Idealna, gdy chcesz:

zadbać o swoje zdrowie, samopoczucie i witalność odżywiając się zgodnie z wymaganiami Twojego organizmu

uzyskać smukłą sylwetkę bez męczących głodówek

wyeliminować gluten oraz mleko krowie ze swojej diety

Same korzyści:

otrzymujesz pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom Twojego organizmu.

eliminujesz ze swojej diety biały cukier
- do słodzenia naszych potraw używamy wyłącznie fińskiego ksylitolu lub miodu
oraz unikasz nadmiaru soli i eliminujesz z diety tradycyjną sól kuchenną
- w naszej kuchni solimy z umiarem i wyłącznie solą himalajską

eliminujesz ze swojej diety tłuszcze utwardzane i niezdrowe oleje
- do przygotowywania większości naszych potraw używamy oleju kokosowego
oraz sztuczne konserwanty i dodatki smakowe
- nasze potrawy przygotowujemy codziennie ze świeżych surowców najwyższej jakości. Nie używamy konserwantów, gotowych sosów czy mieszanek przyprawowych.

korzystasz przez cały okres trwania umowy z bezpłatnych porad naszego dietetyka
- jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, dietetyk będzie śledzić twoje postępy w dążeniu do założonego celu i jeśli to konieczne na bieżąco dokonywać korekty w twoim sposobie odżywiania.

poznaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Zamów

Kaloryczność:

Menu

od 16.07 do 22.07

 ŚniadanieII ŚniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekNaleśniki z domową nutellą

alergeny: 3, 8
składniki: mąka gryczana, jajko, napój ryżowy, banan, orzechy, kakao
Sałatka z pieczonym kalafiorem

alergeny: 8, 9
składniki: kalafior, szpinak, oliwa, czosnek, pomidory koktajlowe, granat, seler naciowy, kolendra, orzechy włoskie, kumin, imbir, cynamon, pieprz, sól, kurkuma, cytryna, jogurt bez laktozy, tahini, skórka z cytryny, czosnek, mięta
Burgery z dynią, z kaszą jaglaną i surówką z selera

alergeny: 3, 8, 9
składniki: mięso z ud kurczaka, wątróbka, dynia, cebula, jajko, kasza jaglana, seler, rodzynki, orzechy włoskie, jogurt bez laktozy, ananas
Waniliowy pudding z tapioki z musem porzeczkowym

składniki: mleczko koksowe, tapioka, cukier z wanilią, ksylitol, porzeczki, miód, mięta
Grecka Moussaka z sosem pomidorowym

składniki: bakłażany, mięso z ud kurczaka, czosnek, cebula, pomidory pelati, natka pietruszki, oregano, sól, pieprz, jajko, mąka gryczana, napój ryżowy
wtorekRoladki z sera koziego z pieczywem gryczanym i rzodkiewką

składniki: ser kozi plastry, kiełki, pesto, rzodkiewka, pieczywo gryczane
Bananowo-malinowy koktajl z siemieniem lnianym

składniki: banan, maliny, napój ryżowy, jogurt bez laktozy, siemię lniane, cytryna
Rolsy z cukinii i kurczaka, z białą kaszą gryczaną i kalafiorem

składniki: mięso z piersi kurczaka, cukinia, mleczko kokosowe, kasza biała gryczana, kalafior, sól, przyprawy
Czekoladowe kulki jaglane

składniki: daktyle suszone, płatki jaglane, olej kokosowy, kakao, wiórki kokosowe, kawa, sól
Kasza jaglana z cukinią i sosem koperkowym

składniki: kasza jaglana, ser kozi, cukinia, koper, pomidor, jogurt bez laktozy, koper, czosnek, sól, pieprz
środaFit placuszki z serkiem wanilowym

alergeny: 3
składniki: twaróg bezlaktozowy, mąka gryczana, jajko, soda oczyszczona, jogurt bez laktozy, miód, wanilia, jagody goji
Zupa kalarepowa z marchewką

składniki: kalarepa, marchew, pietruszka, ziemniaki, wywar mięsny, masło, miód, kurkuma, słodka papryka, suszona pietruszka, suszona bazylia, sól, pieprz
Marokański tadżin z kurczakiem z ryżem basmati

składniki: mięso z ud kurczaka, ryż basmati, cebula, papryka, cukinia, marchew, oliwki czarne, kolendra, morele, cytryna, kumin, imbir, kurkuma, papryka, sól, cynamon, chili
Ciasto z rabarbarem

alergeny: 3
składniki: jajko, ksylitol, cukier z wanilią, olej, mąka bezglutenowa, soda oczyszczona, rabarbar, cynamon
Zapiekane ziemniaki z sałatką z roszponki

składniki: ziemniaki, mięso z ud kurczaka, cebula, czosnek, ser kozi, jajko, sól, przyprawy, roszponka, marchew, rzodkiewka, słonecznik, oliwa, jogurt bezlaktozowy
czwartekPomidorowa pasta rybna ze szprotkami, z ogórkiem kiszonym i pieczywem gryczanym

alergeny: 4
składniki: szprotki w pomidorach, szczypiorek, pieprz, chleb gryczany, ogórek kiszony
Warzywa z dipem twarożkowym

składniki: papryka, seler naciowy, marchew, twaróg bez laktozy, jogurt bez laktozy, sól, pieprz, czosnek, szczypior
Gulasz węgierski z ryżem jaśminowym i lekką surówką colesław

składniki: mięso wołowe, cebula, pieczarki, papryka, ryż jaśminowy, kapusta, marchew, majonez, jogurt naturalny bez laktozy, cytryna, miód, sól, przyprawy
Truskawkowy koktajl z płatkami jaglanymi

składniki: napój ryżowy, truskawki, miód, płatki jaglane
Ratatouille z migdałami, z ryżem

alergeny: 8
składniki: bakłażan, cukinia, pomidory, papryka, cebula, pieczarki, płatki migdałów, ryż, sól
piątekRyż jaśminowy z brzoskwiniami

alergeny: 8
składniki: ryż jaśminowy, napój ryżowy, miód, brzoskwinia, płatki migdałów
Sałatka z gruszką, serem kozim i orzechami

alergeny: 8
składniki: rukola, gruszka, winogrona, ser kozi, orzechy włoskie, miód, oliwa, cytryna, musztarda
Dorsz z czosnkiem niedźwiedzim z zielonym puree i surówką z marchewki

alergeny: 4
składniki: dorsz, czosnek niedźwiedzi, natka pietruszki, brokuł, ziemniaki, marchew, jabłko, cytryna, sól, pieprz, oliwa, bazylia
Krem z brokułów

alergeny: 8
składniki: brokuł, ziemniaki, sól, płatki migdałów, pestki dyni, oliwa, mleczko kokosowe
Sałatka nicejska

alergeny: 3, 4
składniki: roszponka, ziemniaki, szalotka, rzodkiewka, tuńczyk, oliwki, jajko, szczypiorek, fasolka szparagowa, rzodkiew, oliwa, cytryna
sobotaOmlet ze szpinakiem i pieczarkami, z pomidorem i pieczywem gryczanym

alergeny: 3
składniki: jajko, szpinak, pieczarki, pieczywo gryczane, pomidor, sól
Domowe monte

alergeny: 8
składniki: kasza jaglana, napój ryżowy, miód, banan, olej kokosowy, kakao, orzechy laskowe
Spaghetti bezglutenowe z sosem bolognese i bazylią

składniki: makaron spaghetti bezglutenowy, pomidory pelati, cebula, czosnek, oliwa, mięso wieprzowe, bazylia, brokuł
Zupa z bobem i młodymi ziemniakami

składniki: bób, ziemniaki, oliwa, masło, czosnek, bulion drobiowy, koperek, szczypiorek, śmietana bez laktozy
Kaszotto z jarmużem, fetą kozią i nasionami

składniki: kasza gryczana, pestki dyni, słonecznik, jarmuż, ser kozi typu feta, masło bez laktozy, sól, przyprawy
niedzielaPasta pomidorowo-ziołowa z ogórkiem zielonym i pieczywem gryczanym

alergeny: 12
składniki: bakłażan, suszone pomidory, bazylia, roszponka, pieczywo gryczane, ogórek świeży
Sałatka z cukinią i malinowym winegretem

alergeny: 8
składniki: rukola, kasza jaglana, cukinia, migdały, cytryna, sól, pieprz, maliny, ocet balsamiczny, oliwa, miód
Kurczak w sosie słodko-kwaśnym z ryżem jaśminowym

składniki: mięso z piersi kurczaka, papryka, marchew, ananas, imbir, czosnek, cytryna, miód, sól, pieprz, pomidory pelati, ryż jaśminowy
Czekoladowe ciasto z truskawkami

alergeny: 3
składniki: mąka gryczana, soda oczyszczona, kakao, banan, jabłko, daktyle suszone, napój ryżowy, jajko, truskawki, herbata zielona
Sałatka śledziowa

alergeny: 4
składniki: śledź, ziemniaki, burak, jabłko, cebula, jogurt naturalny bez laktozy, natka pietruszki, pieprz

Lista alergenów:  1-zboża zawierające gluten 2-skorupiaki i produkty pochodne 3-jaja i produkty pochodne 4-ryby i produkty pochodne 5-orzeszki ziemne i produkty pochodne 6-soja i produkty pochodne 7-mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą) 8-orzechy i produkty pochodne 9-seler i produkty pochodne 10-gorczyca i produkty pochodne 11-nasiona sezamu i produkty pochodne 12-dwutlenek siarki i siarczyny 13-łubin i produkty pochodne 14-mięczaki i produkty pochodne

Prezentowane menu zawiera propozycje dań i może ulec zmianie.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na naszego bloga!

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Cel:
Płeć:
Aktywność:
Niska - siedzący tryb życia, sporadyczna aktywność Średnia - min. 2 treningi / tydzień Duża - min. 4 treningi / tydzień Bardzo duża - 6 i więcej treningów / tydzień
Dzienne zapotrzebowanie:
TOP