Idealna, gdy chcesz:

zadbać o swoje zdrowie, samopoczucie i witalność odżywiając się zgodnie z wymaganiami Twojego organizmu

uzyskać smukłą sylwetkę bez męczących głodówek

wyeliminować gluten oraz mleko krowie ze swojej diety

Same korzyści:

otrzymujesz pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Zamów

Kaloryczność:

Menu

od 21.05 do 27.05

 ŚniadanieII ŚniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekNaleśniki z domową nutellą

alergeny: 3, 8
skład: mąka gryczana, jajko, napój ryżowy, banan, orzechy, kakao
Sałatka z pieczonym kalafiorem

alergeny: 8, 9
skład: kalafior, szpinak, oliwa z oliwek, czosnek, pomidorki koktajlowe, granat, seler naciowy, kolendra, orzechy włoskie, kumin, imbir, cynamon, pieprz, sól, kurkuma, cytryna, jogurt bez laktozy, tahini, starta skórka z cytryny, czosnek, świeża mięta
Burgery z dynią, z kaszą jaglaną i surówką z selera

alergeny: 3, 8, 9
skład: udko z kurczaka, wątróbka, dynia, cebula, jajko, kasza jaglana, seler, rodzynki, orzechy włoskie, jogurt bez laktozy, ananas
Waniliowy pudding z tapioki z musem malinowym

skład: mleczko koksowe, tapioka, cukier z prawdziwą wanilią, ksylitol, mięta
Grecka Moussaka z sosem pomidorowym

skład: bakłażany, mięso mielone, czosnek, cebula, pomidory pelatti, natka pietruszki, oregano, sól, pieprz, jajko, mąka bezglutenowa, napój ryżowy
wtorekRoladki z sera koziego z pieczywem gryczanym i rzodkiewką

skład: ser kozi plastry, kiełki, pesto, rzodkiewka, pieczywo gryczane
Bananowo-malinowy koktajl z siemieniem lnianym

skład: banan, maliny, napój ryżowy, jogurt bez laktozy, siemię lniane, cytryna
Rolsy z cukinii i kurczaka, z białą kaszą gryczaną i kalafiorem

skład: kurczak, cukinia, mleczko kokosowe, kasza biała gryczana, kalafior, sól, przyprawy
Czekoladowe kulki jaglane

skład: daktyle, płatki jaglane, olej kokosowy, kakao, wiórki kokosowe, kawa, sól
Kasza jaglana z cukinią i sosem koperkowym

skład: kasza jaglana, ser kozi, cukinia, koper, pomidor gruszkowy, pomidor czekoladowy, jogurt bez laktozy, koper, czosnek, sól, pieprz
środaFit placuszki z serkiem wanilowym

alergeny: 3
skład: twaróg bezlaktozowy, mąka gryczana, jajko, soda oczyszczona, jogurt bezlaktozowy, miód, wanilia, jagody goji
Krem z pieczonej papryki

skład: papryka czerwona, papryka zielona, cebula, pelati, ziemniaki, sól
Gołąbki w sosie pomidorowym z puree i buraczkami

skład: kurczak, cebula, oliwki, świeża kolendra, czosnek, pomidory, marchew, imbir, szafran, kuskus, sól
Gruszka pieczona w miodzie

skład: gruszka, cytryna, miód, płatki migdałowe, rodzynki
Faszerowane ziemniaki, sałatka z roszponką

skład: ziemniaki, uda kurczaka, cebula, czosnek, ser kozi, jajko, sól, przyprawy, roszponka, marchew, rzodkiewka, słonecznik, oliwa, jogurt bezlaktozowy, curry
czwartekPomidorowa pasta rybna ze szprotkami, z ogórkiem kiszonym i pieczywem gryczanym

alergeny: 4
skład: szprotki w pomidorach, szczypiorek, pieprz, chleb gryczany, ogórek kiszony
Warzywa z dipem twarożkowym

skład: czerwona i żółta papryka, seler naciowy, marchew, twaróg bez laktozy, jogurt bez laktozy, sól, pieprz, czosnek, szczypiorek
Gulasz węgierski z ryżem jaśminowym i lekką surówką colesław

skład: mięso wołowe, cebula, pieczarki, papryka, ryż jasminowy, kapusta biała, marchew, majonez, jogurt naturalny bezlaktozowy, cytryna, miód, sól, przyprawy
Truskawkowy koktajl na mleku roślinnym z płatkami jaglanymi

skład: napój ryżowy, truskawki, miód, płatki jaglane
Ratatouille z migdałami, z ryżem

skład: bakłażan, cukinia, pomidory, papryka żółta i czerwona, cebula, pieczarki, płatki migdałów, ryż
piątekRyż jaśminowy z truskawkami

alergeny: 8
skład: ryż jaśminowy, napój ryżowy, miód, truskawki, płatki migdałowe
Sałatka z gruszką, serem kozim i orzechami

alergeny: 8
skład: rukola, gruszka, winogrona ciemne, ser kozi, orzechy włoskie, miód, oliwa z oliwek, cytryna, musztarda
Dorsz z czosnkiem niedźwiedzim z zielonym puree i surówką z marchewki

alergeny: 4
skład: dorsz, czosnek niedźwiedzi, pietruszka natka, brokuł, ziemniaki, marchew, jabłka, cytryna, sól, pieprz, oliwa z oliwek, liście bazylii
Krem z brokułów

skład: brokuł, ziemniak, sól, woda, płatki migdałów, pestki dyni, oliwa z oliwek, mleczko kokosowe
Sałatka nicejska

alergeny: 3, 4
skład: roszponka, ziemniaki, szalotka, rzodkiewka, tuńczyk, oliwki, jajko, szczypiorek, fasolka szparagowa, oliwa z oliwek, cytryna
sobotaOmlet ze szpinakiem i pieczarkami, z pomidorem i pieczywem gryczanym

alergeny: 3
skład: jajka, szpinak, pieczarki, pieczywo gryczane, pomidor
Domowe monte

alergeny: 8
skład: kasza jaglana, napój ryżowy, miód , banan, olej kokosowy, kakao, orzechy laskowe
Spaghetti bezglutenowe z sosem bolognese i bazylią

skład: makaron spaghetti bezglutenowy, pomidory pelatti, cebula, czosnek, oliwa z oliwek, mięso z ud kurczaka, bazylia, brokuł
Krem z selera z mleczkiem kokosowym

alergeny: 9
skład: seler, pietruszka, por, ziemniaki, mleczko kokosowe, nać pietruszki, sezam
Kasza gryczana z pieczoną dynią, fetą kozią i nasionami

skład: dynia, papryka słodka, rozmaryn, oliwa z oliwek, miód, pestki dyni i słonecznika, kasza gryczana, szpinak baby, feta kozia, sos balsamiczny
niedzielaPasta pomidorowo-ziołowa z ogórkiem zielonym i pieczywem gryczanym

alergeny: 12
skład: bakłażan, suszone pomidory, bazylia, roszponka, pieczywo gryczane, ogórek świeży
Sałatka z cukinią i malinowym vinegretem

skład: rukola, kasza jaglana, cukinia, migdały, cytryna, sól, pieprz, maliny, ocet balsamiczny, oliwa z oliwek, miód
Kurczak w sosie słodko-kwaśnym z ryżem jaśminowym

skład: kurczak, papryka, marchewka, ananas z puszki, imbir, czosnek, cytryna, miód, sól, pieprz biały, pomidory pelatti, ryż jaśminowy
Czekoladowe ciasto z truskawkami

alergeny: 3
skład: mąka gryczana, soda oczyszczona, kakao, banan, jabłko, suszone daktyle, napój ryżowy, jaja, truskawki, herbata zielona
Sałatka śledziowa

alergeny: 4
skład: śledź, ziemniak, burak, jabłko, cebula, jogurt naturalny bez laktozy, pietruszka

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie:
TOP