Idealna, gdy chcesz:

wyeliminować gluten ze swojej diety

odżywiać się zgodnie z zaleceniami dla osób ze stwierdzoną nietolerancją na gluten

Same korzyści:

produkty glutenowe zastępujemy naturalnymi, bezglutenowymi źródłami węglowodanów.

otrzymujesz pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Szybkie zamówienie

Kaloryczność:

Menu

od 16.07 do 22.07

 ŚniadanieII ŚniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekNaleśniki z twarożkiem

alergeny: 7
składniki: mąka gryczana, jajko, kakao,mleko, twaróg, jogurt grecki, miód, truskawki, borówki, sól
Sałatka z pieczonym kalafiorem

alergeny: 7, 8, 9
składniki: kalafior, szpinak, oliwa, czosnek, pomidory koktajlowe, granat, seler naciowy, kolendra, orzechy włoskie, sok z cytryny, jogurt naturalny, tahini, skórka z cytryny, mięta, sól, przyprawy
Burgery z dynią, z kaszą jaglaną i chińską sałatką z ogórka

alergeny: 3, 7, 8, 9
składniki: mięso z ud kurczaka, wątróbka, dynia, cebula, jaja, kasza jaglana, seler, rodzynki, orzechy włoskie, jogurt naturalny, ananas, sól, przyprawy
Waniliowy pudding z tapioki z musem z owoców leśnych

alergeny: 7
składniki: mleko, tapioka, cukier z wanilią, ksylitol, maliny, jeżyny, miód
Grecka Moussaka z sosem pomidorowym

składniki: bakłażany, mięso z ud kurczaka, czosnek, cebula, pomidory pelati, natka pietruszki, oregano, sól, pieprz, masło, mąka gryczana, mleko, mozarella
WtorekZiołowe kuleczki twarogowe, z pieczywem gryczanym i rzodkiewką

alergeny: 7
składniki: twaróg, oliwa, słonecznik, szczypiorek, pieczywo gryczane, rzodkiewka, sezam, sól, pieprz
Bananowo-malinowy koktajl z siemieniem lnianym

alergeny: 7
składniki: banan, maliny, mleko, jogurt naturalny, siemię lniane, sok z cytryny
Rolsy z cukinii i kurczaka, z białą kaszą gryczaną i kalafiorem

składniki: mięso z piersi kurczaka, cukinia, kasza biała gryczana, kalafior, mleczko kokosowe, sól, przyprawy
Czekoladowe kulki jaglane

składniki: daktyle suszone, płatki jaglane, olej kokosowy, kakao, wiórki kokosowe, kawa, sól
Kasza jaglana z cukinią i sosem koperkowym

alergeny: 7
składniki: kasza jaglana, ser dziugas, cukinia, koper, pomidor, jogurt naturalny, czosnek, sól, pieprz
ŚrodaFit placuszki z serkiem waniliowym alergeny: 7
składniki: twaróg, mąka jaglana, jajko, soda oczyszczona, jogurt grecki, miód, wanilia, suszone jagody goji
Zupa kalarepowa z marchewką

składniki: kalarepa, marchew, pietruszka, ziemniaki, wywar mięsny, masło, miód, kurkuma, słodka papryka, suszona pietruszka, suszona bazylia, sól, pieprz
Marokański tadżin z kurczakiem i ryżem
składniki: kurczak, cebula, oliwki, świeża kolendra, czosnek, pomidory, marchew, imbir, szafran, ryż, sól
Ciasto z rabarbarem

alergeny: 3
jajko, ksylitol, cukier z wanilią, olej, mąka amarantusowa, mąka jaglana, mąka ryżowa, skrobia ziemniaczana, soda oczyszczona, rabarbar, cynamon
Zapiekane ziemniaki z sałatką z roszponki alergeny: 3, 7
składniki: ziemniaki, uda kurczaka, cebula, czosnek, twaróg wędzony, jajko, sól, przyprawy, roszponka, marchew, rzodkiewka, słonecznik, oliwa, jogurt
CzwartekPomidorowa pasta rybna ze szprotkami, z ogórkiem kiszonym i pieczywem gryczanym

alergeny: 4
składniki: szprotki w pomidorach, szczypiorek, pieprz, chleb gryczany, ogórek kiszony
Warzywa z dipem twarożkowym

alergeny: 7, 8
składniki: papryka, seler naciowy, marchew, twaróg, jogurt, sól, pieprz, czosnek, szczypior
Gulasz węgierski z ryżem jaśminowym i lekką surówką colesław

alergeny: 7
składniki: mięso wołowe, cebula, pieczarki, papryka, ryż jaśminowy, kapusta biała, marchew, majonez, jogurt, cytryna, miód, sól, przyprawy
Truskawkowy koktajl z płatkami jaglanymi

alergeny: 7
składniki: jogurt, truskawki, miód, płatki jaglane
Ratatouille z migdałami, z ryżem

alergeny: 8
składniki: bakłażan, cukinia, pomidory, papryka, cebula, pieczarki, płatki migdałów, ryż
PiątekRyż jaśminowy z brzoskwiniami

alergeny: 7, 8
składniki: ryż jaśminowy, mleko, miód, brzoskwinia, płatki migdałów
Sałatka z gruszką, błękitnym serem i orzechami

alergeny: 7, 8
składniki: rukola, gruszka, winogrona, ser lazur, orzechy włoskie, miód, cytryna, oliwa
Dorsz z czosnkiem niedźwiedzim z zielonym puree i karmelizowanymi warzywami korzeniowymi

alergeny: 4
składniki: dorsz, czosnek niedźwiedzi, natka pietruszki, masło, brokuł, ziemniaki, marchew, jabłko, cytryna, sól, pieprz, oliwa, bazylia
Krem z brokułów

alergeny: 7
składniki: brokuł, ziemniak, sól, płatki migdałów, pestki dyni, oliwa, śmietana
Sałatka nicejska

alergeny: 3, 4
składniki: roszponka, ziemniaki, szalotka, rzodkiewka, tuńczyk, oliwki, jajko, szczypior, fasolka szparagowa, rzodkiew, oliwa, cytryna
SobotaOmlet ze szpinakiem i pieczarkami, z papryką i pieczywem gryczanym

alergeny: 3
składniki: jajko, szpinak, pieczarki, sól, pieprz, pieczywo gryczane, pomidor
Domowe monte

alergeny: 7
składniki: kasza jaglana, mleko, miód , banan, olej kokosowy, kakao, orzechy laskowe
Spaghetti bezglutenowe z sosem bolognese i bazylią

składniki: makaron spaghetti bezglutenowy, pomidory pelati, cebula, czosnek, oliwa, mięso wieprzowe, brokuł, bazylia
Zupa z bobem i młodymi ziemniakami

alergeny: 7
składniki: bób, ziemniaki, oliwa, masło, czosnek, bulion drobiowy, koper, szczypiorek, śmietana
Kaszotto z jarmużem, fetą i nasionami

alergeny: 7
składniki: kasza gryczana, pestki dyni, słonecznik, jarmuż, ser typu feta, masło, sól, przyprawy
NiedzielaPasta pomidorowo-ziołowa z ogórkiem zielonym i pieczywem gryczanym

alergeny: 7, 12
składniki: serek śmietankowy, suszone pomidory, bazylia, roszponka, pieczywo razowe, ogórek świeży
Sałatka z cukinią i malinowym winegretem

alergeny:
składniki: rukola, kasza jaglana, cukinia, migdały, cytryna, sól, pieprz, maliny, ocet balsamiczny, oliwa, miód
Kurczak w sosie słodko-kwaśnym z ryżem jaśminowym

składniki: mięso z piersi kurczaka, papryka, marchew, ananas, imbir, czosnek, cytryna, miód, sól, pieprz, pomidory pelati, ryż jaśminowy
Czekoladowe ciasto z truskawkami

alergeny: 3
składniki: mąka gryczana, soda oczyszczona, kakao, banan, jabłko, daktyle suszone, mleko, jajko, truskawki, herbata zielona
Sałatka śledziowa

alergeny: 4, 7
składniki: śledź, ziemniaki, buraki, jabłko, cebula, jogurt naturalny, natka pietruszki, pieprz

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Przeczytaj o diecie bezglutenowej na naszym blogu

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie:
TOP