Idealna, gdy chcesz:

uzyskać smukłą sylwetkę bez meczących głodówek, z zachowaniem odpowiednich dla Twojego organizmu zasad żywienia

wyeliminować nabiał i mleko krowie ze swojej diety

Same korzyści:

tradycyjne produkty mleczne zastępujemy produktami z mleka roślinnego lub koziego

otrzymujesz pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Zamów

Kaloryczność:

Menu

od 21.05 do 27.05

 ŚniadanieII ŚniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekNaleśniki z domową nutellą

alergeny: 1
skład: mąka, jajko, napój ryżowy, daktyle, banan, kakao, orzechy, sól
Sałatka z pieczonym kalafiorem

skład: kalafior, szpinak, oliwa z oliwek, czosnek, pomidorki koktajlowe, granat, seler naciowy, kolendra, orzechy włoskie, kumin, imbir, cynamon, pieprz mielony, sól, kurkuma, sok z cytryny, jogurt naturalny bez laktozy, tahini, cytryna, starta skórka z cytryny, czosnek, świeża mięta, pieprz, sól
Burgery z dynią, z kaszą jaglaną i chińską sałatką z ogórka

alergeny: 3, 8, 9
skład: udko z kurczaka, wątróbka, dynia, cebula, jaja, kasza jaglana, seler,rodzynki, orzechy włoskie, jogurt naturalny bez laktozy, ananas, sól, przyprawy
Waniliowy pudding z tapioki z musem malinowym

skład: mleczko kokosowe, tapioka, cukier z prawdziwą wanilią, ksylitol, maliny, groszki czekoladowe
Grecka Moussaka z sosem pomidorowym

skład: bakłażany, mięso z ud kurczaka, czosnek, cebula, pomidory z puszki, natka pietruszki, oregano,sól, pieprz, jajko, mąka, napój ryżowy
WtorekRoladki z sera koziego z pieczywem razowym i rzodkiewką

alergeny: 1
skład: ser kozi, kiełki, pesto, rzodkiewka, pieczywo razowe
Bananowo-malinowy koktajl z
siemieniem lnianym

skład: banan, maliny, napój ryżowy, jogurt bez laktozy, siemię lniane, sok z cytryny
Rolsy z cukinii i kurczaka, z białą kaszą gryczaną i kalafiorem

skład: kurczak, cukinia, kasza biała gryczana, kalafior, mleczko kokosowe, sól, przyprawy
Czekoladowe kulki owsiane

alergeny: 1
skład: daktyle, płatki owsiane, olej kokosowy, kakao, wiórki kokosowe, sól, kawa
Kasza jaglana z cukinią i sosem koperkowym

skład: ryż, kabanos, groszek zielony mrożony, ogórek zielony, natka pietruszki, oliwa , przyprawy
ŚrodaFit placuszki z serkiem waniliowym

alergeny: 1, 3
skład: twaróg bezlaktozowy, mąka pszenna pełnoziarnista, jajko, proszek do pieczenia, jogurt bezlaktozowy, miód, wanilia, jagody goji, sól
Krem z pieczonej papryki

skład: papryka czerwona, papryka zielona, cebula, pelati, ziemniaki, sól
Gołąbki w sosie pomidorowym z puree i buraczkami

skład: mięso z ud kurczaka, ryż, kapusta biała, ziemniaki, koperek, pomidory pellati, przecier pomidorowy, buraki, cebula
Gruszka pieczona w miodzie

skład: gruszka, cytryna, miód, płatki migdałowe, rodzynki
Faszerowane ziemniaki, sałatka z roszponką

skład: ziemniaki, mięso z ud kurczaka, cebula, czosnek, ser kozi twardy, jajko, sól, przyprawy, roszponka, marchew, rzodkiewka, słonecznik, oliwa z oliwek, jogurt bezlaktozowy, curry
CzwartekPomidorowa pasta rybna ze szprotkami z ogórkiem kiszonym i pieczywem razowym

alergeny: 4
skład: szprotki w pomidorach, szczypiorek, pieprz, chleb razowy, ogórki kiszone
Warzywa z dipem twarożkowym

skład: czerwona i żółta papryka, seler naciowy, marchew, twaróg bezlaktozowy, jogurt bezlaktozowy, sól, pieprz, czosnek, szczypiorek
Gulasz węgierski z kaszą jęczmienną i lekką surówką colesław

alergeny: 1
skład: wołowina cebula, pieczarki, papryka kasza jęczmienna, kapusta biała, marchew, majonez, jogurt bez laktozy, cytryna, miód, sól, przyprawy
Truskawkowy koktajl z płatkami owsianymi na mleku roślinnym

alergeny: 1
skład: napój ryżowy, truskawki, maliny, miód, płatki owsiane
Ratatouille z migdałami, z ryżem

skład: bakłażan, cukinia, pomidory, papryka żółta i czerwona, cebula, pieczarka, płatki migdałów, ryż
PiątekRyż jaśminowy z truskawkami

skład: ryż jaśminowy, napój ryżowy, miód, truskawki, płatki migdałowe
Sałatka z gruszką, serem kozim i orzechami

skład: rukola, gruszka, winogrona ciemne, ser kozi, orzechy włoskie prażone, miód, oliwa z oliwek, cytryna
Dorsz z czosnkiem niedźwiedzim z zielonym puree i surówką z marchewki

alergeny: 4
skład: dorsz, czosnek niedźwiedzi, pietruszka natka, ziemniaki, masło, brokuł, marchew, jabłko, cytryna, sól, pieprz, oliwa z oliwek, liście bazylii
Krem z brokułów

skład: brokuł, ziemniak, sól, woda, płatki migdałów, pestki dyni, oliwa z oliwek, mleczko kokosowe
Sałatka nicejska

alergeny: 3, 4, 10
skład: roszponka, ziemniaki, szalotka, rzodkiewka, tuńczyk, oliwki, jajko, szczypiorek, fasolka szparagowa, oliwa z oliwek, cytryna, sól, pieprz, musztarda
SobotaOmlet ze szpinakiem i pieczarkami, z pomidorem i pieczywem razowym

alergeny: 1, 3
skład: jajka, szpinak, pieczarki, pieczywo razowe, pomidor
Domowe monte

skład: kasza jaglana, mleko bez laktozowe, miód , banan, olej kokosowy, kakao, orzechy laskowe
Spaghetti pełnoziarniste z sosem bolognese i bazylią

alergeny: 1
skład: makaron spaghetti pełnoziarnisty, pomidory pelatti, cebula, czosnek, oliwa, mięso z ud kurczaka, bazylia
Krem z selera z mleczkiem kokosowym

alergeny: 9, 11
skład: białe warzywa, ziemniaki, mleczko kokosowe, nać pietruszki, sezam
Pęczak z pieczoną dynią, fetą kozią i nasionami

alergeny: 1
skład: dynia, papryka słodka, rozmaryn, oliwa z oliwek, miód, pestki dyni i słonecznika, kasza pęczak, szpinak BABY, feta kozia, sos balsamiczny
NiedzielaPasta pomidorowo-ziołowa z ogórkiem zielonym i pieczywem razowym

alergeny: 1, 12
skład: bakłażan, suszone pomidory, bazylia, roszponka, pieczywo razowe, ogórek świeży
Sałatka z cukinią i malinowym vinegretem

skład: rukola, kasza jaglana, cukinia, migdały, cytryna, sól, pieprz, maliny, ocet balsamiczny, oliwa z oliwek, miód
Kurczak w sosie słodko-kwaśnym z ryżem jaśminowym

skład: kurczak, papryka, marchewka, ananas z puszki, imbir, czosnek, cytryna, miód, sól, pieprz biały, pomidory pelatti, ryż jaśminowy
Czekoladowe ciasto z truskawkami

alergeny: 1, 3
skład: mąka pszenna pełnoziarnista, proszek do pieczenia, kakao, banan, jabłko, suszone daktyle, mleko, jaja, truskawki, herbata zielona
Sałatka śledziowa

alergeny: 4
skład: śledź, ziemniak, burak, jabłko, cebula, jogurt naturalny bez laktozy, pietruszka

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie:
TOP