Oczyść organizm!

Dobrze jest raz na jakiś czas przeprowadzić oczyszczanie organizmu. Dzięki niemu poczujesz się lekko i zdrowo, chociaż początki mogą nie być łatwe i przyjemne.  Ograniczenie kaloryczności do poziomu ok. 1000 kcal dziennie jest dla organizmu sygnałem do usuwania zbędnych produktów przemiany materii czy zalegających złogów. 5 różnych, lekkostrawnych (bo bez składników odzwierzęcych) zup dziennie zapewni uczycie sytości.

Możesz zacząć detoks w dowolnym momencie, ponieważ menu jest rotacyjne. Zalecany  przez nas plan zakłada:

  • 7 dni Detoks Etap 1
  • 7 dni Detoks Etap 2

Jeśli masz taką, potrzebę możesz wydłużyć czas każdego etapu oczyszczania organizmu lub stosować je naprzemiennie, jednak nie zalecamy przekraczać 1 miesiąca tak niskokalorycznej diety.

Cechy charakterystyczne:

5 różnych zup i kremów na każdy dzień przygotowanych wyłącznie ze składników roślinnych.

Odpowiednia zawartość białka dzięki wykorzystaniu roślin strączkowych.

Ustalona przez dietetyka wartość 1000 kcal w dziennym zestawie.

Same korzyści:

Szybki spadek wagi w pierwszym etapie odchudzania dzięki zastosowaniu niskiej kaloryczności.

Będziesz czuć się lekko dzięki pozbyciu się nadmiaru wody z organizmu.

Znajdziesz motywację do zmiany swoich dotychczasowych nawyków żywieniowych.

Menu

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Oferowana dieta bezlaktozowa dostarczana jest codziennie na terenie miast: Warszawa, Gdańsk, Gdynia, Poznań, Łódź, Kraków ale i nie tylko. Pozostałe lokalizacje możesz znaleźć na podstronie gdzie jesteśmy. Zapraszamy.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie:
TOP