Idealna, gdy chcesz:

zadbać o swoje zdrowie, samopoczucie i witalność odżywiając się zgodnie z wymaganiami Twojego organizmu

uzyskać smukłą sylwetkę bez męczących głodówek

wyeliminować gluten oraz mleko krowie ze swojej diety

Same korzyści:

otrzymujesz pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Zamów

Kaloryczność:

Menu

19.11 do 26.11

 śniadanieII śniadanieobiadpodwieczorekkolacja
PoniedziałekWiśniowa jaglanka z bananami

skład: płatki jaglane, wiśnie, mleko ryżowe, ksylitol, banan
Koktajl porzeczkowo-kokosowy

alergeny: 7
skład: jogurt bez laktozy, napój ryżowy, porzeczki, wiórki kokosowe
Schab w sosie z rodzynkami z kaszą gryczaną białą i fasolka szparagową

składniki: schab wieprzowy, rodzynki, skrobia ziemniaczana, cebula, kasza biała gryczana, szczypior, fasolka szparagowa, sól
Zupa jarzynowa

alergeny: 7, 9
składniki: kalafior, por, pietruszka, kalarepa, fasolka szparagowa, marchew, groszek, ziemniaki, seler, śmietana, koper, sól
Tarta z brokułami na spodzie migdałowo-słonecznikowym

alergeny: 3, 7, 8
składniki: brokuł, kukurydza, jajko, słonecznik, płatki migdałów, masło bez laktozy, skrobia ziemniaczana, mąka gryczana, sałata, pomidor, pestki dyni, oliwa, sól, pieprz
WtorekPasta z cieciorki z ogórkiem i naszym pieczywem gryczanym

składniki: ciecierzyca, soczewica, oliwa, czosnek, passata pomidorowa, orzeszki pinii, roszponka, pieczywo gryczane, ogórek
Pieczone jabłko z orzechami i miodem

alergeny: 7, 8
składniki: jabłko, twaróg kozi, orzechy włoskie, morele suszone, miód, orzechy nerkowca, żelatyna
Wege kotleciki z buraków z kaszą gryczaną białą

alergeny: 6, 11
składniki: buraki, kasza jaglana, mąka gryczana, sezam, cebula, czosnek, słonecznik, oliwa, sos sojowy, natka pietruszki, kolendra, przyprawy, kasza gryczana biała, marchew, groszek
Śmietankowy fit sernik

alergeny: 3, 7, 8
skład: płatki jaglane, jajko, gorzka czekolada, napój ryżowy, twaróg bez laktozy, jogurt bez laktozy, cukier z wanilią, skrobia ziemniaczana, płatki migdałów
Gryczany chlebek z chorizo

składniki: mąka gryczana, skrobia ziemniaczana, drożdże, ksylitol, chorizo, suszone pomidory, pomidory pelati, cebula, pieczarki, rukola, sól, pieprz
ŚrodaPlacki jogurtowe z truskawkami

alergeny: 3, 7
skład: jogurt bez laktozy, jajko, olej kokosowy, ksylitol, skrobia ziemniaczana, mąka ryżowa, mąka jaglana, soda oczyszczona, sól, truskawki, nasiona chia, wanilia
Krem z marchewki z nutą imbiru

skład: marchew, imbir, mleko kokosowe, jabłko, ziemniaki, ryż
Chili con carne z ryżem
składniki: mięso wołowe, cebula, czosnek, pomidory pelati, fasola, papryka, kukurydza, ryż, oliwa, sól, przyprawy
ciasto z kremem gruszkowo-kardamonowym

alergeny: 3, 7
składniki: mąka migdałowa, mąka kukurydziana, skrobia ziemniaczana, jajko, napój ryżowy, masło bez laktozy, ksylitol, soda oczyszczona, gruszka, kardamon, żelatyna
Sałatka Waldorf

alergeny: 3, 8, 9, 10
składniki: jabłko, seler naciowy, orzechy włoskie, szczypior, mięso z piersi kurczaka, sałata rzymska, majonez, sok z cytryny, miód, czosnek, sól, pieprz
CzwartekFritatta z cukinią, szpinakiem i soczewicą

alergeny: 3
składniki: jajko, cukinia, szpinak, soczewica, cebula, pomidory koktajlowe, sól, pieczywo gryczane ( wypiek własny)
Śliwkowy budyń jaglany

składniki: kasza jaglana, napój ryżowy, śliwki, ksylitol
Kurczak po meksykańsku z kaszą gryczaną i soczewicą

skład: mięso z piersi kurczaka, papryka, fasola, fasolka szparagowa, kukurydza, kasza gryczana, soczewica, oliwa, sól
Koktajl straciatella

skład: jogurt bez laktozy, napój ryżowy, banan, gorzka czekolada
Sałatka z miksem serów

alergeny: 7, 10, 11
skład: ser kozi, papryka, cebula konserwowa, mini kolby kukurydzy, mix sałat, sezam, oliwa, sok z cytryny, musztarda, miód, sól, pieprz, natka pietruszki
PiątekKanapki z pastą z suszonych pomidorów

alergeny: 1, 3, 10
składniki: pieczywo gryczane (wypiek własny), jajko, suszone pomidory, majonez, rzodkiewka, słonecznik, mix sałat
Krem z dyni

składniki: dynia, mleko kokosowe, pestki dyni, sól, pieprz, ocet winny biały, ksylitol
Pstrąg w ziołach z ziemniaczkami z koperkiem i surówką z ogórka

alergeny: 4
składniki: pstrąg, wywar rybny, mleczko kokosowe, sok z cytryny, ziemniaki, koper, ogórek kiszony, cebula, sól, przyprawy, oliwa
Dietetyczne brownie z sosem malinowym

alergeny: 3
skład: kakao, gorzka czekolada, wanilia, ksylitol, jajko, mąka kukurydziana, skrobia ziemniaczana, olej rzepakowy, maliny, miód
Sałatka z tuńczykiem i kiszoną rzodkiewką

alergeny: 4
składniki: tuńczyk, jabłko, rzodkiewka, pieczywo chrupkie bezglutenowe, sałata rzymska, miód, cytryna, ocet winny biały, oliwa, natka pietruszki, sól
SobotaCzekoladowa ryżanka

skład: płatki ryżowe, napój ryżowy, czekolada gorzka, suszone jagody goji, daktyle suszone, kakao
Grillowane warzywa

alergeny: 7
składniki: cukinia, papryka, pieczarki, batat, ser dziugas, oliwa, sól, przyprawy
Zielone risotto z cukinią, jarmużem i groszkiem

składniki: ryż, mięso z piersi kurczaka, cukinia, groszek, jarmuż, natka pietruszki, mleczko kokosowe, sól, przyprawy
Fit panna cotta

alergeny: 7
składniki: jogurt bez laktozy, truskawki, porzeczki, żelatyna, ksylitol
Gulasz meksykański z grillowaną tortillą

składniki: batat, kukurydza, cebula, pomidory pelati, mięso z piersi kurczaka, mleczko kokosowe, tortilla bezglutenowa, sól, przyprawy
NiedzielaWytrawne muffiny z masłem pieczarkowym

alergeny: 3, 7
składniki: mąka kukurydziana, mąka gryczana, skrobia ziemniaczana, marchew, kalafior, jajko, pieczarki, masło bez laktozy, natka pietruszki, sól, pieprz, ksylitol
Cobbler z jabłkiem

alergeny: 3
skład: skrobia ziemniaczana, mąka ryżowa, mąka jaglana, masło bez laktozy, soda oczyszczona, ksylitol, żółtko jaja, napój ryżowy, jabłko, cynamon
Makaron w szpinakowym pesto

alergeny: 8
skład: makaron ryżowy, mięso z piersi kurczaka, szpinak, mleczko kokosowe, orzechy nerkowca, oliwa, czosnek, sól, cytryna, słonecznik, pomidory koktajlowe
Koktajl witalny

skład: szpinak, banan, gruszka, cytryna, woda, miód, nasiona chia
Sałatka wietnamska z kurczakiem

alergeny: 6
składniki: mięso z piersi kurczaka, mix sałat, pak choi, kiełki soi, marchew, papryka, makaron ryżowy, orzechy ziemne, kolendra, kiełki słonecznika, oliwa, sos sojowy, ocet balsamiczny, miód, sok z cytryny
PoniedziałekDomowa granola z jogurtem i owocami

alergeny: 7, 8 , 12
składniki: płatki jaglane, sezam, słonecznik, migdały, żurawina suszona, miód, olej rzepakowy, jabłko, imbir, jogurt bez laktozy, pomarańcza, kiwi, granat
Quinoa z brokułami

składniki: komosa ryżowa, brokuł, cukinia, marchew, cebula, oliwa, czosnek, natka pietruszki, ser kozi typu feta, słonecznik
Roladki ze szpinakiem i fetą kozią, z brązowym ryżem i marchewką

alergeny: 7
składniki: pierś z kurczaka, szpinak, ser feta kozia, ryż brązowy, marchew, czarnuszka, jogurt, zioła
Galaretka z owocami
składniki: truskawki, winogrona, maliny, porzeczki, galaretka truskawkowa
Zapiekanka z cukinią, z sosem czosnkowym i zieloną sałatką

alergeny: 3, 7
składniki: ziemniaki, cukinia, jajko, natka pietruszki, papryka, jogurt bez laktozy, ogórek, miks sałat, oliwa, czosnek, sól, pieprz

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie: