Idealna, gdy chcesz:

zadbać o swoje zdrowie, samopoczucie i witalność odżywiając się zgodnie z wymaganiami Twojego organizmu

uzyskać smukłą sylwetkę bez męczących głodówek

wyeliminować gluten oraz laktozę ze swojej diety

Same korzyści:

logo rukola

otrzymujesz pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

logo rukola

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

logo rukola

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Zamów

Kaloryczność:

Menu

20.05 do 27.05

 ŚniadanieII ŚniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekOmlet z bananem i sosem wiśniowym
alergeny: 3
składniki: jajko, banan, mąka ryżowa, wiśnie, kokos, ksylitol, mąka ziemniaczana, sól
Brokuły z migdałami i sosem jogurtowym

alergeny: 7, 8, 10
składniki: brokuł, żurawina suszona, jogurt naturalny bez laktozy, migdały, majonez, natka pietruszki, sól
Burgery z dynią, z kaszą jaglaną i marchewką z groszkiem

alergeny: 3
składniki: mięso z ud kurczaka, wątróbka, dynia, cebula, jajko, natka pietruszki, kasza jaglana, soczewica, groszek, marchew, masło, skrobia ziemniaczana, sól
Waniliowy pudding z tapioki z musem porzeczkowym

składniki: mleczko koksowe, tapioka, cukier z wanilią, ksylitol, porzeczki, miód, mięta
Grecka Moussaka z sosem pomidorowym

alergeny: 3, 7
składniki: bakłażany, mięso z ud kurczaka, czosnek, cebula, pomidory pelati, natka pietruszki, oregano, sól, pieprz, masło bez laktozy, jajko, mąka gryczana, napój ryżowy
wtorekRoladki z sera koziego z pieczywem gryczanym i rzodkiewką

alergeny: 7
składniki: ser kozi plastry, kiełki, pesto, rzodkiewka, pieczywo gryczane
Bananowo-malinowy koktajl z siemieniem lnianym

alergeny: 7
składniki: banan, maliny, napój ryżowy, jogurt bez laktozy, siemię lniane, cytryna
Rolsy z cukinii i kurczaka, z białą kaszą gryczaną i kalafiorem

składniki: mięso z piersi kurczaka, cukinia, mleczko kokosowe, kasza biała gryczana, kalafior, sól, przyprawy
Czekoladowe kulki jaglane

składniki: daktyle suszone, płatki jaglane, olej kokosowy, kakao, wiórki kokosowe, kawa, sól
Kasza jaglana z cukinią i sosem koperkowym

alergeny: 7
składniki: kasza jaglana, ser kozi, cukinia, koper, pomidor, jogurt bez laktozy, koper, czosnek, sól, pieprz
środaFit placuszki z serkiem wanilowym

alergeny: 3, 7
składniki: twaróg bez laktozy, mąka kukurydziana, skrobia ziemniaczana, jajko, soda oczyszczona, jogurt bez laktozy, miód, wanilia, mak
Sałatka z bazyliowym dressingiem

składniki: szparagi zielone, groszek, pomidory koktajlowe, porzeczki, bazylia, mix sałat, oliwa, sól
Marokański tadżin z kurczakiem z ryżem basmati

składniki: mięso z ud kurczaka, ryż basmati, cebula, papryka, cukinia, marchew, oliwki czarne, kolendra, morele, cytryna, kumin, imbir, kurkuma, papryka, sól, cynamon, chili
Ciasto ze śliwkami

alergeny: 3
składniki: jajko, ksylitol, cukier z wanilią, olej, mąka bezglutenowa, soda oczyszczona, śliwki, cynamon
Faszerowane ziemniaki, sałatka z roszponką

składniki: ziemniaki, mięso z ud kurczaka, cebula, czosnek, ser kozi, jajko, sól, przyprawy, roszponka, marchew, rzodkiewka, słonecznik, oliwa, jogurt bezlaktozowy
czwartekPomidorowa pasta rybna ze szprotkami, z ogórkiem kiszonym i pieczywem gryczanym

alergeny: 4
składniki: szprotki w pomidorach, szczypiorek, pieprz, chleb gryczany, ogórek kiszony
Warzywa z dipem twarożkowym

składniki: papryka, seler naciowy, marchew, twaróg bez laktozy, jogurt bez laktozy, sól, pieprz, czosnek, szczypior
Wołowina z makronem sojowym po azjatycku

alergeny: 6, 11
składniki: wołowina, brokuł, kolby kukurydzy, imbir, kapusta biała, papryka, sos sojowy, sezam, makaron sojowy
Truskawkowy koktajl z płatkami jaglanymi

składniki: napój ryżowy, truskawki, miód, płatki jaglane
Sałatka grecka

składniki: ogórek, pomidory koktajlowe, papryka, oliwki, ser typu feta kozia, cebula, sałata lodowa, oregano, oliwa, musztarda, sok z cytryny, miód, sól, pieprz
piątekRozgrzewające congee z jabłkiem i rabarbarem

alergeny: 7
składniki: ryż, woda, jabłko, rabarbar, masło, cynamon, miód, pomarańcza, jagody goji, sól
Sałatka z gruszką, serem kozim i orzechami

alergeny: 8
składniki: rukola, gruszka, winogrona, ser kozi, orzechy włoskie, miód, oliwa, cytryna, musztarda
Dorsz z czosnkiem niedźwiedzim z brokułowym puree i karmelizowanymi warzywami korzeniowymi

alergeny: 4, 7
składniki: dorsz, czosnek niedźwiedzi, natka pietruszki, ziemniaki, masło bez laktozy, koperek, zielone szparagi, sól, pieprz, oliwa
Krem z pomidorów z pesto z bazylii

alergeny: 9
składniki: marchew, pietruszka, seler, cebula, pomidory pelati, bazylia, oliwa, sól, przyprawy
Sałatka nicejska

alergeny: 3, 4
składniki: roszponka, ziemniaki, szalotka, rzodkiewka, tuńczyk, oliwki, jajko, szczypiorek, fasolka szparagowa, oliwa, cytryna
sobotaOmlet ze szpinakiem i pieczarkami, z pomidorem i pieczywem gryczanym

alergeny: 3
składniki: jajko, szpinak, pieczarki, pieczywo gryczane, pomidor, sól
Domowe monte

alergeny: 8
składniki: kasza jaglana, napój ryżowy, miód, banan, olej kokosowy, kakao, orzechy laskowe
Spaghetti bezglutenowe z sosem bolognese i bazylią

składniki: makaron spaghetti bezglutenowy, pomidory pelati, cebula, czosnek, oliwa, mięso z ud kurczaka, bazylia, brokuł
Zupa z pieczonych ziemniaków

alergeny: 7
składniki: ziemniaki, oliwa, masło, czosnek, bulion drobiowy, koperek, szczypiorek, śmietana bez laktozy
Kaszotto z jarmużem, fetą kozią i nasionami

alergeny: 7
składniki: kasza gryczana, pestki dyni, słonecznik, jarmuż, ser kozi typu feta, masło bez laktozy, sól, przyprawy
niedzielaPasta pomidorowo-ziołowa z ogórkiem zielonym i pieczywem gryczanym

alergeny: 12
składniki: bakłażan, suszone pomidory, bazylia, roszponka, pieczywo gryczane, ogórek świeży
Sałatka z cukinią i malinowym winegretem

alergeny: 8
składniki: rukola, kasza jaglana, cukinia, migdały, cytryna, sól, pieprz, maliny, ocet balsamiczny, oliwa, miód
Kurczak w sosie słodko-kwaśnym z ryżem jaśminowym

składniki: mięso z piersi kurczaka, papryka, marchew, ananas, imbir, czosnek, cytryna, miód, sól, pieprz, pomidory pelati, ryż jaśminowy
Jogurtowe ciasto z rabarbarem

alergeny: 3, 7
składniki: mąka kukurydziana, ryżowa, kokosowa, jajka, jogurt naturalny bez laktozy, ksylitol, olej, cukier waniliowy, proszek do pieczenia, rabarbar
Sałatka śledziowa

alergeny: 4
składniki: śledź, ziemniaki, burak, jabłko, cebula, jogurt naturalny bez laktozy, natka pietruszki, pieprz
poniedziałekOrzechowe musli z jogurtem i musem malinowym

alergeny: 7, 8, 11, 12
składniki: płatki ryżowe, płatki jaglane, słonecznik, dynia, sezam, siemię lniane, orzechy włoskie, orzechy laskowe, jogurt kozi, maliny, miód
Grecka pasta fava z papryką i pieczywem gryczanym

składniki: groch, cebula, oliwa, cytryna, czosnek, pieczywo gryczane, papryka, sól, przyprawy
Pieczone udka kurczaka z pomarańczowym puree i fasolką szparagową

alergeny: 7, 11
składniki: mięso z ud kurczaka, ziemniaki, marchew, masło bez laktozy, fasolka szparagowa, sezam, sól
Koktajl z owoców leśnych z wiórkami kokosowymi

składniki: napój ryżowy, owoce leśne, banan, wiórki kokosowe, miód
Meksykańska sałatka z makaronem ryżowym

składniki: mięso z piersi kurczaka, makaron ryżowy, pomidory pelati, fasola, kukurydza, cebula, papryka, oliwa, natka pietruszki, sól, przyprawy

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Dieta bezglutenowa i bez laktozy dowożona jest codziennie w określonych godzinach na terenie miast: Warszawa, Gdańsk, Gdynia, Poznań, Łódź, Kraków i wiele innych. Wszystkie lokalizacje dostępne są w zakładce gdzie jesteśmy. Sprawdź.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie: