Idealna, gdy chcesz:

zrezygnować z mięsa i jego przetworów oraz ryb, zachowując pewność, że odżywiasz się racjonalnie

nie rezygnować z jaj i nabiału.

uzyskać smukłą sylwetkę bez konieczności poddawania się męczącym głodówkom, zachowując twój preferencyjny styl odżywiania

Same korzyści:

możesz być pewien, że Twoje posiłki nie będą zawierały mięsa i jego przetworów oraz ryb

będziesz otrzymywać pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Szybkie zamówienie

Kaloryczność:

Menu

od 16.04 do 22.04

 śniadanieII śniadanieobiadpodwieczorekkolacja
poniedziałekDomowa granola z jogurtem i musem jabłkowym
(alergeny: 1, 7, 8, 12)
Kuskus z brokułami (alergeny: 1)Dhal z czerwonej soczewicy z kaszą pęczak i zieloną pietruszką (alergeny: 1)Galaretka z owocamiZapiekanka z cukinią, z sosem czosnkowym (alergeny: 3, 7)
wtorekPasta jajeczna ze szczypiorkiem i kiełkami, z rzodkiewkami i pieczywem razowym (alergeny: 1, 3, 10)Krem z marchewki z czerwoną soczewicąWegański pad thai- makaron ryżowy z pysznym sosemCiasteczka owsiane z chia (alergeny: 1, 7)Sałatka grecka (alergeny: 1, 7)
środaPasztet z grzybami z ogórkiem i pieczywem razowym (alergeny: 1)Koktajl jabłkowy z cynamonem (alergeny: 7)Medaliony sojowe z kaszą gryczaną i surówką z ogórka kiszonegoJagielnik z daktylowym karmelemWytrawna tarta z sosem pomidorowm (alergeny: 1, 3)
czwartekBaton amarantusowy z jogurtem i owocami (alergeny: 7)Aromatyczna zupa z pomidorami
Zapiekanka z kaszy gryczanej z serem z ciecierzycyRyż z pieczonym jabłkiem, żurawiną i cynamonemZielony kuskus z jajkiem (alergeny: 1, 3)
piątekOmlet z jarmużem (alergeny: 1, 3)Lekki sernik z owocami na daktylowo - owsianym spodzie (alergeny: 1, 7)Wegetariańskie curry z dynią, soczewicą i ryżem Sałatka pełna witaminTajskie placuszki z kukurydzy z dipem i sałatką z ogórków (alergeny: 3, 7)
sobotaImbirowo-cynamonowa jaglanka z karmelizowanymi jabłkamiZupa ogórkowa (alergeny: 9)Papadrelle w delikatnym sosie z suszonych pomidorów z tofu Czekoladowy koktajl ze słonecznikiem (alergeny: 7)Pieczone ziemniaki z pieczarkami i sosem miętowym (alergeny: 7)
niedzielaSzpinakowa rolada z suszonymi pomidorami i pieczywem pełnoziarnistym
(alergeny: 4, 7)
Budyń ryżowy z owocami
(alergeny: 7)
Kotlety brokułowe z kaszą bulgur i buraczkami (alergeny: 1)Pełnoziarniste pancakes z suszonymi owocami i sosem malinowym (alergeny: 1, 3, 7)Makaronowa sałatka z fetą i orzeszkami pinii (alergeny: 1, 7, 8)

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie:
TOP