa, marchew, groszek, ziemniaki, seler, śmietana, koper, sól
Tarta z brokułami na spodzie migdałowo-słonecznikowym

alergeny: 3, 7, 8
składniki: brokuł, kukurydza, jajko, słonecznik, płatki migdałów, masło, skrobia ziemniaczana, mąka gryczana, sałata, pomidor, pestki dyni, oliwa, sól, pieprz
PiątekKanapki z pastą z suszonych pomidorów

alergeny: 1, 3, 10
składniki: pieczywo razowe, jajko, suszone pomidory, majonez, rzodkiewka, słonecznik, mix sałat
Krem z dyni oraz dla 3500 i 4000 kcal Granola z jogurtem i jeżynami

alergeny: 1, 7, 8, 11
skład: dynia, mleko kokosowe, pestki dyni, sól, pieprz, ocet winny biały, ksylitol / granola: płatki owsiane, sezam, słonecznik, migdały, żurawina suszona, miód, olej rzepakowy, jabłko, jogurt naturalny, jeżyny
Pstrąg w ziołach z ziemniaczkami z koperkiem i surówką z ogórka

alergeny: 4
składniki: pstrąg, wywar rybny, mleczko kokosowe, sok z cytryny, ziemniaki, koper, ogórek kiszony, cebula, sól, przyprawy, oliwa
Dietetyczne brownie z sosem malinowym

alergeny: 1, 3
składniki: kakao, gorzka czekolada, wanilia, ksylitol, jajko, mąka owsiana, olej rzepakowy, maliny, miód
Sałatka z tuńczykiem i kiszoną rzodkiewką

alergeny: 1, 4
składniki: tuńczyk, jabłko, rzodkiewka, pieczywo chrupkie, sałata rzymska, miód, cytryna, ocet winny biały, oliwa, natka pietruszki, sól
SobotaPlacki jogurtowe z truskawkami

alergeny: 1, 3, 7
składniki: jogurt grecki, jogurt naturalny, jajko, olej kokosowy, ksylitol, mąka pszenna pełnoziarnista, soda oczyszczona, proszek do pieczenia, sól, truskawki, nasiona chia, wanilia
Krem z marchewki z nutą imbiru

składniki: marchew, imbir, mleczko kokosowe, jabłko, ziemniaki, ryż, sól
Chili con carne z ryżem
składniki: mięso wołowe, cebula, czosnek, pomidory pelati, fasola, papryka, kukurydza, ryż, oliwa, sól, przyprawy
Chlebek bananowy oraz koktajl wiśniowy dla 4000 kcal

alergeny: 1, 3, 7
skład:banany, masło, jajko, mąka pełnoziarnista, suszone owoce, soda, jogurt naturalny, banan, wiśnie, odżywka białkowa
Sałatka Waldorf

alergeny: 3, 8, 9, 10
składniki: jabłko, seler naciowy, orzechy włoskie, szczypior, mięso z piersi kurczaka, sałata rzymska, majonez, sok z cytryny, miód, czosnek, sól, pieprz
NiedzielaFritatta z cukinią, szpinakiem i soczewicą

alergeny: 1, 3
składniki: jajko, cukinia, szpinak, soczewica, cebula, pomidory koktajlowe, sól, pieczywo razowe
Waniliowy budyń jaglany z truskawkowym sosem

alergeny: 7
składniki: kasza jaglana, mleko, miód, wanilia, truskawki, agar, płatki kokosowe
Kurczak po meksykańsku z kaszą bulgur i soczewicą oraz dla 3500 i 4000 kcal krem z brokuła

alergeny: 1, 7
skład: mięso z piersi kurczaka, papryka, fasola, fasolka szparagowa, kukurydza, kasza bulgur, soczewica, oliwa, sól, przyprawy, marchew, seler, pietruszka, por, brokuł, mleczko kokosowe, słonecznik
Koktajl straciatella

alergeny: 7
składniki: jogurt naturalny, mleko, banan, gorzka czekolada
Sałatka z miksem serów

alergeny: 7, 11
składniki: ser camambert, ser dziugas, ser pleśniowy, papryka, cebula konserwowa, mini kolby kukurydzy, mix sałat, sezam, oliwa, sok z cytryny, musztarda, miód, sól, pieprz, natka pietruszki
PoniedziałekPasta z cieciorki z ogórkiem i pieczywem razowym

alergeny: 1
składniki: ciecierzyca, soczewica, oliwa, czosnek, passata pomidorowa, orzeszki pinii, roszponka, pieczywo razowe, ogórek
Pieczone jabłko z orzechami i miodem oraz dyniowe smoothie

alergeny: 7, 8
skład:jabłko, twaróg, orzechy włoskie, morele suszone, miód, orzechy nerkowca, żelatyna, banan, dynia, oliwa, cynamon, otręby
Wege kotleciki z buraków z kaszą jęczmienną i grillowaną cukinią

alergeny: 1, 6, 11
składniki: buraki, kasza jaglana, mąka pszenna pełnoziarnista, sezam, cebula, czosnek, słonecznik, oliwa, sos sojowy, natka pietruszki, kolendra, przyprawy, kasza jęczmienna, marchew, cukinia
Śmietankowy fit sernik oraz proteinowy koktajl gruszkowy

alergeny: 1, 3, 7, 8
składniki: otręby orkiszowe, jajko, gorzka czekolada, mleko, twaróg, jogurt grecki, cukier z wanilią, budyń śmietankowy, płatki migdałów, mleko, gruszka, odżywka białkowa
Drożdżowy chlebek z chorizo

alergeny: 1
składniki: mąka owsiana, skrobia ziemniaczana, mąka kukurydziana, drożdże, ksylitol, chorizo, suszone pomidory, pomidory pelati, cebula, pieczarki, rukola, sól, pieprz

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie: