Idealna, gdy chcesz:

uzyskać smukłą sylwetkę bez meczących głodówek, z zachowaniem odpowiednich dla Twojego organizmu zasad żywienia

wyeliminować nabiał i mleko krowie ze swojej diety

Same korzyści:

tradycyjne produkty mleczne zastępujemy produktami z mleka roślinnego lub koziego

otrzymujesz pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Zamów

Kaloryczność:

Menu

od 16.07 do 22.07

 ŚniadanieII ŚniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekNaleśniki z domową nutellą

alergeny: 1
składniki: mąka pszenna pełnoziarnista, jajko, napój ryżowy, daktyle suszone, banan, kakao, orzechy laskowe, olej rzepakowy
Sałatka z pieczonym kalafiorem

składniki: kalafior, szpinak, oliwa, czosnek, pomidorki koktajlowe, granat, seler naciowy, kolendra, orzechy włoskie, sok z cytryny, jogurt naturalny bez laktozy, tahini, skórka z cytryny, czosnek, mięta, pieprz, sól
Burgery z dynią, z kaszą jaglaną i chińską sałatką z ogórka

alergeny: 3, 8, 9
składniki: mięso z ud kurczaka, wątróbka, dynia, cebula, jajko, kasza jaglana, seler, rodzynki, orzechy włoskie, jogurt naturalny bez laktozy, ananas, sól, przyprawy
Waniliowy pudding z tapioki z musem porzeczkowym

składniki: mleczko koksowe, tapioka, cukier z wanilią, ksylitol, porzeczki, miód, mięta
Grecka Moussaka z sosem pomidorowym

alergeny: 1
składniki: bakłażany, mięso z ud kurczaka, czosnek, cebula, pomidory pelati, natka pietruszki, oregano,sól, pieprz, jajko, mąka pszenna pełnoziarnista, napój ryżowy
WtorekRoladki z sera koziego z pieczywem razowym i rzodkiewką

alergeny: 1
składniki: ser kozi, kiełki, pesto, rzodkiewka, pieczywo razowe
Bananowo-malinowy koktajl z
siemieniem lnianym

składniki: banan, maliny, napój ryżowy, jogurt bez laktozy, siemię lniane, sok z cytryny
Rolsy z cukinii i kurczaka, z białą kaszą gryczaną i kalafiorem

składniki: mięso z piersi kurczaka, cukinia, kasza biała gryczana, kalafior, mleczko kokosowe, sól, przyprawy
Czekoladowe kulki owsiane

alergeny: 1
składniki: daktyle suszone, płatki owsiane, olej kokosowy, kakao, wiórki kokosowe, sól, napar z kawy
Kasza jaglana z cukinią i sosem koperkowym

składniki: kasza jaglana, ser dziugas, cukinia, koper, pomidor, jogurt bez laktozy, czosnek, sól, pieprz
ŚrodaFit placuszki z serkiem waniliowym

alergeny: 1, 3
składniki: twaróg bez laktozy, mąka pszenna pełnoziarnista, jajko, proszek do pieczenia, jogurt bez laktozy, miód, wanilia, jagody goji, sól
Zupa kalarepowa z marchewką

składniki: kalarepa, marchew, pietruszka, ziemniaki, wywar mięsny, masło, miód, sól, przyprawy
Gołąbki w sosie pomidorowym z puree i buraczkami

składniki: mięso z ud kurczaka, ryż, kapusta biała, ziemniaki, koper, pomidory pelati, przecier pomidorowy, buraki, cebula
Ciasto z rabarbarem

alergeny: 1, 3
składniki: jajko, ksylitol, cukier z wanilią, olej, mąka pszenna pełnoziarnista, proszek do pieczenia, soda oczyszczona, rabarbar, cynamon
Zapiekane ziemniaki z sałatką z roszponki

składniki: ziemniaki, mięso z ud kurczaka, cebula, czosnek, ser kozi twardy, jajko, sól, przyprawy, roszponka, marchew, rzodkiewka, słonecznik, oliwa, jogurt bez laktozy
CzwartekPomidorowa pasta rybna ze szprotkami z ogórkiem kiszonym i pieczywem razowym

alergeny: 4
składniki: szprotki w pomidorach, szczypior, pieprz, chleb razowy, ogórki kiszone
Warzywa z dipem twarożkowym

składniki: papryka, seler naciowy, marchew, twaróg bez laktozy, jogurt bez laktozy, sól, pieprz, czosnek, szczypior
Gulasz węgierski z kaszą jęczmienną i lekką surówką colesław

alergeny: 1
składniki: wołowina, cebula, pieczarki, papryka, kasza jęczmienna, kapusta, marchew, majonez, jogurt bez laktozy, cytryna, miód, sól, przyprawy
Truskawkowy koktajl z płatkami owsianymi na mleku roślinnym

alergeny: 1
składniki: napój ryżowy, truskawki, maliny, miód, płatki owsiane
Ratatouille z migdałami, z ryżem

składniki: bakłażan, cukinia, pomidory pelati, papryka, cebula, pieczarki, płatki migdałów, ryż, sól
PiątekRyż jaśminowy z brzoskwiniami

alergeny: 8
składniki: ryż jaśminowy, napój ryżowy, miód, brzoskwinia, płatki migdałów
Sałatka z gruszką, serem kozim i orzechami

składniki: rukola, gruszka, winogrona ciemne, ser kozi, orzechy włoskie prażone, miód, oliwa, cytryna
Dorsz z czosnkiem niedźwiedzim z zielonym puree i surówką z marchewki

alergeny: 4
składniki: dorsz, czosnek niedźwiedzi, natka pietruszki, ziemniaki, masło, brokuł, marchew, jabłko, cytryna, sól, pieprz, oliwa, bazylia
Krem z brokułów

składniki: brokuł, ziemniaki, sól, płatki migdałów, pestki dyni, oliwa, mleczko kokosowe
Sałatka nicejska

alergeny: 3, 4, 10
składniki: roszponka, ziemniaki, szalotka, rzodkiewka, tuńczyk, oliwki, jajko, szczypior, fasolka szparagowa, rzodkiew, oliwa, cytryna, sól, pieprz, musztarda
SobotaOmlet ze szpinakiem i pieczarkami, z pomidorem i pieczywem razowym

alergeny: 1, 3
składniki: jajko, szpinak, pieczarki, pieczywo razowe, pomidor, sól
Domowe monte

składniki: kasza jaglana, mleko bez laktozy, miód, banan, olej kokosowy, kakao, orzechy laskowe
Spaghetti pełnoziarniste z sosem bolognese i bazylią

alergeny: 1
składniki: makaron spaghetti pełnoziarnisty, pomidory pelatti, cebula, czosnek, oliwa, mięso wieprzowe, bazylia
Zupa z bobem i młodymi ziemniakami

składniki: bób, młode ziemniaki, oliwa, masło, czosnek, bulion drobiowy, koper, szczypior, śmietana bez laktozy
Pęczotto z jarmużem, fetą kozią i nasionami

alergeny: 1
składniki: kasza pęczak, pestki dyni, słonecznik, jarmuż, ser kozi typu feta, masło bez laktozy, sól, przyprawy
NiedzielaPasta pomidorowo-ziołowa z ogórkiem zielonym i pieczywem razowym

alergeny: 1, 12
składniki: bakłażan, suszone pomidory, bazylia, roszponka, pieczywo razowe, ogórek świeży
Sałatka z cukinią i malinowym winegretem

składniki: rukola, kasza jaglana, cukinia, migdały, cytryna, sól, pieprz, maliny, ocet balsamiczny, oliwa, miód
Kurczak w sosie słodko-kwaśnym z ryżem jaśminowym

składniki: kurczak, papryka, marchew, ananas, imbir, czosnek, cytryna, miód, sól, pieprz, pomidory pelati, ryż jaśminowy
Czekoladowe ciasto z truskawkami

alergeny: 1, 3
składniki: mąka pszenna pełnoziarnista, proszek do pieczenia, kakao, banan, jabłko, daktyle suszone, mleko, jajko, truskawki, herbata zielona
Sałatka śledziowa

alergeny: 4
składniki: śledź, ziemniaki, buraki, jabłko, cebula, jogurt naturalny bez laktozy, natka pietruszki, pieprz

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie:
TOP