Idealna, gdy chcesz:

wyeliminować z diety cukier i produkty, które zawierają dużą jego ilość

zrezygnować z produktów przetworzonych i zapewnić swojemu organizmowi wartościowe białka oraz najwyższej jakości tłuszcze

wyregulować gospodarkę cukrową w organizmie i cieszyć się pełną energią

Same korzyści:

logo rukola

przygotowujemy dla ciebie posiłki, zgodne z wytycznymi diety z niskim indeksem glikemicznym

logo rukola

otrzymujesz pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety biały cukier,
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
a cukry proste są wyeliminowane do minimum

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

logo rukola

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Zamów

Kaloryczność:

Menu

18.03 do 25.03

 śniadanieII śniadanieobiadpodwieczorekkolacja
PoniedziałekDomowa granola z jogurtem i owocami

alergeny: 1, 7, 8, 11, 12
składniki: płatki owsiane, sezam, słonecznik, migdały, żurawina suszona, miód, olej rzepakowy, jabłko, imbir, jogurt naturalny, pomarańcza, kiwi, granat
Quinoa z brokułami

składniki: komosa ryżowa, marchew, brokuł, oliwa, czosnek, natka pietruszki, słonecznik, sól, pieprz
Dahl z czerwonej soczewicy

składniki: soczewica, cebula, oliwa, pomidory pelati, czosnek, natka pietruszki, sól, przyprawy
Galaretka z owocami

składniki: truskawki, winogrona, maliny, porzeczki, żelatyna
Zapiekanka z cukinią, z sosem czosnkowym i zieloną sałatką

alergeny: 3, 7
składniki: ziemniaki, cukinia, jajko, natka pietruszki, papryka, jogurt naturalny, ogórek, miks sałat, oliwa, czosnek, sól, pieprz
WtorekPasta jajeczna z papryką i kalarepą, z pieczywem gryczanym

alergeny: 1, 3, 10
składniki: jajko, majonez, sól, pieprz, szczypior, pieczywo gryczane, zielona papryka, kalarepa
Deser chia

alergeny: 7
składniki: nasiona chia, mleczko kokosowe, mleko, cytryna, miód, maliny, figi, ksylitol, żelatyna
Curry ze szpinakiem i ciecierzycą

składniki: szpinak, ciecierzyca, mleczko kokosowe, czosnek, cebula, oliwa, imbir, sól, przyprawy, sok z cytryny, ryż basmati
Tymbaliki z kurczakiem

składniki: jajko, mięso z ud kurczaka, żelatyna, seler, pietruszka, marchew, sól, pieprz
Pomarańczowa sałatka z grillowanym kurczakiem i mozzarellą

alergeny: 7, 8, 10
składniki: mięso z piersi kurczaka, pomarańcza, ser mozzarella, pomidory koktajlowe, fasolka szparagowa, orzechy włoskie, oliwa, miód, musztarda, sok z pomarańczy, sok z cytry
ŚrodaPasztet z grzybami

alergeny: 1
składniki: pieczarki, fasola, cebula, ryż, imbir, sól, przyprawy, pieczywo żytnie, ogórek kiszony
Koktajl z morwą białą

składniki: maliny, imbir, sok z cytryny, pomarańcza, herbata z morwy białej
Wołowina w sosie myśliwskim z kaszą gryczaną i surówką z ogórka kiszonego

składniki: udziec wołowy, pieczarki, podgrzybki, cebula, ogórek kiszony, kasza gryczana, sól, przyprawy, oliwa
Paleo baton

alergeny: 5, 8
składniki: mąka kokosowa, migdały, miód, masło orzechowe, gorzka czekolada
Sałatka z pomelo

alergeny: 8, 10
składniki: pomelo, gruszka, rzodkiew biała, szpinak, rzodkiewka, mięso z piersi kurczaka, orzechy włoskie, ogórek, sok z cytryny, miód, sól, pieprz, musztarda, oliwa
CzwartekRoladki drobiowe z rukolowym pesto i sałatką z suszonych pomidorów

alergeny: 8
składniki: mięso z piersi kurczaka, orzechy włoskie, rukola, oliwa, oliwki, suszone pomidory, pestki dyni, mix sałat, sól
Kopytka z batatów z chutneyem dyniowym

alergeny: 3
składniki: bataty, skrobia ziemniaczana, jajko, dynia, napar z kawy, ksylitol, sok z cytryny, ocet biały winny, rozmaryn, sól, przyprawy
Wege kotleciki z buraków z kaszą jęczmienną i grillowaną cukinią

alergeny: 1, 6, 11
składniki: buraki, kasza jaglana, mąka pszenna pełnoziarnista, sezam, cebula, czosnek, słonecznik, oliwa, sos sojowy, natka pietruszki, kolendra, przyprawy, kasza jęczmienna, marchew, cukinia
Zupa chrzanowa z mleczkiem kokosowym

składniki: chrzan świeży tarty, bulion, mleczko kokosowe, żeberka wędzone, mąka gryczana, sól, pieprz
Zielona quinoa z jajkiem i indykiem

alergeny: 3, 8
składniki: komosa ryżowa, mięso z piersi indyka, jajko, bazylia, tymianek, mięta, natka pietruszki, orzechy włoskie, oliwa, miód, cytryna, czosnek
PiątekOmlet z porem, z pomidorem i pieczywem razowym

alergeny: 1, 3, 7
składniki: jajko, por, pak choi, kukurydza, pieczywo razowe, pomidor, masło, sól, pieprz
Lekki sernik z owocami na daktylowo-owsianym spodzie

alergeny: 1, 7
składniki: płatki owsiane, daktyle suszone, kakao, olej kokosowy, jogurt naturalny, twaróg, żelatyna, maliny, ksylitol, czekolada gorzka
Pieczony dorsz na grillowanych warzywach

alergeny: 4
składniki: dorsz, oliwa, ziemniaki potatki, rozmaryn, pieczarki, papryka, cukinia, oliwa, sól, przyprawy
Sałatka pełna witamin

alergeny: 10
składniki: brokuł, batat, natka pietruszki, granat, roszponka, miód, kiełki lucerny, oliwa, sok z cytryny, musztarda, sól, pieprz
Ratatouille z migdałami, z ryżem

alergeny: 8
składniki: bakłażan, cukinia, pomidory, papryka, cebula, pieczarki, płatki migdałów, ryż
SobotaWaniliowa jaglanka z powidłami śliwkowymi

alergeny: 7
składniki: kasza jaglana, mleko, śliwki, ksylitol, masło, miód
Sałatka jarzynowa z naszym majonezem koperkowym

alergeny: 3, 9, 10
składniki: marchew, seler, pietruszka, ziemniak, ogórek kiszony, olej rzepakowy, jajko, musztarda, koper, skrobia ziemniaczana
Polędwiczki w delikatnym sosie z suszonych pomidorów, z kolorowym ryżem i brokułem

alergeny: 6, 12

składniki: polędwica wieprzowa, suszone pomidory, sos sojowy, mąka ziemniaczana, mleczko kokosowe, ryż, kurkuma, brokuł
Sałatka z krewetkami i warzywami na rukoli

alergeny: 2
składniki: rukola, papryka czerwona i żółta, krewetki, pomidor, chili
Pieczone ziemniaki z souvlakami z sosem miętowym

alergeny: 7
składniki: mięso z piersi kurczaka, olej rzepakowy, skórka z cytryny, ziemniaki, jogurt grecki, sok z cytryny, mięta, oliwa, ksylitol, sól, przyprawy
NiedzielaSzpinakowa rolada z łososiem, z pieczywem pełnoziarnistym

alergeny: 1, 3, 4, 7
składniki: szpinak, jajko, serek śmietankowy, chrzan, łosoś wędzony, pieczywo razowe, pomidory koktajlowe, sól, przyprawy
Wątróbka po tajsku z warzywami

alergeny: 11
składniki: mięso z ud kurczaka, wątróbka, czosnek, cebula, chili, imbir, papryka, dymka, marchew, mleko kokosowe, pasta curry, sezam, kiełki
Schab w sosie pieczeniowym z żurawiną, z kaszą bulgur i buraczkami

alergeny: 1
składniki: schab wieprzowy, żurawina suszona, marchew, seler, pietruszka, cebula, kasza bulgur, buraki, oliwa, sól, przyprawy
Pełnoziarniste pancakes z suszonymi owocami i sosem malinowym

alergeny: 1, 3, 7
składniki: mąka pszenna pełnoziarnista, jajko, maślanka, ksylitol, proszek do pieczenia, soda oczyszczona, oliwa, sól, suszona morela, suszona śliwka, rodzynki, suszona żurawina, maliny, miód
Makaronowa sałatka z fetą i orzeszkami pinii

alergeny: 1, 7
składniki: makaron pszenny pełnoziarnisty, ser typu feta, pomidory koktajlowe, natka pietruszki, orzeszki pinii, oliwa, sok z cytryny, musztarda, miód, rukola, sól, przyprawy
PoniedziałekPasta z awokado z jajkiem

alergeny: 3
składniki: awokado, jajko, pieczywo gryczane, suszone pomidory, oliwa, sok z cytryny, pomidor, szczypiorek, pieprz
Dorsz w ziołach z warzywami w słupki

alergeny: 4, 9
składniki: dorsz, przyprawy, zioła, cytryna, pomarańcza, seler naciowy, papryka
Burgery z dynią, z kaszą jaglaną i surówką z selera

alergeny: 3, 7, 8, 9
składniki: mięso z ud kurczaka, wątróbka, dynia, cebula, jaja, kasza jaglana, seler, rodzynki, orzechy włoskie, jogurt naturalny, ananas, sól, przyprawy
Waniliowy pudding z tapioki z musem z jabłek i cynamonu

alergeny: 7
składniki: mleko, tapioka, cukier z wanilią, ksylitol, jabłka, goździki, cynamon, miód
Grecka moussaka z sosem pomidorowym

alergeny: 1, 7
składniki: bakłażany, mięso z ud kurczaka, czosnek, cebula, pomidory pelati, natka pietruszki, oregano, sól, pieprz, masło, mąka pszenna pełnoziarnista, mleko, mozarella

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zajrzyj na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie: