Idealna, gdy chcesz:

wyeliminować ze swojej diety mięso i jego przetwory, a jednocześnie być pewnym, że odżywiasz się racjonalnie.

nie rezygnować z jaj, ryb i nabiału.

uzyskać smukłą sylwetkę bez konieczności poddawania się męczącym głodówkom, zachowując twój preferencyjny styl odżywiania

Same korzyści:

możesz być pewien, że Twoje posiłki nie będą zawierały mięsa i jego przetworów.

będziesz otrzymywać pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Szybkie zamówienie

Kaloryczność:

Menu

od 21.05 do 27.05

 ŚniadanieII ŚniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekNaleśniki z twarożkiem

alergeny: 1, 3, 7
skład: mąka pełnoziarnista, kakao, jajka, mleko, twaróg, jogurt grecki, miód, truskawki, borówki, sól, olej kokosowy
Sałatka z pieczonym kalafiorem

skład: kalafior, szpinak, oliwa z oliwek, czosnek, pomidorki koktajlowe, granat, seler naciowy, kolendra, orzechy włoskie, kumin, imbir, cynamon, pieprz mielony, sól, kurkuma, sok z cytryny, jogurt naturalny, tahini, cytryna, starta skórka z cytryny, czosnek, świeża mięta, pieprz, sól
Burgery z dynią, z kaszą jaglaną i chińską sałatką z ogórka

alergeny: 3, 7, 8, 9
skład: ciecierzyca, soczewica, pietruszka, sezam, dynia, jajko, kasza jaglana, seler, rodzynki, orzechy włoskie, jogurt naturalny, ananas
Waniliowy pudding z tapioki z musem malinowym

alergeny: 7
skład: mleko, tapioka, cukier z prawdziwą wanilią, ksylitol, pulpa mango, groszki czekoladowe
Grecka moussaka z czarną soczewicą i sosem pomidorowym

alergeny: 1, 7
skład: bakłażany, soczewica, czosnek, cebula, pomidory z puszki, natka pietruszki, oregano, sól, pieprz, masło, mąka pełnoziarnista, mleko, mozarella
WtorekZiołowe kuleczki twarogowe, z rzodkiewkami i pieczywem razowym

alergeny: 1, 11, 7
skład: twaróg, jogurt naturalny, oliwa z oliwek, słonecznik, szczypiorek, czarny sezam, sól, przyprawy, pieczywo razowe, rzodkiewka
Bananowo-malinowy koktajl z siemieniem lnianym

alergeny: 7
skład: banan, maliny, mleko, jogurt naturalny, siemię lniane, sok z cytryny
Rolsy z cukinii i tofu, z białą kaszą gryczaną i kalafiorem

alergeny: 6
skład: tofu, cukinia, kasza biała gryczana, soczewica, kalafior, sól, przyprawy
Czekoladowe kulki owsiane

alergeny: 1
skład: daktyle, płatki owsiane, olej kokosowy, kakao, wiórki kokosowe, sól, kawa
Kasza jaglana z cukinią i sosem koperkowym

skład: ryż, kabanos, groszek zielony mrożony, ogórek zielony, natka pietruszki, oliwa z oliwek, sól, przyprawy
ŚrodaFit placuszki z waniliowym serkiem

alergeny: 1, 3, 7
skład: twaróg, mąka pszenna pełnoziarnista, jajko, proszek do pieczenia, jogurt, maliny, miód
Krem z pieczonej papryki

skład: papryka czerwona, papryka zielona, cebula, pelati, ziemniaki, sól
Gołąbki wegetariańskie w sosie pomidorowym, z puree i buraczkami

skład: kapusta biała, kasza gryczana, fasola, ziemniaki, masło, koperek, pomidory pelatti, koncentrat pomidorowy, ksylitol, buraki, cebula, oliwa z oliwek, sól, pieprz
Gruszka pieczona z ricottą i cynamonem

alergeny: 7, 8, 12
skład: gruszka, ricotta, miód, cynamon, mięta
Faszerowane ziemniaki, sałatka z roszponką

alergeny: 7
skład: ziemniaki, pieczarki, cebula, czosnek, twaróg wędzony, roszponka, marchew, rzodkiewka, słonecznik, oliwa z oliwek, jogurt, sól, pieprz, curry
CzwartekPomidorowa pasta rybna ze szprotkami, z ogórkiem kiszonym i pieczywem razowym

alergeny: 1, 4
skład: szprotki w pomidorach, szczypiorek, pieprz, chleb razowy, ogórek kiszony
Warzywa z dipem twarożkowym

alergeny: 7, 8
skład: czerwona i żółta papryka, seler naciowy, marchew, twaróg, jogurt, sól, pieprz, czosnek, szczypiorek
Malijski gulasz z masłem orzechowym

skład: bataty, ciecierzyca, pomidory pelatti, masło orzechowe, sok z cytryny, jarmuż, przyprawy, kasza jęczmienna
Truskawkowy koktajl z płatkami owsianymi

alergeny: 1, 7
skład: jogurt, truskawki, miód, płatki owsiane
Ratatouille z migdałami, z ryżem

skład: bakłażan, cukinia, pomidory, papryka żółta i czerwona, cebula, pieczarki, płatki migdałów, ryż
PiątekRyż jaśminowy z truskawkami

alergeny: 7
skład: ryż jaśminowy, mleko, miód, truskawki, płatki migdałowe
Sałatka z gruszką, błękitnym serem i orzechami

alergeny: 7, 8
skład: rukola, gruszka, winogrona ciemne, ser lazur, orzechy włoskie prażone, miód, cytryna, oliwa z oliwek
Dorsz z czosnkiem niedźwiedzim z zielonym puree i karmelizowanymi warzywami korzeniowymi

alergeny: 4
skład: dorsz, czosnek niedźwiedzi, pietruszka natka, masło, brokuł, ziemniaki, marchew, jabłka, cytryna, sól, pieprz, oliwa z oliwek, liście bazylii
Krem z brokułów

alergeny: 7
skład: brokuł, ziemniak, sól, woda, płatki migdałów, pestki dyni, oliwa z oliwek, śmietana
Sałatka nicejska

alergeny: 3, 4
skład: roszponka, ziemniaki, szalotka, rzodkiewka, tuńczyk, oliwki, jajko, szczypiorek, fasolka szparagowa, oliwa z oliwek, cytryna
SobotaOmlet ze szpinakiem i pieczarkami, z papryką i pieczywem razowym

skład: jajka, szpinak, pieczarki, sól, pieprz, pieczywo razowe, pomidor
Domowe monte

alergeny: 7
skład: kasza jaglana, mleko, miód , banan, olej kokosowy, kakao, orzechy laskowe
Spaghetti pełnoziarniste z sosem bolognese z soczewicą i bazylią

skład: makaron spaghetti pełnoziarnisty, pomidory pelatti, cebula, czosnek, oliwa z oliwek, soczewica, cukinia, brokuł, bazyli, sól
Krem z selera

alergeny: 9, 11
skład: seler, pietruszka, ziemniaki, nać pietruszki, sól, biały sezam
Pęczak z pieczoną dynią, fetą i orzechami

alergeny: 1, 7
skład: dynia, papryka słodka, rozmaryn, oliwa z oliwek, miód, pestki dyni i słonecznika, kasza pęczak, szpinak baby, feta, sól, sos balsamiczny
NiedzielaPasta pomidorowo-ziołowa z ogórkiem zielonym i pieczywem razowym

alergeny: 1, 7, 12
skład: ser twarogowy, suszone pomidory, bazylia , roszponka, pieczywo razowe, ogórek świeży
Sałatka z cukinią i malinowym vinegretem

skład: rukola, kasza jaglana, cukinia, migdały, cytryna, sól, pieprz, maliny, ocet balsamiczny, oliwa z oliwek, miód
Chakalaka z kaszą jaglaną

skład: cebula, marchew, papryka czerwona, papryka zielona, czosnek, imbir, olej kokosowy, curry, kapusta biała, pomidory w puszce, koncentrat pomidorowy, tymianek, biały pieprz, chili, kasza jaglan, sól
Czekoladowe ciasto z truskawkami

alergeny: 1, 3
skład: mąka pszenna pełnoziarnista, proszek do pieczenia, kakao, banan, jabłko, suszone daktyle, mleko, jaja, truskawki, herbata zielona
Sałatka śledziowa

alergeny: 4, 7
skład: śledź, ziemniak, burak, jabłko, cebula, jogurt naturalny, pietruszka

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Przeczytaj o diecie Wegetariańskiej na naszym blogu

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Sugerowana dieta:
TOP