Idealna, gdy chcesz:

uzyskać smukłą sylwetkę bez meczących głodówek, z zachowaniem odpowiednich dla Twojego organizmu zasad żywienia

wyeliminować laktozę ze swojej diety

Same korzyści:

logo rukola

tradycyjne produkty mleczne zastępujemy produktami bez laktozy, napojami roślinnymi lub na bazie mleka koziego i owczego

logo rukola

otrzymujesz pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

logo rukola

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Zamów

Kaloryczność:

Menu

18.03 do 25.03

 śniadanieII śniadanieobiadpodwieczorekkolacja
PoniedziałekDomowa granola z jogurtem i owocami

alergeny: 1, 7, 8, 11, 12
składniki: płatki owsiane, sezam, słonecznik, migdały, żurawina suszona, miód, olej rzepakowy, jabłko, imbir, jogurt naturalny bezlaktozowy, pomarańcza, kiwi, granat
Kuskus z brokułami

alergeny: 1, 7
składniki: kuskus, brokuł, marchew, cebula, oliwa, czosnek, natka pietruszki, ser kozi typu feta, nasiona słonecznika
Roladki ze szpinakiem i mozzarellą, z brązowym ryżem i marchewką

składniki: pierś z kurczaka, szpinak, ser mozzarella bawola, ryż brązowy, marchew, czarnuszka, jogurt, zioła
Galaretka z owocami
składniki: truskawki, winogrona, maliny, porzeczki, ksylitol, żelatyna
Zapiekanka z cukinią, z sosem czosnkowym i zieloną sałatką

alergeny: 3, 7
składniki: ziemniaki, cukinia, jajko, natka pietruszki, papryka, jogurt naturalny bez laktozy, oliwa, czosnek, sól, pieprz, ogórek, miks sałat
WtorekPasta jajeczna z papryką i kalarepą, z pieczywem razowym

alergeny: 3, 7, 10
składniki: jajko, majonez, sól, pieprz, szczypior, pieczywo razowe, papryka, kalarepa
Deser chia

alergeny: 7
składniki: nasiona chia, mleczko kokosowe, cytryna, miód, maliny, figi, ksylitol, żelatyna
Kurczak po chińsku z kolorowym ryżem

alergeny: 5, 6
składniki: pierś kurczaka, kiełki fasoli Mung, marchew, papryka, por, pędy bambusa, grzyby mun, cebula biała, cebula czerwona, sos sojowy, orzechy arachidowe, cytryna, skrobia ziemniaczana, przyprawy
Ciasteczka owsiane

alergeny: 1, 8
składniki: mąka pszenna pełnoziarnista, płatki owsiane, soda oczyszczona, wiórki kokosowe, olej kokosowy, rodzynki, żurawina, orzechy włoskie, słonecznik, miód, ksylitol
Ratatouille z migdałami, z ryżem

składniki: bakłażan, cukinia, pomidory pelati, papryka, cebula, pieczarki, płatki migdałów, ryż, sól
ŚrodaPieczeń rzymska z jajkiem, z ogórkiem i rzodkiewką, z pieczywem razowym

alergeny: 1, 3
składniki: mięso z ud kurczaka, jajko, ogórek świeży, rzodkiewki, pieczywo razowe, sól, pieprz
Koktajl z zielonej herbaty

składniki: pomarańcza, ananas, sok z cytryny, zielona herbata, chia
Wołowina w sosie myśliwskim z kaszą gryczaną i surówką z ogórka kiszonego

składniki: udziec wołowy, pieczarki, grzyby, cebula, ogórek kiszony, kasza gryczana, przyprawy, oliwa
Jagielnik z daktylowym karmelem

alergeny: 5, 8, 11
składniki: daktyle, kasza jaglana, nerkowce, migdały, masło orzechowe, miód, cytryna, tahini, olej kokosowy
Makaron z bakłażanem

alergeny: 1
składniki: makaron pszenny pełnoziarnisty, bakłażan, suszone pomidory, rukola, słonecznik, cebula, czosnek, sól, pieprz
CzwartekBaton amarantusowy z jogurtem i pomarańczą

alergeny: 1, 7
składniki: mąka pszenna, amarantus, słonecznik, żurawina, płatki owsiane, masło, miód, jogurt naturalny bez laktozy, jagody goji, pomarańcza
Kopytka z batatów z chutneyem dyniowym

alergeny: 3
składniki: bataty, skrobia ziemniaczana, jajko, dynia, napar z kawy, ksylitol, sok z cytryny, ocet biały winny, sól, przyprawy
Wege kotleciki z buraków z kaszą jęczmienną i grillowaną cukinią

alergeny: 1, 6, 11
składniki: buraki, kasza jaglana, mąka pszenna pełnoziarnista, sezam, cebula, czosnek, słonecznik, oliwa, sos sojowy, natka pietruszki, kolendra, przyprawy, kasza jęczmienna, marchew, cukinia
Mus owocowy

alergeny: 3
składniki: truskawki, ananas, kiwi, brzoskwinia, żelatyna, białko jaja
Zielony kuskus

alergeny: 1, 7, 8
składniki: kasza kuskus, mięso z piersi kurczaka, bazylia, tymianek, mięta, natka pietruszki, ser kozi typu feta, orzechy włoskie, miód, cytryna, oliwa, czosnek, sól
PiątekOmlet z porem, z pomidorem i pieczywem razowym

alergeny: 1, 3
składniki: jajko, por, pak choi, kukurydza, pieczywo razowe, pomidor, sól, pieprz
Lekki sernik z owocami na daktylowym spodzie

alergeny: 1
składniki: daktyle, mąka kokosowa, olej kokosowy, mleko kokosowe, miód, żelatyna, maliny
Pieczony dorsz na puree z groszku z pieczonymi potatkami

alergeny: 4, 7
składniki: dorsz, tymianek, oliwa, ziemniaki potatki, rozmaryn, groszek, masło bez laktozy, sól, przyprawy
Sałatka pełna witamin
składniki: roszponka, brokuł, batat, pietruszka natka, granat, miód, kiełki lucerny
Pomarańczowa sałatka z grillowanym kurczakiem I mozzarellą

alergeny: 8, 10
składniki: sałata, pierś kurczaka, pomarańcza, mozzarella bawola, pomidory koktajlowe, fasolka szparagowa, orzechy włoskie, oliwa, miód, musztarda, sok z pomarańczy, sok z cytryny
SobotaWaniliowa jaglanka z powidłami figowymi

alergeny: 7
składniki: kasza jaglana, napój ryżowy, figi, ksylitol, masło bez laktozy, miód
Sałatka jarzynowa z naszym majonezem koperkowym

alergeny: 3, 9, 10
składniki: marchew, seler, pietruszka, ziemniak, ogórek kiszony, olej rzepakowy, jajko, musztarda, koper, skrobia ziemniaczana
Polędwiczki w delikatnym sosie z suszonych pomidorów, z kolorowym ryżem i brokułem

alergeny: 6, 12

składniki: polędwiczki wieprzowe, suszone pomidory, sos sojowy, mąka ziemniaczana, woda, mleczko kokosowe, ryż, kurkuma, brokuł
Czekoladowy koktajl ze słonecznikiem

składniki: mleko bez laktozy, napój ryżowy, banan, kakao, słonecznik
Pieczone ziemniaki z souvlakami z sosem miętowym

alergeny: 7
składniki: mięso z piersi kurczaka, olej rzepakowy, skórka z cytryny, ziemniaki, jogurt bez laktozy, sok z cytryny, mięta, oliwa, ksylitol, sól, przyprawy
NiedzielaSzpinakowa rolada z łososiem, z pieczywem pełnoziarnistym

alergeny: 1, 3, 4
składniki: szpinak, jajka, sól, pieprz, suszone pomidory, przyprawy, łosoś, pieczywo razowe, pomidory koktajlowe
Pudding ryżowy z gruszką

składniki: ryż arborio, napój ryżowy, gruszka, miód
Schab w sosie pieczeniowym z żurawiną, z kaszą bulgur i buraczkami

alergeny: 1
składniki: schab, sos pieczeniowy, żurawina, kasza bulgur, buraki
Pełnoziarniste pancakes z suszonymi owocami i sosem malinowym

alergeny: 1, 3
składniki: mąka pszenna pełnoziarnista, jajko, napój roślinny, ksylitol, proszek do pieczenia, soda oczyszczona, oliwa, sól, suszone owoce, maliny
Makaronowa sałatka z fetą i orzeszkami pinii

alergeny: 1, 7
składniki: makaron pszenny pełnoziarnisty, ser kozi typu feta, pomidory koktajlowe, natka pietruszki, orzeszki pinii, oliwa, sok z cytryny, musztarda, miód, rukola, sól, przyprawy
PoniedziałekNaleśniki z domową nutellą

alergeny: 1
składniki: mąka pszenna pełnoziarnista, jajko, napój ryżowy, daktyle suszone, banan, kakao, orzechy laskowe, olej rzepakowy
Brokuły z migdałami i sosem jogurtowym

alergeny: 3, 7, 8, 10
składniki: brokuł, żurawina suszona, jogurt naturalny bez laktozy, migdały, majonez, natka pietruszki, sól
Burgery z dynią, z kaszą jaglaną i chińską sałatką z ogórka

alergeny: 3, 8, 9
składniki: mięso z ud kurczaka, wątróbka, dynia, cebula, jajko, kasza jaglana, seler, rodzynki, orzechy włoskie, jogurt naturalny bez laktozy, ananas, sól, przyprawy
Waniliowy pudding z tapioki z musem jabłowo-cynamonowym

składniki: mleczko koksowe, tapioka, cukier z wanilią, ksylitol, jabłko, goździki, cynamon, miód
Grecka Moussaka z sosem pomidorowym

alergeny: 1
składniki: bakłażany, mięso z ud kurczaka, czosnek, cebula, pomidory pelati, natka pietruszki, oregano,sól, pieprz, jajko, mąka pszenna pełnoziarnista, napój ryżowy

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie: