Idealna, gdy chcesz:

zrezygnować z mięsa i jego przetworów oraz ryb, zachowując pewność, że odżywiasz się racjonalnie

nie rezygnować z jaj i nabiału.

uzyskać smukłą sylwetkę bez konieczności poddawania się męczącym głodówkom, zachowując twój preferencyjny styl odżywiania

Same korzyści:

możesz być pewien, że Twoje posiłki nie będą zawierały mięsa i jego przetworów oraz ryb

będziesz otrzymywać pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Szybkie zamówienie

Kaloryczność:

MENU

od 4.06 do 10.06

 ŚniadanieII ŚniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekNaleśniki z twarożkiem

alergeny: 1, 3, 7
skład: mąka pełnoziarnista, kakao, jajka, mleko, twaróg, jogurt grecki, miód, truskawki, borówki, sól, olej kokosowy
Sałatka z pieczonym kalafiorem

alergeny: 7, 8, 9
skład: kalafior, szpinak, oliwa z oliwek, czosnek, pomidorki koktajlowe, granat, seler naciowy, kolendra, orzechy włoskie, kumin, imbir, cynamon, pieprz, sól, kurkuma, cytryna, jogurt, tahini, starta skórka z cytryny, czosnek, świeża mięta
Burgery z dynią, z kaszą jaglaną i chińską sałatką z ogórka

alergeny: 3, 7, 8, 9
skład: ciecierzyca, soczewica, pietruszka, sezam, dynia, jajko, kasza jaglana, seler, rodzynki, orzechy włoskie, jogurt naturalny, ananas
Waniliowy pudding z tapioki z musem porzeczkowym

alergeny: 7
skład: mleko, tapioka, cukier z wanilią, ksylitol, porzeczki, groszki czekoladowe
Grecka moussaka z czarną soczewicą i sosem pomidorowym

skład: bakłażany, soczewica, czosnek, cebula, pomidory z puszki, natka pietruszki, oregano, sól, pieprz, masło, mąka pełnoziarnista, mleko, mozarella
WtorekZiołowe kuleczki twarogowe, z rzodkiewkami i pieczywem razowym

alergeny: 1, 11, 7
skład: twaróg, jogurt naturalny, oliwa z oliwek, słonecznik, szczypiorek, czarny sezam, sól, przyprawy, pieczywo razowe, rzodkiewka
Bananowo-malinowy koktajl z siemieniem lnianym

alergeny: 7
skład: banan, maliny,mleko, jogurt naturalny, siemię lniane, sok z cytryny
Rolsy z cukinii i tofu, z białą kaszą gryczaną i kalafiorem

alergeny: 6
skład: tofu, cukinia, kasza biała gryczana, soczewica, kalafior, sól, przyprawy
Czekoladowe kulki owsiane

skład: daktyle, płatki owsiane, olej kokosowy, kakao, wiórki kokosowe, sól, kawa
Kasza jaglana z cukinią i sosem koperkowym

skład: ryż, kabanos, groszek zielony mrożony, ogórek zielony, natka pietruszki, oliwa z oliwek, sól, przyprawy
ŚrodaFit placuszki z waniliowym serkiem alergeny: 1, 3, 7
skład: twaróg, mąka pszenna pełnoziarnista, jajko, proszek do pieczenia, jogurt, maliny, miód
Zupa kalarepowa z marchewką

skład: kalarepa, marchew, pietruszka, ziemniaki, mięsny, masło, miód, kurkuma, słodka papryka, suszona pietruszka, suszona bazylia, sól, pieprz
Gołąbki wegetariańskie w sosie pomidorowym, z puree i buraczkami
skład: kapusta biała, kasza gryczana, fasola, ziemniaki, masło, koperek, pomidory pelatti, koncentrat pomidorowy, ksylitol, buraki, cebula, oliwa z oliwek, sól, pieprz
Ciasto z rabarbarem

alergeny: 1, 3
skład: jajko, ksylitol, cukier z wanilią, olej, mąka pełnoziarnista, proszek do pieczenia, soda oczyszczona, rabarbar, cynamon
Faszerowane ziemniaki, sałatka z roszponką alergeny: 7
skład: ziemniaki, pieczarki, cebula, czosnek, twaróg wędzony, roszponka, marchew, rzodkiewka, słonecznik, oliwa z oliwek, jogurt, sól, pieprz, curry
CzwartekPasta z białej fasoli z rodzynkami, z pieczywem razowym i pomidorami koktajlowymi

alergeny: 1
skład: biała fasola, kolendra, kumin, oliwa z oliwek, rodzynki, sól, przyprawy, pieczywo razowe, pomidorki koktajlowe
Warzywa z dipem twarożkowym

alergeny: 7, 8
skład: czerwona i żółta papryka, seler naciowy, marchew, twaróg, jogurt, sól, pieprz, czosnek, szczypiorek
Malijski gulasz z masłem orzechowym

skład: bataty, ciecierzyca, pomidory pelatti, masło orzechowe, sok z cytryny, jarmuż, przyprawy, kasza jęczmienna
Truskawkowy koktajl z płatkami owsianymi

alergeny: 1, 7
skład: jogurt, truskawki, miód, płatki owsiane
Ratatouille z migdałami, z ryżem

skład: bakłażan, cukinia, pomidory, papryka żółta i czerwona, cebula, pieczarki, płatki migdałów, ryż
PiątekRyż jaśminowy z mango

alergeny: 7, 8
skład: ryż jaśminowy, mleko, miód, mango, płatki migdałowe
Sałatka z gruszką, błękitnym serem i orzechami

alergeny: 7, 8
skład: rukola, gruszka, winogrona ciemne, ser lazur, orzechy włoskie prażone, miód, cytryna, oliwa z oliwek
Stir-fry z kaszą gryczaną

skład: kasza gryczana, słonecznik, cebula, czosnek, oregano, pomidory suszone, natka pietruszki, szpinak, feta, sól
Krem z brokułów

alergeny: 7
skład: brokuł, ziemniak, sól, woda, płatki migdałów, pestki dyni, oliwa z oliwek, śmietana
Sałatka nicejska

alergeny: 3
skład: roszponka, ziemniaki, szalotka, rzodkiewka, oliwki, jajko, szczypiorek, fasolka szparagowa, oliwa z oliwek, cytryna
SobotaOmlet ze szpinakiem i pieczarkami, z papryką i pieczywem razowym

skład: jajka, szpinak, pieczarki, sól, pieprz, pieczywo razowe, pomidor
Domowe monte

alergeny: 7
skład: kasza jaglana, mleko, miód , banan, olej kokosowy, kakao, orzechy laskowe
Spaghetti pełnoziarniste z sosem bolognese z soczewicą i bazylią

skład: makaron spaghetti pełnoziarnisty, pomidory pelatti, cebula, czosnek, oliwa z oliwek, soczewica, cukinia, brokuł, bazyli, sól
Zupa z bobem i młodymi ziemniakami

alergeny: 7
skład: bób, młode ziemniaki, oliwa, masło, czosnek, koperek, szczypiorek, śmietana
Pęczak z pieczoną dynią, fetą i orzechami

alergeny: 1, 7
skład: dynia, papryka słodka, rozmaryn, oliwa z oliwek, miód, pestki dyni i słonecznika, kasza pęczak, szpinak baby, feta, sól, sos balsamiczny
NiedzielaPasta pomidorowo-ziołowa z ogórkiem zielonym i pieczywem razowym

alergeny: 1, 7, 12
skład: ser twarogowy, suszone pomidory, bazylia , roszponka, pieczywo razowe, ogórek świeży
Sałatka z cukinią i malinowym vinegretem

skład: rukola, kasza jaglana, cukinia, migdały, cytryna, sól, pieprz, maliny, ocet balsamiczny, oliwa z oliwek, miód
Chakalaka z kaszą jaglaną

skład: cebula, marchew, papryka czerwona, papryka zielona, czosnek, imbir, olej kokosowy, curry, kapusta biała, pomidory w puszce, koncentrat pomidorowy, tymianek, biały pieprz, chili, kasza jaglan, sól
Czekoladowe ciasto z truskawkami

alergeny: 1, 3
skład: mąka pszenna pełnoziarnista, proszek do pieczenia, kakao, banan, jabłko, suszone daktyle, mleko, jaja, truskawki, herbata zielona
Zapiekane bataty z ciecierzycą, szpinakiem i fetą

alergeny: 7
skład: batat, ciecierzyca, czosnek, oliwa z oliwek, szpinak, feta, pomidory z puszki, kmin, oregano, czerwona papryka, świeża kolendra, jogurt naturalny, sól

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie:
TOP